31 Ocak 2017 Salı

TİYATRODA İKİ HAGOP....

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR





TİYATRODA İKİ HAGOP

Geçtiğimiz hafta sonu Sivas Ermenileri Ve Dostları Derneği'nin Pangaltı'ndaki kendi lokalinde, Jirayr Kılıçdağı'nın girişimi vede dernek yetkililerinin organizasyonu  ile güzel bir tiyatro paneli düzenlendi. Bu kültür gecesinde Osmanlı Tiyatrosu'nun kuruluşunda iki önemli tiyatro adamı Güllü Agop olarak da tanınan Hagop Vartovyan(1840-1902) ile tiyatroda mizahın usta ismi Hagop Baronyan(1843-1891) hakkında konuşuldu.

Panelistler Sn.Boğos Çalgıcıoğlu ve Sn.Nesim Ovadya İzrail, kalabalık katılımcıların önünde “Tiyatroda İki Hagop” başlığı altında, aynı yıllarda yaşamış ve birbiri ile etkileşim içinde olmuş Hagop Vartovyan ve Hagop Baronyan’ı tüm detaylarıyla anlattılar.
Derneğin kültür faaliyetlerine destek veren ve aynı zamanda araştırmacı da olan Sn.Dr. Barkev Balımoğlu’nun açılışı yapması ve konuşmacıları takdim etmesinden sonra; yakın dönem tarihi ile Ermeni tiyatro tarihi araştırmacısı ve yazar Nesim Ovadya İzrail, “Ahlakı, gülerek ve güldürerek düzeltmeye çalışan oyun ve mizah yazarı, gazeteci ve çevirmen Hagop Baronyan” sözüyle konuşmasına başladı. Hagop Baronyan’ın “Osmanlı’nın yazılı edebiyat ve gazeteciliğinde mizah alanında en önemli isimlerden biri ve belki de birinci sıradaki ismi” olduğunu vurgulayan İzrail, konuşmasında şu satırların altını çizdi.“Mizahı araç olarak kullanan Hagop Baronyan, yaşadığı dönemde, hemen hemen her olaya ve kişiye dokunmadan geçmedi. İyi bir gözlemci olarak, yaşadığı yılların tanığı oldu ve bunları eserlerinde ele aldı”.

Nesim Ovadya İzrail konuşmasında, eserlerinde ve yayınladığı gazete ve dergilerin her sayfasında İstanbul’un yer aldığını vurgulayarak, Hagop Baronyan’ın içinde olmadığı İstanbul edebiyatının eksik olacağını belirttikten sonra, Türkçede ilk Baronyan eserinin 2010 yılında yayımlandığına dikkat çekti. Ancak son yıllarda, Baronyan eserlerinin yayınlanmasında hızlı bir artış olduğunu da ilave etti.

Ermeni tiyatro tarihinin değerli araştırmacısı,çevirmen ve yazarı Boğos Çalgıcıoğlu, gecenin ikinci bölümünde yaptığı kapsamlı konuşmasında Hagop Vartovyan’ı,yani en fazla bilinen ismiyle Güllü Agop’u anlattı. Çalgıcıoğlu konuşmasına şu sözlerle başladı;

Bugün İstanbul için “Şehir Tiyatroları” ne ise, 1870-1880 yıllarında Güllü Agop’un “Osmanlı Tiyatrosu” da aynı şeydi. İlave olarak, “Şehir Tiyatroları”, Güllü Agop’un “Osmanlı Tiyatrosu”nun kurduğu temel üzerinde inşa edilmiş ve yükselmiştir.Her zaman Güllü Agop'un Türkiye Tiyatrosu üzerindeki etkilerinden ziyade din değiştirmiş olması ve kişiliği hakkında konuşulur. Aslında 'Dar-ül Bedai' fikrinin, yani bir şekilde 'ulusal tiyatro' anlayışının ilk temellerini atan tiyatrocu olduğu artık dost düşman herkes tarafından kabul görmüştür. Devrinin bütün tiyatrocularını zaman zaman kendi çatısı altında toplayabilmiş, ama şöyle ama böyle birçok Müslüman oyuncuya da Hristiyan oyuncularla birlikte kadrosunda yer vermiştir.

Konuşmasının ilerleyen safhalarında Çalgıcıoğlu şu saptamaları öne çıkardı:

“Şimdilerde Hagop Vartovyan ve Hagop Baronyan hakkında Türk entelektüellerinin gösterdiği bir ilgi var ama sanırım biraz ukalalık olarak kabul edilebilse bile, Şark Dişçisi'nin ve Güllü Hagop'un mezarının bulunmasının, az da olsa bu ilgide inkâr edilemeyecek bir payı vardır.'' Eğer bu iki etkinlik olmasaydı, yüz yıldan fazla bir süredir Türk edebiyatçılarının ve aydınlarının unuttuğu bu iki önemli isim uyudukları ve kimsenin bilmediği yerde kalmaya devam edeceklerdi.”


Daha sonra Boğos Çalgıcıoğlu, 2011 yılında kişisel çabalarıyla ve birkaç tiyatro sevdalısı dostuyla (Bercuhi Berberyan ve Serda Arslan) birlikte, Beşiktaş Yahya Efendi Mezarlığı'nda Hagop Vartovyan’ın unutulan mezarlığını yeniden ortaya çıkarmasını konukların dikkatine sunduktan sonra, perdede bu serüveni anlatan bir video gösterimi de yapıldı.Bu video oldukça etkili,hem mutluluk verici,hem hüzünlü vede oldukça düşündürücüydü.

Katılımcıların olumlu izlenimler ve keyifle izlediği sunumdan sonra,dernek yöneticileri tüm misafirleri güzel bir kokteyl ile ağırladılar.
Bilindiği gibi şehrimizde son yıllarda kurulan hemşeri dernekleri cemaat yaşantımıza bir farklılık vede hareketlilik getirmektedir.Toplumumuzun her tür katmanlarında oluşan bu derneklerin en yenilerinden olan Sivas Ermenileri ve Dostları Derneği de başta başkan Sn.Sebuh Koçak ve arkadaşlarıyla,oldukça fazla sayıda üyeleriye,kendi malları olan lokalleriye,yaptıkları yurt içi ve yurt dışı kültür-sanat gezileriyle,yöresel yemek davetleri,sosyal ve kültürel sergi,seminer vede panelleriyle göze çarpmakta;sonucunda da fazlaca olumlu övgüler almaktadır.

Bu sıcak ve başarılı,amacına da ulaşan gecenin gerçekleşmesinde emeği geçen herkese,lokali taşıran katılımcılara,davetlilere vede dernek yetkililerine teşekkür eder,başarılı çalışmalarının artarak devamını dilerim.

28 Ocak 2017 Cumartesi

Jolly Tur,Emitt Fuarı’nın parlayan yıldızı....


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



ERKEN REZERVASYONDA BAŞARIYI ERKENDEN YAKALAYAN JOLLY TUR, TEKNOLOJİK ATILIMLAR VE YENİLİKÇİ SEYAHAT PAKETLERİYLE EMITT’IN PARLAYAN YILDIZI OLDU

Turizm sektörünün 30 yaşındaki köklü, yenilikçi ve yüzde 100 müşteri memnuniyetine odaklanan ismi Jolly Tur, Emitt Fuarı’nın ilk gününde yine en çok dikkat çeken ve ziyaret edilen turizm şirketi oldu. Erken rezervasyon rakamlarında erkenden başarı yakalayan Jolly Tur, 10.000.000 dolarlık yatırımla hayata teknolojik projeler kadar yenilikçi, zengin içerikli ve ekonomik seyahat paketleriyle de dikkat çekti. Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, ulaştıkları başarıda 30 yıl boyunca milyonlarca misafirle kurdukları güvene ve memnuniyete dayalı ilişkiyi en önemli etkenlerden biri olarak gösterdi
Turizmde geride bıraktığı 30 yıl boyunca sektöre yeni yönler verecek kadar güçlü yeniliklerinin yanı sıra yüzde 100 müşteri memnuniyetine odaklı yapısıyla lider isimler arasında yer alan Jolly Tur, turizm sektörünün zirvelerinden biri olarak kabul edilen Emitt Fuarı’nda geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bir kez daha en çok dikkat çeken ve ziyaret edilen isimler arasında yer aldı. 26-29 Ocak tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen fuarda, etkinliğe özel tasarlanmış standındaki yoğunluk gün boyu devam ederken, üst düzey yönetimin tam kadro yer aldığı fuarda, Jolly Tur, sektöre yeni bir yön verecek kadar güçlü teknolojik yeniliklerinin yanı sıra yenilikçi seyahat paketleriyle de dikkat çekti. Jolly Tur’un 3 yıl içinde 10.000.000 dolarlık yatırım yapmayı planladığı teknolojik gelişim çizgisinde özellikle Jolly Business Online Seyahat Platformu, Jolly Tur Satış Platformu, CRM Sistemleri ve Büyük Veri projeleri büyük bir ilgi uyandırırken, yurtdışı, cruise, kültür turları, Kıbrıs ve yurtiçi otellere yönelik seyahat paketlerindeki  yenilikçi tavrı, zengin içeriğine karşın ekonomik anlayışı ziyaretçilerin ilgi odağı oldu.

BAŞARILI PERFORMANSTA 30 YILLIK BİRİKİMİN ETKİSİ
Turizm sektörünün sıkıntılı bir dönemden geçtiği 2017’de Jolly Tur’un erken rezervasyon rakamlarında ulaştığı başarı, fuar sırasında dikkat çeken başarılarından bir diğeri oldu. Jolly Tur’un erken rezervasyonda ulaştığı başarı, sektörde 30 yıl boyunca misafir ettiği milyonlarca tatil severin şirkete duyduğu güven ve memnuniyetinin bir göstergesi olarak değerlendirilirken, açıklanan

rezervasyon rakamları, Jolly Tur’un 2017 için belirlediği 1.000.000 kişiyi tatile çıkarma hedefine de ulaşacağının somut kanıtı olarak değerlendirildi. Erken rezervasyon rakamlarında ulaşılan başarının ortaya koyduğu bir diğer gösterge ise yaşanan olumsuz gelişmelere rağmen, Jolly Tur’un yüzde 32 olarak belirlediği büyüme oranına erişeceği yönünde oldu.
Jolly Tur, sıkıntılı bir dönem olarak geride kalan ve yüzde 20 civarında daralmanın yaşandığı 2016 yılını yüzde 23 büyüme ile kapatırken, yatırım planlamalarından da taviz vermemişti. Jolly Tur, 2016’da sadece marketing alanında bile yüzde 100 yatırım artışı hedefine ulaşarak 27.000.000 TL’lik yatırım gerçekleştirmişti. 2016’da 15 Temmuz darbe girişimi nedeniyle  kamu tatillerinin iptal edilmesi doğrultusunda 4 gün içinde ödemeleri yüzde 100 olarak gerçekleştirmesi ise dikkat çeken bir diğer başarı olmuştu.


Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Emitt Fuarı sırasında yaptığı açıklamalarda erken rezervasyonda erkenden yakaladıkları başarının altını çizdi. 2017’de 1.000.000 kişiyi tatile çıkarma konusunda kararlı olduklarını ve bunun, yüzde 60’a yakının erken rezervasyon oluşmasını hedef olarak belirlediklerini anımsatan Mete Vardar, yüzde 50’ye varan erken rezervasyon indirimlerinin yanı sıra oluşturdukları yenilikçi, ekonomik seyahat paketleri ve sektördeki 30 yıl boyunca oluşturdukları memnuniyetin ve güvenin bir sonucu olarak son derece başarılı rakamlara ulaştıklarını vurguladı. Mete Vardar, şöyle konuştu:

“Aldığımız rezervasyonlar gösteriyor ki, geçen yıl ile karşılaştırıldığında son derece iyi sonuçlara ulaştık. Geçen yılın aynı dönemi ile karşılaştırıldığında yurtiçi otellerde yüzde 30’un üzerinde, kültür turlarında yüzde 40, Kıbrıs turlarında yüzde 40, yurtdışı turlarında yüzde 20 ve cruise turlarında ise yine yüzde 20’lik artış gerçekleştirdik. Bu başarı, sektörün sıkıntılı bir dönemden geçtiği 2017 yılında sektörde yer aldığımız 30 yıl boyunca misafirlerimizde oluşturduğumuz güvenin ve memnuniyetin bir sonucudur.”

ORTA VADEDE ULUSLARARASI BİR MARKA OLMA YOLUNDA İSTİKRARLI VE GÜÇLÜ ADIMLAR

Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar’ın dikkat çektiği bir diğer konu, Emitt Fuarı’nda dikkatleri üzerine çeken teknolojik yatırım planları oldu. 2017 dahil 3 yıl içinde 10.000.000 dolarlık yatırımla hayata geçirmeyi planladıkları yatırımlarla Türk turizminin uluslararası arenada güçlü bir konuma gelmesine de katkıda bulanacaklarına inandığını vurgulayan Mete Vardar, bu yatırımların ayrıca, Jolly Tur’un orta vadede bir dünya markası olma hedefi doğrultusunda da gerçekleştirildiğinin altını çizdi. Mete Vardar, yeni teknolojik yatırımlar hakkında şu bilgiyi verdi:
“Teknolojik yatırımlarımızdan biri de Jolly Business Online Seyahat Platformu.  Bu platformda dijital seyahat asistanımızın akıllı algoritmalar sayesinde yaptığı öneriler, şirketlerin maliyetlerini düşürecek ve seyahat rezervasyonları konusunda iş gücü kayıplarını asgariye indirecek. İkinci çeyrekte hayata geçireceğimiz yeni “Jolly Tur Satış Platformu” ile misafirlerimiz, tüm ortamlarda aradıkları ürünleri hemen bulabilecek ve rezervasyonları tek tuşla yapabilecek. Teknolojide bir başka önemli yatırımımız, CRM sistemlerine ve büyük veriye odaklanmamız. Bir başka deyişle 2017’den itibaren müşterilerimizin davranışlarını çok daha iyi inceleyerek kişiye özel teklifler sunabileceğiz.  Ayrıca, finans ve muhasebe sistemlerimizde de önemli gelişimler sağlıyoruz. Yatırım aşamasında olan tüm bu teknolojik atılımlar, önümüzdeki yıllarda doğrudan ya da işbirlikleri aracılığıyla farklı coğrafyalarda faaliyet göstermemize katkıda bulunacak.”

HEDEFLERİMİZDE REVİZYON YAPMAMAMIZ TÜRKİYE’YE DUYDUĞUMUZ GÜVENİN DE BİR GÖSTERGESİ

Jolly Tur Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Figen Erkan ise Jolly Tur’un yüzde 32’lik büyüme hedefinden taviz vermemesini, 1.000.000 kişiyi tatile çıkarma konusundaki kararlılığını; Jolly Tur’un istikrarlı ve kararlı yapısı kadar Türkiye’ye ve Türk insanına duyduğu güvenle açıkladı. Olumsuz gelişmelere rağmen belirledikleri hedeflerde herhangi bir revizyon yapmadıklarını vurgulayan Figen Erkan, turizm sektöründeki 30 yıllık başarı dolu hikâyelerine 2017’de yeni başarıları eklemeye kararlı olduklarının altını çizdi.
Yatırım tutarı 10.000.000 dolara ulaşacak teknolojik yatırımların yanı sıra zengin içerikli, yenilikçi ve ekonomik seyahat paketlerinin sayısını ve niteliklerini giderek artırdıklarını vurgulayan Figen Erkan, bu konudaki somut örneklerden biri olarak 117 olan yurtdışı program sayılarını 2017 yılında 170’e yükseltecek olmalarını gösterdi. Yurtdışında İtalya Cortina D’ampezzo, Slovenya Kranjska Gora, Amalifi Kıyıları, Avustralya-Yeni Zelanda, Gizemli Ada Sri Lanka ve Myanmar’ı bu yöndeki örneklerden sadece birkaçı olarak ifade eden Figen Erkan, kültür turlarında ise her bölgeden her şehirden ulaşım stratejileri doğrultusunda pek çok ilden hareketli turlar başlattıklarını vurguladı.
Diğer yandan Jolly Tur misafirlerinin yüzde 25’ini oluşturan kamu personeli için özel kampanyalar düzenlediklerini de ifade eden Figen Erkan, Bonus Card ile yaptıkları işbirliklerine de işaret ederek, Jolly Tur’un yüzde 50’ye varan erken rezervasyon indirimlerine ekstra olarak Bonus Card’a özel yüzde 5 indirim gerçekleştirdiklerini söyledi.
Figen Erkan şöyle konuştu: “Tüm bunlar göstermektedir ki, Jolly Tur, 30 yıl boyunca olduğu gibi belirlediği hedeflere sadece kendi adına değil, Türkiye turizmi için de ulaşma konusunda tüm enstrümanları kullanmakta ve bunlara yenilerini eklemektedir. 2017 sonunda Türkiye turizmine sağladığımız büyük katkılar konuşulacaktır. “

3.500 KİŞİLİK KADRONUN TEK İŞİ MİSAFİR MEMNUNİYETİ

 2017 yılında da tıpkı geçen yıllarda olduğu gibi müşteri memnuniyetini ve devamlılığını temel hedef olarak belirlediklerinin altını çizen Figen Erkan, bu yönde 3.500 kişilik dev kadrolarıyla gerçekleştirdikleri çalışmalara dikkat çekerek sözlerini şöyle sürdürdü:
“Türkiye’nin en köklü ve güçlü tur operatörlerinden biri olarak öncelikle müşteri memnuniyeti ve devamlılığı temel hedefimiz… Jolly Tur çatısı altındaki 3.500 kişilik dev ordu; çalışmalarını bu hedef doğrultusunda gerçekleştiriyor. Ve biz, hizmet kalitemizi korumak ve geliştirmek için personelimize, işleyişimize, teknolojimize ve dolayısıyla misafirlerimize sürekli yatırımlar yapıyoruz. Ayrıca, tedarikçilerimiz olan oteller, havayolları ve ulaşım firmalarıyla güçlü bağlarımız nedeniyle Türk tatilcilere ciddi fiyat avantajı ve kaliteyi uygun koşullarda ve güvenle alma imkânı sağlıyoruz. Diğer yandan, teknolojiye yaptığımız yatırımlarla tüketicilerin tatille ilgili bilgilere doğru ve kolay kaynaklardan erişmesini, zamanını doğru kullanarak güvenle tatilini satın almasını sağlıyoruz. Bu çerçevedeki çalışmalarımız doğrultusunda Emitt’te en çok dikkat çeken ve ziyaret edilen firma olmamız; doğal bir sonuç.”

25 Ocak 2017 Çarşamba

Kayseri Park AVM, 2017 yılında büyüme hedefliyor...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Kayseri Park AVM,
2017 yılında büyüme hedefliyor

Kayseri’nin ve İç Anadolu Bölgesi’nin yaşam merkezi olan Kayseri Park AVM, bu yıl ciro ve ziyaretçi sayısında %10 büyüme hedefliyor. Çekim merkezi olma liderliğini sürdüren Kayseri Park AVM, her beğeniye, her zevke ve en önemlisi her bütçeye hitap edebilen 130 markası ile ziyaretçilerine hizmet veriyor.
2017 yılında da büyüme hedeflediklerini belirten Kayseri Park AVM Genel Müdürü Taner Aydın, şunları söyledi:
“Kayseri Park AVM olarak bünyesinde bulunduğumuz Artaş İnşaat, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın çağrısı ile Kayseri Park dahil bünyesindeki 3 alışveriş merkezinde, kiralamaları TL’ye dönüştürme kararı verdi. Her anlamda kiracılarının yanında olmayı başaran alışveriş merkezimiz, TL’ye dönen ilk alışveriş merkezlerinden biri olma özelliğini de kazanmış oldu. Alışveriş merkezi olarak, her geçen yıl rekabetin arttığı günümüz koşullarında, ziyaretçi sayımızda ve toplam ciromuzda artışlar yaşamaya devam edeceğiz. Ve bu başarı grafiğinin devam etmesi için de, gerekli yönetimsel eylemleri hayata geçirmeye çalışıyoruz. Alışveriş merkezimizdeki 130 mağazada çalışan yaklaşık bin kişiyi dikkate alacak olursak; tedarikçiler, taşeronlar, dışarıdan hizmet üretenler ve ailelerini de düşündüğümüzde, yaklaşık 4-5 bin kişinin geçimini sağladığı bacasız bir fabrika olarak, ilimize ve ülkemize değer katmanın haklı gururunu yaşıyoruz” dedi.



Kayseri ve bölgenin yaşam merkezi oldu

Kayseri’nin yanı sıra, Yozgat, Niğde, Nevşehir ve Sivas gibi çevre illerden de ziyaretçi ağırladıklarını belirten Taner Aydın, konuşmasına söyle devam etti:
“Kayseri gurbetçi potansiyelinin de yüksek olduğu illerden birisidir. Özellikle yaz aylarında, gurbetçi ziyaretçilerimizin oranı oldukça artmaktadır. Ayrıca, yaz ve bahar döneminde, Kapadokya bölgesini Uzakdoğu ülkelerinden gezmeye gelen yabancı turistler ile kışın Erciyes Dağı’na gelen yerli ve yabancı turistler de, merkezimizi ziyaret etmektedirler. Kayseri Park, Kayseri’ye kazandırdığı yeni markaları, yeni alışveriş alışkanlıkları ve organizasyonlarıyla, açıldığı günden itibaren sadece bir alışveriş merkezi olmadığını, bir yaşam merkezi olduğunu da kanıtlamıştır” diye konuştu.

Renovasyon projeleri devam ediyor

İhtiyaçlar doğrultusunda renovasyon projelerinin devam etmekte olduğunu ifade eden Taner Aydın, şunları kaydetti:
“Kayseri Park, daima birinci sınıf hizmet sunmayı ilke edinmiş kurumsal yönetim anlayışı gereği, bünyesinde bulunan markaların ve ziyaretçilerinin beğenisini kazanmak amacıyla, dördüncü yılının sonunda 10 milyon doları bulan bir renovasyon projesini gerçekleştirdi. 2015 yılında ise, «Kayserililer, her şeyin en iyisine layıktır» düşüncesiyle, bünyemizdeki markalara değer kazandırmak ve Türkiye‘nin en değerli alışveriş merkezleri arasında anılmaya devam etmek için, iç alanlarda 4,5 milyon doları bulan bir renovasyon projesini daha hayata geçirdik. İhtiyaçlar doğrultusunda, renovasyon çalışmalarımız da sürmektedir” şeklinde konuştu.

Kayseri Park hakkında genel bilgi

Kayseri Park, 1 Haziran 2006 tarihinde, Kayseri’nin en prestijli, şehrin alım gücü en yüksek kesiminin yaşadığı Melikgazi ilçesinde, Kayseri’nin ve Orta Anadolu’nun ilk ve en gözde alışveriş ve yaşam merkezi olarak faaliyete geçti. Artaş İnşaat Grubu yatırımlarından birisi olan Kayseri Park, 64 bin metrekarelik toplam kapalı alan içerisinde, 27 bin metrekare kiralanabilir alan ile; her tarza, her yaşa ve beğeniye hitap edebilen Vakko, W Collection, Mango, MAC, Ramsey, Sarar, Boyner, Mudo, Adidas, Nike, Swatch, Marka Park, Abdullah Kiğılı, Starbucks Coffee gibi ulusal ve uluslararası 130 mağaza ile hizmet vermektedir. Türk ve dünya mutfağından farklı alternatif tatların yer aldığı yeme içme katında, özel oturma alanları ve teraslara sahip restoranları ve kafeleriyle farklı lezzetleri, ziyaretçileri ile buluşturuyor. Restoranları ve kafeleriyle Kayserililerin buluşma noktası olan Kayseri Park, eğlencenin de merkezi konumundadır. Dokuz salonlu ve 1.300 koltuk kapasitesiyle hizmet veren modern sineması ve ailelerin alışveriş yaparken çocuklarının eğlenceli vakit geçirebileceği çocuk oyun alanları da mevcuttur.

24 Ocak 2017 Salı

Lidya Grup, Amerika’dan ‘2016 En İyi İş Ortağı Ödülü’ ile döndü ...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Lidya Grup, Amerika’daki teknoloji şölenine katıldı

Lidya Grup, Amerika’dan ‘2016 En İyi İş Ortağı Ödülü’ ile döndü

Baskı sektörün lideri Lidya Grup, 17 ile 20 Ocak tarihleri arasında Amerika’da düzenlenen teknoloji şöleninde ülkemizden davet edilen şirket oldu. Merkezi Silikon Vadisi’nde bulunan baskı sektöründe dünya devi Efi’nin gerçekleştirdiği organizasyona, dünya genelinde 4 binin üzerinde teknolojinin önde gelen isimleri ve marka temsilcileri katıldı. Lidya Grup, organizasyonda ‘2016 Yılı En İyi İş Ortağı Ödülü’ nü alan tek firma oldu.

Etkinliğe damgasını vurdu


Türkiye’yi temsilen katılan Lidya Grup’tan Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sevim Yenici Öz, Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz ve beraberindeki heyet, sektördeki son teknolojileri ve trendleri yerinde inceleme fırsatı buldu. Son bir yılda gösterdikleri başarı nedeniyle etkinlik sırasında ilgi odağı olduklarını ve Efi Avrupa Başkanı ile özel bir toplantıda buluştuklarını kaydeden Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi:
“Efi ile Lidya Grup’un işbirliği, yaklaşık bir yıl önce başladı. İşbirliğimizin ilk yılında, Amerika’da katıldığımız etkinlik sırasında, ‘2016 yılı en iyi iş ortağı ödülü’ nü alan tek firma olmaktan büyük bir onur ve mutluluk duyuyoruz. 2017 yılına başarılı projelere imza atarak giriş yaptık, önümüzdeki günlerde yeni anlaşmaları açıklayacağız” dedi.

Türkiye, bölgesinde stratejik ülke konumundadır

Türkiye’yi, bulunduğu coğrafyada stratejik ülke olarak konumlandırdıklarını kaydeden Efi’nin üst düzey yetkilileri, pazarda ciddi bir potansiyelin bulunduğunu söylediler. Lidya Grup ile yaptıkları işbirliğinin ardından ülkemizde atağa geçtiklerini anlatan Efi yetkilileri, “Lidya Grup işbirliği, bize heyecan verdi. Yaklaşık bir yıl önce başlayan işbirliğimizi, geçtiğimiz yıl büyümeyle kapattık. 2017 yılı da, büyümenin devam edeceği bir yıl olacaktır” açıklamasını yaptılar. Dünya devi global markaların, girdikleri yeni pazarlarda güçlü partnerlerinin olmasının başarının anahtarı olduğunu anlatan Efi üst yönetimi, ülkemiz pazarında elde ettikleri başarıyı, sektöründe pazar lideri olan Lidya Grup ile yaptıkları iş ortaklığıyla gerçekleştirdiklerini sözlerine eklediler.

22 Ocak 2017 Pazar

"Kötü karneye kızarak tepki vermek en kolayıdır"

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR





 "Kötü karneye kızarak tepki vermek en kolayıdır"

Yarıyıl tatili yaklaşıyor. Çocuğunuz arzu ettiğiniz gibi bir yarıyıl geçirmemiş olabilir ve kötü bir karneyle karşınıza çıkabilir. Peki, anne baba olarak bu süreci nasıl yönetmelisiniz? Nuh'un Gemisi Çocuk Terapi ve Aile Danışmanlığı Merkezi'nden Çocuk Gelişimi Uzmanı ve Psikolojik Danışman Rehber Ayşim İncesulu, anne babaların kötü karne karşısında neler yapmaları gerektiğiyle ilgili bilgiler verdi.


Gelişen teknoloji velilere, çocuklarının notlarını her an izleme olanağı veriyor olsa da "karne zamanı" hala özel olma vasfını koruyor. Tam da bu noktada anne babaların, çocuklarının karnelerine, hele de bu karne kötü notlarla doluysa nasıl tepki verecekleri son derece önemli. Nuh'un Gemisi Çocuk Terapi ve Aile Danışmanlığı Merkezi'nden Çocuk Gelişimi Uzmanı ve Psikolojik Danışman Rehber Ayşim İncesulu, anne babaları "eleştirmenin ve suçlamanın tuzaklarına düşmemeleri" konusunda uyarıyor.

Ayşim İncesulu, "Eğer çocuğumuz ilkokul ya da ortaokulda ise artık kendini bir yetişkin gibi değerlendirebilecek olgunluktadır. Notları nedeniyle zaten üzgündür ve anne babasından gelebilecek tepkilerden dolayı da gergindir. Kötü karneye kızarak tepki vermek en kolayıdır. Ama böyle davranmak çocukta öfke, mahcubiyet, kırgınlık ve motivasyon düşüklüğü yaratmaktan başka işe yaramaz" açıklamasında bulunuyor.

Anne babalar nasıl davranmalı?

Ayşim İncesulu, anne babaların yapması gerekenin ne olduğunu şu cümlelerle açıklıyor: "Anne babalar, karneyi çocuklarıyla birlikte incelemeli ve ikinci dönem nelere dikkat etmesi gerektiğini yine ona sormalı, nasıl destek alabileceği ve neleri daha iyi planlaması gerektiğiyle ilgili sohbet etmelidir. İşte anne babalar böyle yaptığında çocukları onları dinler."

Çocukların, "Sadece iyi not aldığımda, derslerimde başarılı olduğumda değerliyim. Yoksa annem ve babam beni sevmez" diye düşünmelerine izin verilmemesi gerektiğine dikkat çeken Ayşim İncesulu, anne babaların çocuklarına verecekleri en önemli mesajı şöyle özetliyor:  "Önemli olan senin mutluluğun, başarma güdün ve özgüvenindir."

Çocuklar, sevginin ön koşulsuz olduğunu hissetmeli

Ayşim İncesulu'ya göre anne babalar, çocuklarına duydukları sevginin ön koşulsuz olduğunu hissettirmeli, onları sevgi ve şefkatle sararak "doğru"ları işlemelidirler. Çocukların her ne olursa olsun güvenle koşup gelecekleri tek yer anne babaları olmalıdır, yoksa çocukların gruplar içine çekilmesi ve "doğruları" onlarla öğrenmesinin yolu açılmış olur.

Çocukların sevgiyle ama sınırlarını ve sorumluluklarını bilerek büyümeleri gerektiğine dikkat çeken Ayşim İncesulu, "Böyle yapılırsa hayata hazırlanmanın temel taşları doğru yerleşir. Unutmayalım ki çocuklarımız bize değil, geleceğe aitler" diyor.

MICE” Türkiye’de son 10 yıldır ciddi ivme kazandı....

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




TURİZMİN YÜZDE 35’LİK DİLİMİNDE SÖZ SAHİBİ OLAN MICE SEKTÖRÜ DERNEK KURARAK GÜÇLERİNİ BİRLEŞTİRDİ

Yılın on iki ayında yapılabilen kurumsal turizm yani “
MICE” Türkiye’de son 10 yıldır ciddi ivme kazanarak, artık turizmin bir kolu olmaktan çıkıp başlı başına bir sektör haline geldi. MICE, turizm sektörünün yanı sıra bölge ekonomilerinin kalkınması ve yan sektörlerin ayakta kalabilmesi adına da olmazsa olmaz bir dilimde yer alıyor.
Turizm gelirlerinin yüzde 35’e varan diliminde söz sahibi olan MICE sektörü, Türkiye’de bir ilki gercekleştirerek sektörü bir araya getiren güç birliğine imza attı. Sektör profesyonellerinin bir araya gelerek kurduğu Uluslararası MICE Derneği, MICE çalışan, acenta yönetici, sektörün paydaşlarını oluşturan dernek yöneticileri ve kanaat önderlerini 19 Ocak 2017 tarihinde Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn'da gerçekleşen ilk lansman gecesinde buluşturdu. Dernek Mart ayında tüm sektör paydaşlarının bir arada olacağı özel bir etkinlik de yapacak.
Sektörün geleceği için yapılabileceklerin tartışıldığı gecede konuşma yapan Uluslararası MICE Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Söyler, “Çıkacağımız bu yolda sektörün gelişimine yönelik projeler üreterek, üyelerimizin de bu projeler içinde yer almasını sağlayacağız. Ayrıca, derneğimizin öncelikleri arasında üye ve sektör paydaşlarının sorunlarına çözüm üretilmesi ön planda yer alacak” dedi.

Türkiye’nin mevcut durumunu kongre turizmi açısından değerlendiren Söyler,” Türkiye’nin geçirdiği zor süreç en çok uluslararası organizasyonları etkiledi. 2016’da Türkiye’nin bu konuda kan kaybı yaşadığını belirtmeliyiz. Biz de derneği sektörün kanayan yaralarını durdurmanın yanı sıra çok daha güçlü hale gelebilmesi için kurduk. Ancak bu noktada şunu belirtmeliyiz ki MICE sektöründe diğer turizm alanlarından farklı olarak uzun vadede planlama ve karar süreci gerekiyor. Sektörün yararına olabilecek tüm çalışmalarda ve projelerde Kültür ve Turizm Bakanlığı ile birlikte çalışabileceğimiz mesajını da vermek istiyoruz” diye konuştu.
Gecede konuşma yapan Uluslarası MICE Derneği Başkan Yardımcısı Hüseyin Kurt şunları söyledi: “Derneği Türkiye’de MICE sektörüne hizmet veren üye ve paydaşların tek çatı altında toplanmak, sektörü doğru yönlendirmek,  geleceğe hazırlamak, daha etkin ve donanımlı bir örgütsel yapılanma sağlayabilmek amacıyla kurduk. Türkiye’nin içinde bulunduğu krizi daha hızlı atlatabilmesi için yurt dışında yapılacak çalışmaların ve tanıtımların hızlandırılması gerekiyor. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın bu konuda yaptığı çalışmaları takdirle izliyoruz ve bu çalışmaların artırarak devam edeceğini düşünüyoruz. Aksi taktirde MICE dahil turizmin pek çok alanında yaşanan olumsuzlukların 2017, 2018 ve 2019’da süreceğini öngörüyoruz. Türkiye’nin çok özel bir dönemden geçtiği göz önüne alınarak, çalışmaların dozunun daha da artırılması gerekiyor.”
Hakkında:
Sektör prefosyenellerinin bir araya gelerek kurdukları Uluslararası MICE Derneği; sektörde Türkiye çıkışlı ilk uluslararası dernek olma özelliği taşıyor. MICE sektörü çalışanları için Türkiye’de kurulan ve global bir atılım yapacak olan dernek, üyelerine yurtiçi – yurtdışı avantajlar sağlarken, etik çerçevenin korunması ve sektör paydaşlarının sorunlarına çözüm üretilmesini ilke edindi.

19 Ocak 2017 Perşembe

TURİZM SEKTÖRÜNDEN PROFESYONELLERİN BULUŞTUĞU DEV FUAR AÇILDI!

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



TURİZM SEKTÖRÜNDEN PROFESYONELLERİN BULUŞTUĞU DEV FUAR AÇILDI!

Turizm sektöründeki gelişme ve teknolojilerin sergileneceği 28.ANFAŞ HotelEquipment Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı ülkemizden ve dünyanın çeşitli ülkelerinden pek çok sektör profesyonelini ortak ticaret ve işbirliği gayesi ile aynı çatı altında toplamak üzere 18 Ocak’ta kapılarını muhteşem bir açılışla ziyaretçilerine açtı. Antalya Expo Center’da düzenlenen HotelEquipment Fuarı’nın açılış konuşmalarını Antalya Valisi Sayın Münir KARALOĞLU, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Menderes TÜREL, AKTOB - Akdeniz Turistik Otelciler Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Erkan YAĞCI, POYD–Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği Başkanı Sayın Ethem Hakan DURAN, TUSİD–Endüstriyel Mutfak, Çamaşırhane, Servis ve İkram Ekipmanları Sanayicileri ve İşadamları Derneği Başkanı Sayın Ahmet GÜRKAYNAK, ve ANFAŞ Genel Müdürü Sayın Murat ÖZER gerçekleştirdi.


Açılışta konuşan TUSİD Başkanı Ahmet GÜRKAYNAK “Fuarlar sektörle firmaları buluşturan önemli bir fırsattır” derken, POYD Başkanı Ethem Hakan DURAN da “krize rağmen Türkiye’nin turizmdeki önemi değişmeyecek. Bu seneden umutluyuz,”şeklinde konuştu.




AKTOB Başkanı Erkan YAĞCI “Antalya sadece Türkiye’nin değil, aynı zamanda dünyanın en önemli turizm destinasyonlarından biridir. Antalya fuarları sayesinde bu önem büyüyerek devam etmektedir,” dedi. Açılış konuşmasında konuşan Antalya Belediye Başkanı Menderes TÜREL, “Bu sene bu fuarın 28’inci açılışını yapıyoruz, ancak ben bu fuarın ilk yapılmaya başlandığından beridir her açılışında bulundum. Bu fuar benim için bu yönden çok özeldir. Biz bu işe seneler önce bir otel lobisinde başladık. Bugün geldiğimiz nokta ise 40.000 m2’lik devasa bir alan. Fuarımız çok büyüdü ve büyümeye devam ediyor. 2017 senesinden turizmin daha iyiye gitmesi ve krizi aşma adına çok umutluyuz.” dedi. Antalya Valisi Münir KARALOĞLU ise “Fuarlara her yönden destek verilmesi gerekmekte, çünkü fuarlar hem ekonominin güçlenmesine, hem de ülke tanıtımına pek çok yönden avantaj ve katkı sağlarlar. ANFAŞ Fuarcılık senelerdir Türkiye’nin en büyük otelcilik fuarını düzenlemekte. Bu özelliği ile Antalya turizmi ve ekonomisindeki önemi çok büyük.” şeklinde konuştu.

ANFAŞ ANTALYA EXPO CENTER BÜYÜDÜ VE YENİLENDİ! ANFAŞ Genel Müdürü Sayın Özer “ANFAŞ Antalya Fuarcılık olarak düzenlediğimiz ve sektörün en kapsamlı fuarı olan HotelEquipment Fuarı’mıza hoş geldiniz! Bu sene Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı’nda sizlerle 28’inci kez bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz. ANFAŞ-Antalya Fuarcılık A.Ş. olarak 40.000 m2 kapalı ve 20.000 m2 açık sergi alanından oluşan tamamen yenilenmiş bir fuar alanı ve 15 adet kongre, konferans ve seminer salonları ile bu sene kapılarımızı Türkiye’de bir ilk ve tek olarak katılımcı firmalarımıza ve ziyaretçilerimize açmaktayız. ANFAŞ Fuarcılık, uluslararası düzeyde organize ettiği fuarlarıyla Antalya’da “bacasız endüstri” olarak bilinen fuarcılık sektörünü harekete geçirerek kış aylarında durgun olan Antalya turizmini de hareketlendirmektedir. ANFAŞ fuarları bu sayede Türk ekonomisine ve Antalya’nın uluslararası platformlarda tanıtımına da büyük ölçüde fayda sağlamaktadır,” dedi.

ANFAŞ’ın düzenlediği 28. Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı, 18-21 Ocak 2017’de ortak paydaşları TÜROFED –Türkiye Otelciler Federasyonu, TUSİD–Endüstriyel Mutfak, Çamaşırhane, Servis ve İkram Ekipmanları Sanayicileri ve İşadamları Derneği ve POYD–Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği’nin değerli işbirliği ve katkılarıyla Antalya Expo Center’da gerçekleşiyor. ANFAŞ HotelEquipment Fuarı yurt içinden ve başta Almanya, Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Bulgaristan, Cezayir, Fas, Irak, İran, İtalya, Katar, Kazakistan, Kosova, K.K.T.C., Makedonya, Mısır, Nijerya, Rusya, Tunus, Suudi Arabistan ve Ürdün olmak üzere yurt dışından gelecek olan katılımcıların yanı sıra, bu sene teması deniz olan Hotel Design Show, 9. Altınkep Aşçılar Yarışması ve 5. Uluslararası HOTED Housekeeping Olimpiyatları gibi uluslararası platformlarda ses getirecek muhteşem etkinliklere de ev sahipliği yapmakta. Bununla beraber fuar boyunca gerçekleşecek diğer etkinlikler ve organizasyonlar arasında VIP ikili görüşmeler, Türk-İran Ticari Fırsatlar Semineri, TUYAD – Telekomünikasyon Uydu ve Yayıncılık İş İnsanları Derneği’nin Akıllı Oteller semineri, EGD – Ekonomi Gazeteciler Derneği’nin Paneli ve Tüm Yiyecek İçecek Bölümleri Temizlik ve Malzeme Teminatçıları Derneği’nin seminerleri yer almakta.

ANFAŞ HotelEquipment Fuarı ve Konferansları Antalya’da her sene olduğu gibi bu sene de otel ve restoran sahiplerinden yöneticilerine, pasta şeflerinden F&B müdürleri, satın alma müdürleri, barmen ve baristalara kadar 20.000’den fazla sektör profesyonelini bir araya getiriyor. Etkinliğin amacı en geniş network ağını oluşturmak ve katılımcılarına daha fazla iş yapma imkânı sunmak. Otel ve konaklama sektörünün profesyonelleri, proje ve taahhüt firmaları, mimarlar, restoran işletmecileri ve cafè-pastane işletmecilerini 40 bin metrekare kapalı alanda bir araya getirecek olan fuar, eş zamanlı düzenlenecek olan kongre, konferans, panel ve seminerler sayesinde sektör duayenlerini, akademisyenleri, kamu sektörünü ve özel sektörü de tek bir çatı altında buluşturmuş olacak.

TANITIM ATAĞI
Bu yıl özellikle Afrika, Ortadoğu, Arap Yarımadası, Türki Cumhuriyetleri, Rusya ve İran’ın öne çıkacağı Hotel Ekipmanları Fuarı’nda bu bölgelerden gelecek olan ziyaretçiler ile fuar katılımcıları bir araya geliyor.

BU YILKİ YENİLİLİKLER ARASINDA;

DEİK - Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu & ANFAŞ işbirliği ile her iki fuar için de İran'dan 100’er kişilik alım heyeti organizasyonuna başlandı.
BAKA - Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı & ANFAŞ işbirliği ile her iki fuar için de Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) ve Arap Yarımadası bölgesinden 200’er kişilik alım heyetleri için çalışmalar şimdiden başlatıldı.
TÜROFED -Türkiye Otelciler Federasyonu ve AKTOB - Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği ile yapılan ziyaretçi tanıtım çalışmaları kapsamında 81 ilde tanıtım çalışması yapılması ve alıcıların fuara getirilmesi için protokol imzalandı.
MÜSİAD - Müstakil İş Adamları Derneği & ANFAŞ işbirliğiyle Türk Cumhuriyetleri başta olmak üzere, 28 ülkenin yurt dışı temsilcilikleriyle ziyaretçi tanıtım çalışmalar başlatıldı: Azerbaycan, Türkmenistan, Tacikistan, Kazakistan, Kırgızistan,  Suudi Arabistan, ABD, Avustralya, Avusturya, Brüksel, Danimarka, Almanya, Hollanda, Gürcistan, Katar, K.K.T.C., Irak, Hollanda, İngiltere, Japonya, Macaristan, Makedonya, Nijerya, Fransa, Çin, Romanya, Singapur ve Ukrayna.
BAİB - Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği’nin katkıları ve Ekonomi Bakanlığı destekli alım heyetini kapsayan ülkeler:
Hotel Ekipmanları Fuarı: Almanya, Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Ürdün, Tunus, Mısır, İtalya, Balkan Ülkeleri, İran, Irak, Türki Cumhuriyetleri, K.K.T.C., Afrika, ADB, Polonya, Pakistan, İngiltere, Fransa, Yunanistan
TESK - Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu Başkanı ve Antalya Esnaf ve Sanat Odaları Birliği Başkanı ile tanıtım ve yurt içi ziyaretçi çalışmaları ve alım heyetlerinin fuara getirilmesi için çalışmalara başlandı
TUSİD- Endüstriyel Mutfak, Çamaşırhane Servis ve İkram Ekipmanları Sanayicileri ve İşadamları Derneği ve GİMAT -Gıda ve İhtiyaç Maddeleri Ankara Toptancılar Derneği ile

hem katılımcı, hem ziyaretçi tanıtım ve davet çalışmaları yapıldı.

Yeni İş Birlikleri ve Daha Fazla Ziyaretçi & Alım Heyetleri
18-21 Ocak 2017'de 28.'si düzenlenecek olan HotelEquipment Fuarı, turizm ve konaklama sektörü başta olmak üzere restoran ve gıda gibi yan sektörlerden de pek çok profesyoneli bir araya getirmektedir. Teknoloji ve inovasyonun hakim olduğu şu günlerde, çağın getirdiği yenilikleri yerinde sergileyerek bilgi paylaşımında bulunan ulusal ve uluslararası pek çok katılımcının ve yenilikleri takip ederek yerinde sıcak iş bağlantıları yapmak isteyen profesyonellerin bir araya geldiği HotelEquipment Fuarı alanındaki diğer fuarlara rakip olup sektör duayenleri tarafından yakından takip edilmektedir. Başta TÜROFED olmak üzere, turizm ve konaklama sektörünün ulusal ve uluslararası platformlarda tanıtılması konusunda pek çok dernek ve birlikten destek alan HotelEquipment Fuarı sektör profesyonellerini ortak paydada buluşturmaktadır. TÜROFED (Türkiye Otelciler Federasyonu), TUSİD (Endüstriyel Mutfak, Çamaşırhane Servis ve İkram Ekipmanları Sanayicileri ve İşadamları Derneği), AKTOB (Akdeniz Turistik Otelciler İşletmeciler Birliği), BAİB (Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği) ve BAKA (Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı) tarafından desteklenmekte ve ANFAŞ tarafından organize edilmekte olan fuarı, Türkiye’nin dört bir yanından gelecek sektör profesyonellerinin yanı sıra Almanya, İtalya, Fransa, İngiltere, İspanya, İsrail, İran, Hindistan, Ürdün, Lübnan, Suudi Arabistan, Ukrayna, Rusya ve Yunanistan'ın da aralarında olduğu 60 ülkeden yüzlerce sektör profesyonellerinin ziyaret etmesi bekleniyor.

Ticaret Odaklı Fuarlar
Otel ve konaklama sektörünün profesyonelleri, proje ve taahhüt firmaları, mimarlar, restoran işletmecileri ve cafè-pastane işletmecilerini 40 bin metrekare kapalı alanda bir araya getirecek olan fuar, eş zamanlı düzenlenecek olan kongre, konferans, panel ve seminerler sayesinde sektör duayenlerini, akademisyenleri, kamu sektörünü ve özel sektörü de tek bir çatı altında buluşturmuş olacak. “2,5 milyar dolar ihracat hacmine sahip olan sektörün ticaret odaklı fuarı için geri sayım başladı” diyen ANFAŞ Genel Müdürü Murat ÖZER, fuarın yenilikçi içerikleri ile otelcilik ve yiyecek-içecek dünyasına yön vermek için ziyaretçilerini beklediğini ilave etti. Sıra dışı etkinlikleri ve farklı sunumuyla sektörün en kapsamlı fuarı olan ANFAŞ 28. Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı adından uzun zaman söz ettirecek organizasyonlarının hazırlıklarına hızla devam ediyor.

Sektörün En Kapsamlı Fuarı ve Konferansları
ANFAŞ Otel Ekipmanları Fuarı ve Konferansları Antalya’da her sene olduğu gibi bu sene de otel ve restoran sahiplerinden yöneticilerine, pasta şeflerinden F&B müdürleri, satın alma müdürleri, barmen ve baristalara kadar 20.000’den fazla sektör profesyonelini bir araya getirmeyi hedefliyor. Etkinliğin amacı en geniş network ağını oluşturmak ve katılımcılarına daha fazla iş yapma imkânı sunmak.

TURYİD’de Başkanlığa, Kaya Demirer Yeniden Seçildi..

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


TURYİD’de Başkanlığa, Kaya Demirer Yeniden Seçildi

TURYİD 11. Olağan Genel Kurulunu 18 Ocak 2017 günü gerçekleştirdi.
Kaya Demirer 4. Dönem başkanlığa seçildi. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevine Ayhan Çarıkçılar ve Gamze Cizreli getirildi.

Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği'nin 11. Olağan Genel Kurulu 18 Ocak 2017 tarihinde Point Hotel Barbaros’da gerçekleşti. TURYİD Üyesi olan, turizmin önde gelen yeme-içme-eğlence sektörünün yatırımcıları ve işletmecileri toplantıya katıldı.

TURYİD Başkanı Kaya Demirer'in açılış konuşması ile başlayan toplantıda görev süreleri sona eren Yönetim Kurulu Üyeleri ve diğer Kurulların Üyeleri oy birliği ile ibra edildi. Daha sonrasında dernek organlarının seçimine geçildi.

11. Dönem TURYİD Yönetim Kurulu’nda; Kaya Demirer (Frankie İstanbul), Ayhan Çarıklar (Midpoint), Gamze Cizreli (Big Chefs), Aslı Pasinli (Banyan), Barış Tansever (Sunset), Ali Rıza Yıllmaz (Parkfora), Ebru Koralı (Hayal Kahvesi), Cem Mirap( Lucca) , Doğa Erzi (Coca-cola), Yücel Özalp( Topaz), Serkan Top (Waffle Stop), Yaprak Baltacı (Morini), Ahmet Özbek ( Ferah Feza) Dilek Terzioğlu ( Dilek Terzioğlu Events), Süreyya Üzmez (Trilye), Tayyar Zaimoğlu (Onbaşılar  Kebap) ve Lütfü Sapmaz (Portaxe) görev aldı.
 

Kaya Demirer: “Ülkemizin geleceği adına ‘Hayatına Sahip Çık’  sivil toplum hareketini başlattık”

Seçimin ardından Kaya Demirer, teşekkür konuşmasına; “20 milyar dolara ulaşmış olan yiyecek içecek sektörünün %10’unu temsil eden, 185 markanın temsilcilerinden oluşan TURYİD üyelerinin bana ve yönetim kuruluma, göstermiş olduğu güvene teşekkür ediyorum” diyerek sözlerine başladı. Sektörün 2016 yılının 2. yarısından itibaren ülkenin istikrarına yönelik saldırılar sonucu bozulan ekonomik dengeleri ve turizmde yaşanan olumsuzluklarla 2017’yi karşıladığını ve içinde bulunduğumuz yılın tüm gastronomi sektörü için meşakkatli bir yıl olacağını öngörerek davranılması gerektiğini hatırlattı.

Demirer  “Yeni yılın ilk dakikalarında Reina’da yaşanan elim saldırı sonrası BMD, KMD ve TÜRES ile birlik olduk ve ülkemizin geleceği adına ‘Hayatına Sahip Çık’  sivil toplum hareketini başlattık. Dünya dönüp zaman aktıkça, sokağımıza, esnafımıza, lokantamıza, sinema ve tiyatromuza, eğlencemize, seyahatlerimize, yani hayatımızı anlamlı kılan tüm değerlerimize sahip çıkacağız. Karamsarlığın aksine, umutla daha fazla çalışarak iki yıllık faaliyet döneminde hayata geçirmek istediğimiz tüm projelerimizi gerçekleştirebilmeyi ve hayatımıza sahip çıkmayı şahsım ve yönetim kurulu adına canı gönülden diliyorum" dedi.

Tırport ile ‘lojistik firmalarında dijitalleşme dönemi’ başlıyor

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Tırport ile ‘lojistik firmalarında dijitalleşme dönemi’ başlıyor

TIRPORT ile
2 bin lojistik firması dijital dünyaya yelken açacak

Türkiye’nin lojistik Startup’ı Tırport; lojistik firmalarının operasyonlarını gerçek zamanlı ve konum tabanlı izleyerek yönetmelerine imkân verecek olan ‘teknolojik altyapıyı’ sağlamaya hazır. Ülkemizdeki 2 bine yakın lojistik firmasına dijital dünyanın kapıları Tırport ile aralanıyor.
Tırport sayesinde, dijital dünyaya yelken açacak olan lojistik firmaları günlük işlerini, yüzlerce çalışan ve onlarca telefon görüşmesiyle yapmak yerine, laptop veya cep telefonlarından birkaç adımda yönetebilecek. Aynı zamanda kullanılacak dijital platformlar, firmaların ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilecek.

Türkiye, karayolu taşımacılığında dünya lideri

Ülkemizde, nakliyenin %92’si karayolları ile gerçekleştiriliyor. Bu oran ile Türkiye, karayolu taşımacılığında dünya lideridir ve her gün yaklaşık 900 bin kamyon yük almaktadır. Ülke geneline yayılan bu denli büyük bir operasyonun yönetimi, lojistik firmaları tarafından her gün, olağanüstü bir efor harcanarak yönetilmeye çalışılıyor. Oysa, şuan dünyanın gündeminde olan Uberizasyon Akımı (Hizmetlerin UBER örneğinde olduğu gibi gerçek zamanlı ve lokasyon tabanlı dijitalleşmesi) sayesinde, lojistik sektöründeki iş süreçleri, birkaç adım ile cep telefonları ve bilgisayarlardan yönetilebiliyor.

Lojistik sektörü, Tırport’la cebe girdi

Sayıları 2 bini yakın lojistik firmaları, istisnasız her gün, kendi bünyeleri dışındaki binlerce “güvenilir” şoför ve araca ulaşabilmek ve günlük sevkiyatlarını “sorunsuz” yönetebilmek için insan üstü bir efor sarf etmektedir. Çünkü, her gün yaklaşık 900 bin kamyonun yük aldığı sektörde, lojistik firmalarındaki “Özmal” adını verdiğimiz kendine ait kamyon sayısı %10’ların altındadır. Bu nedenle de lojistik firmaları, binlerce bireysel kamyonu (güvenlik araştırmalarından geçmiş ve onaylı) kendi havuzlarında hazır tutmaktadır. Süreci, sıkıntısız yönetmek için de ciddi bir insan kaynağına ve zamana ihtiyaç duyuluyor. Ancak, günümüz Uberizasyon Akımı dönemidir. Tırport’un ortaya koyduğu sıra dışı teknolojiler ile, lojistik operasyonlarının daha hızlı ve etkili yapılmasına olanak sağlanıyor. İş sürecinin her kademesinde, ciddi bir tasarruf göze çarpıyor. Özetle, Tırport’a üye olan kurumsal firmalar (Nakliye/Lojistik Firmaları vb.),  artık Tırport CRM & ERP teknolojileriyle, hem kolay, hem de güvenilir bir operasyon yönetimi yapabilecektir. Tüm operasyonlar, kişiselleştirilmiş gösterge panellerinden anlık olarak izlenmektedir.

16 Ocak 2017 Pazartesi

Seçil Aytin Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn Satış Direktör Yardımcısı olarak atandı...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




MÖVENPİCK HOTEL İSTANBUL GOLDEN HORN'A ÖNEMLİ ATAMA: SEÇİL AYTİN SATIŞ DİREKTÖR YARDIMCISI OLDU

Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn Satış Direktör Yardımcısı olarak Seçil Aytin yeni görevine başladı
Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn'un satış faaliyetlerini yürütecek olan Seçil Aytin, satış direktör yardımcısı olarak göreve başladı. Satış ve pazarlama stratejileri konusundaki başarılı çalışmalarını Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn'da devam ettirecek olan Aytin, "Yeni görevim için heyecanlıyım. Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn ile birlikte güzel işlere imza atacağımıza inanıyorum" dedi.

Kariyerine Klassis Resort Otel, Klasis Golf and Country Club ve Kız Kulesi'nde satış sorumlusu olarak başladı. Sonrasında Sheraton Istanbul Ataköy ve Ataköy Marina Hotel'in satışı ekibinde rol alan Aytin, 2013 yılında Hilton İstanbul Kozyatağı'nın açılış ekibinde yer alan Satış Müdürü olarak satış yöneticiliğini üstlenmiştir. Son olarak DoubleTree by Hilton Moda'nin Satış Müdürü görevinde yer alarak, basarılı satış stratejilerine imza atmıştır.

Otelcilik sektöründe birçok sertifikası bulunan Seçil Aytin, Movenpick Hotel İstanbul Golden Horn'un tüm satış ve pazarlama faaliyetlerini yürütecek.

Baskı sektörü, 2017’de büyüme hedefliyor...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Baskı sektörü, 2017’de büyüme hedefliyor


Lidya Grup’un bölge müdürlükleri,
2017’de büyümeye odaklandı

Geçtiğimiz yılı makine satışlarında %50 büyümeyle kapatan Lidya Grup, bu yıl dolar bazında %25 büyüme hedefledi. Teknolojik üstünlükleri ve kapsama alanları ile baskı sektörünün dünya devleri arasında yer alan Xerox, Epson, Efi markalarının Türkiye distribütörü olan Lidya Grup, daima bardağın dolu tarafından bakarak ve müşterilerini kendi finansman modeliyle destekleyerek, yatırımların önünü açmaya devam ediyor.
Lidya Grup’un 4 farklı şirketi, 5 bölge müdürlüğü ve 100’ün üzerinde konusunda uzman insan kaynağı bulunuyor. Bölge merkezleri; İstanbul Anadolu Yakası, Antalya, İzmir, İzmit ve Konya’da bulunan Lidya Grup 23 ilimize direkt;  diğer illere de bayileri kanalı ile satış ve servis hizmeti veriyor. Lidya Grup, 2017 yılında ürün gamındaki gelişime paralel olarak, mevcut bölge müdürlüklerine, yenilerini eklemeyi planlıyor ve bu konuda çalışmalar yürütüyor.
Baskı sektörünün lideri olan Lidya Grup’un kısa sürede ülkemizde gösterdiği başarı; global üreticilerin dikkatlerini çekerek ‘Lidya Grup başarı hikayesi’ni diğer ülkelerde anlatmalarını sağlamıştır. Bu durum, Lidya Grup ile iş hacimlerinin artmasına sebep olmaktadır. Lidya Grup’u başarıya taşıyan maddelerden birkaçı arasında; müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz ederek ihtiyaca göre doğru yatırım yapılmasına rehberlik yapmak, ülke genelindeki binlerce müşterisine 6 saat içinde ulaşıp, 24 saat içinde var olan sorunlarını çözmeyi garantilemek, yeni teknolojiler hakkında bilgi verirken müşterilerinin işlerini geliştirmesine katkı sağlamak ve  müşterilerini kendi finansman modeliyle desteklemek   sıralanabilir.
Lidya Grup bölge müdürlükleri, bu yıla büyük umutla bakarak, büyümeye odaklandıklarını açıkladılar.

“Pazar lideriyiz;
Rotayı diğer illere çevirdik”

Lidya Grup olarak İzmir’de pazar lideri olduklarını kaydeden Lidya Grup Ege Bölgesi Satış Müdürü Günay Yalılar, bölge olarak Denizli, Manisa, Aydın, Muğla, Uşak’tan sorumlu olduklarını ve 2017 yılında bu bölgelere daha da yoğunlaşacaklarını belirtti.
Lidya Grup’un finansman gücünün yüksek olduğunu ve müşterilere büyük avantajlar sağladığını ifade eden Günay Yalılar, şunları söyledi:
“Baskı sektörünün lideriyiz. Daima müşterilerimizin yanındayız ve işlerini geliştirmelerine önderlik ederek, çözüm ortağı olarak yaklaşıyoruz. Finans gücümüzün yüksek olması, müşteriler için büyük artı oluşturuyor.  Müşterimize, firmasına özel ödeme planları sunuyor olmamız, ülkemizde yatırımların önünü açarken, sektörün ileri teknolojiyi yakın takip ederek, kaliteli işler çıkarmasına da değer katıyor. İzmir ilimizin yanında, Denizli, Manisa gibi sorumlu olduğumuz diğer iller de ciddi bir pazar bulunuyor. Bu yıl, geçtiğimiz yıla göre daha başarılı olacağımız ve büyümeyi sürdüreceğimiz bir yıl olacaktır” diye konuştu.

“Müşterilere yeni iş fikirleri veriyoruz,
Kaliteli işler yaptırarak karlılıklarını arttırıyoruz”

Müşterilerin işlerini geliştirmesine daima katkı sağladıklarını anlatan Lidya Grup Batı Karadeniz Bölge Müdürlüğü Grafik Sanatlar Satış Müdürü Fatih Şıkkibar, müşterilere yeni iş fikirleri vererek, kaliteli işler yaptırarak karlılıklarını arttırdıklarını söyledi. Bölge müdürlüğünün İzmit’te olduğunu kaydeden Fatih Şıkkibar, Sakarya, Düzce, Bolu, Zonguldak, Karabük, Kastamonu ve Bartın’ın kendilerine bağlı olduğunu belirtti.
Kurumsal müşteriden kobilere kadar binlerce müşteriye kaliteli ve hızlı hizmet verdiklerini ifade eden Fatih Şıkkibar, şunları söyledi: “Baskı sektörünün lideriyiz. Bölgemizde, ticari işletmeler, ajanslar, matbaalar, kopyalama merkezleri gibi geniş bir yelpazede hizmet sunuyoruz. Müşterilerimize son teknoloji hakkında bilgi verirken, yeni iş fikirleri ve işlerini nasıl farklı yapabilecekleri konusunda bilgiler veriyoruz. Müşterilerimizin, Lidya Grup’a sonsuz bir güveni var. Kaliteli ürün ve kaliteli hizmet sunduğumuzu bilirler. 2017 yılı başarılı bir yıl olacaktır. Özellikle seramik, ahşap, cam gibi farklı malzemeye baskı yapan ürün gruplarımızda ciddi bir büyüme bekliyoruz” dedi.

“Pazara kalite getirdik;
Standartları ve kalite algısını yükselttik”

Baskı sektörünün lideri olarak, kalite algısını ülke genelinde yükselttiklerini açıklayan Lidya Grup Konya Satış Bölge Müdürü Sabri Gülsay, “Pazara kalite getirdik, yepyeni bir servis anlayışı ve orijinal malzeme kullanmanın avantajlarını sunduk. Müşterilerimizi, kaliteye yönlendiriyoruz. Ülke genelinde, standartları ve kalite algısını yükselttik” dedi.
Lidya Grup’un baskı sektöründe pazar lideri olduğunu ifade eden Sabri Gülsay, konuşmasına şöyle devam etti: “2005 yılından itibaren Konya bölge müdürlüğümüz hizmet veriyor. Bölge müdürlüğümüzden Konya’nın yanında Niğde, Aksaray, Karaman illerimize hizmet sunuyoruz. Bölgemizde geçen 12 yılda, baskı sektöründeki kalite algısı ve standartları yükselttik. Geçmiş yıllarda daha ucuz olduğu için kalitesiz makineye yatırım yapıp, bozulduğu için elinde kalıp, mağdur olan onlarca firma oldu. Şuan bölgemizdeki tüm firmalar; kaliteli hizmet ve servis alabileceği tek firma olan Lidya Grup’u tercih ediyor. Pazarda kalite ve standartların oturmasına büyük emek verdik. Bu emeğimizin meyvelerini 2017 yılı ve devam eden yıllarda almaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

4 Ocak 2017 Çarşamba

Jolly Tur'dan bol seçenekli kayak turları...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


JOLLY TUR’DAN PAMPOROVO’YA BOL SEÇENEKLİ KAYAK DAVETİ
Jolly Tur,  son dönemlerin en gözde kayak merkezlerinden biri olarak kabul gören Pamporovo’ya tur düzenliyor. Pamporovo’da kayak yapmak kadar bir keşif gezisine çıkmak isterseniz dilerseniz uçakla dilerseniz otobüsle yolculuk yapabilirsiniz. Eğer seçeneğiniz uçakla yolculuğa çıkıp bir an önce Pamporovo’ya ulaşmak ise THY uçuşu ile 31 Mart 2017’ye kadar bu deneyimi yaşayabilirsiniz. 3, 4 ve 5 gece konaklamalı olarak belirlenen seçenekleriyle Pamporovo Turu’nda fiyatlar 369 euro’dan başlıyor. Eğer Pamporovo’ya giden yoldaki bütün güzellikleri keşfetmek istiyorsanız otobüsle yolculuk size göre olabilir. 5 günlük bu gezi için de 18 Ocak, 21 Ocak, 28 Ocak ve 1 Şubat tarihlerini not alabilirsiniz. 3 ve 4 gece konaklamalı programda başlangıç fiyatları, 149 euro olarak belirlenmiş durumda.


Pist uzunluklarının 800 ila 3.800 metre arasında değiştiği Pamporovo’daki 8 pistin önemli bir bölümü orta ve başlangıç düzeyine hitap etse de bazıları profesyonelleri bile zorlayacak düzeyde. Bu arada 1.650 metre yükseklikte ama, bu rakımların sert doğasından ziyade, bir Akdeniz ikliminin içine giriyormuş hissiyatını uyandıran Pamporovo’da Rodop Dağları’nın sonsuza kadar devam ediyormuş hissini veren nefes kesici manzarası, gökyüzüne değecekmiş gibi duran asırlık çam ormanları ve eğer vaktini yakalayabilirsiniz bir o kadar nefes kesici güneş doğum ve batımları; seyreyleyebileceğiniz güzelliklerden sadece birkaçı.
Pamporovo’da iken, keyif ve keşif yolculuğuna çıkmayı ihmal etmeyin. Tarihi ve doğasıyla büyüleyici Stoikite Köyü, Avrupa’nın en eski ve en büyük Ortodoks manastırlarından Bachkovo, Taraklar ve Romalılar döneminden kalan tarihi zenginlik ve Filipe Pamporovo yol ayrımındaki Osmanlı sarayının kalıntılarında bir serüven yaşamayı ihmal etmeyin.

JOLLY TUR, BANSKO’DA KAYAK KEYFİNE VE RENKLİ EĞLENCELERE DAVET EDİYOR
Bansko… Kayak tutkunlarının hiç kuşkusuz son dönemdeki en gözde rotalarından biri. Onun en gözde kayak rotalarından biri olarak öne çıkması muhteşem pistler ve tesisler kadar yerel kültürü tüm canlılığıyla halen yaşatıyor olmasından da kaynaklanıyor. Jolly Tur, Bulgaristan’daki bu kasabanın olağanüstü güzelliklerini keşfedebilmeniz için biri uçaklı diğeri otobüslü olmak üzere iki ayrı tur düzenliyor. Tercihiniz Bansko’ya giden yoldaki güzellikleri de keşfetmek ise eğer, 11 Ocak  ila 31


Mart 2017 tarihleri arasını ajandanıza not alabilirsiniz. 5 günlük tobüslü turda fiyatlar 115 euro’dan başlıyor. Eğer, tercihiniz Bansko’ya bir an önce ulaşabilmek ise o zaman yine aynı tarih aralıklarını not alabilirsiniz. 4 günlük gezi planı için tercihiniz uçak ile ulaşım olmuşsa eğer, belirlenen başlangıç fiyatı 349 euro.
Pekiyi, Doğu Avrupa’nın cennet rotalarından biri olan bu bölgede sizi hangi güzellikler karşılayacak? Bansko’nun toplamda 70 kilometreyi bulan pistleri farklı zorluk derecelerine sahip. Bölgedeki 13 pist, 990 ila 2.600 metre arasında yer alıyor. Ve 25 kilometrelik teleferik ve telesiyej sistemi de mevcut. Daha da güzeli, karın kolay yapışmayan ve toz halinde olması. Eğer rüzgâr ile barışık değilseniz, dağın kuzey yüzünü tercih edin. Çünkü, burası sert rüzgârlara kapalı. Bu arada kayakta Dünya Şampiyonu Alberto Tomba’yı anmayı ihmal etmeyin. Çünkü, Tomba, burada kayak yapmış ve Bansko’da yer alan ve Avrupa’nın en iyi kara pistlerinden biri olarak anılan pistlerden biri, onun ismiyle anılıyor. Ancak, yine de pistin göz alıcı kayak keşfi serüveninden vakit artırarak çevreyi keşfetmeyi ihmal etmeyin.
Öncelikle, Bansko’nun gece hayatının büyük şehirlere meydan okuyacak kadar renkli ve eğlenceli olduğunun altını çizmek gerekiyor. Gece hayatını keşif için rotanız Pirin Caddesi olsun.  Pirin Caddesi’ndeki ilginç taş mimari yapıtları sizin sık sık mola vermenizi sağlayacak kadar etkili.  Bu arada Bansko’nun 100 yılı aşkın bir süredir tüm Avrupa çapında meyhane kültürüyle hatrı sayılır bir ün elde ettiğini belirtmek gerekiyor. Meyhanelerden birine girin Bulgar halk müziğinin eşliğinde otantik Bulgaristan mutfağını deneyimleyin. Mesela, fırında ballı ve cevizli kaşkaval peyniri bunlardan biri olsun.
Jolly Tur’un Bansko Kayak Turu’nda ziyaret edilecekler listenizde yer alması gereken en önemli tarihi miraslar ise 30 metre yüksekliğindeki çan ve saat kulesiyle VI. yüzyıldan kalan Meryem Ana Kilisesi ile Rönesans döneminin inceliklerini barındırdığı kadar dar, karanlık tünelleri ve zengin fresk dekorasyonuyla Velyona Kashta olmalı.

Radisson Blu Hotel Kayseri, 2017 Kayak Paketini açıkladı ...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Radisson Blu Hotel Kayseri, 2017 Kayak Paketini açıkladı

Erciyes’te Kayak Keyfi için
Radisson Blu Hotel Kayseri’den kayak paketi fırsatı

Kayseri’nin gözde tesisi Radisson Blu Hotel Kayseri, 2017 kış sezonu için cazip fiyatlardan oluşan kayak paketini açıkladı. Kayak tutkunlarının her sene yoğun ilgi gösterdiği ve merakla beklenen Özel Kayak Paketi, her kesimden kayak severin kaliteden ödün vermeden uygun fiyatlarla kayak keyfi yaşamasını amaçlıyor.

Radisson Blu Hotel Kayseri’nin artık gelenekselleşen Kış Tatili & Kayak Paketi, gecelik tek kişilik oda için 259 TL – çift kişilik oda için ise 359 TL olarak satışa sunuldu. Üstelik bu fiyatlara, 1 gece konaklama, açık büfe kahvaltı, Erciyes Kayak Merkezi’ne gidiş-dönüş transfer, günlük sınırsız Ski pass kullanımı ve KDV de dahildir. (0-6 yaş grubu ücretsiz)



Yine kayak sporunu herkesin doya doya yapabilmesi düşüncesi ile, uzun konaklamalar için de “4 Kal, 3 Öde Paketi” oluşturuldu. Bu pakette ise tek kişilik oda 899 TL; çift kişilik oda ise 1299 TL olarak belirlendi. Bu fiyata 4 gecelik oda kahvaltı konaklama,  Erciyes Kayak Merkezi’ne gidiş-dönüş transfer, günlük sınırsız Ski pass kullanımı ve kdv dahildir. Ayrıca, otel içerisinde yapılacak tüm ekstra harcamalarda da, %20 indirim uygulanacaktır.
Bütün bir yılın yoğunluğunu atmanız, iş stresinden uzaklaşmanız ve sevdiklerinizle huzurlu bir tatil geçirmeniz için, sizleri Radisson Blu Hotel Kayseri’ye bekliyoruz.

Dünyadaki kayak severlerin yeni rotası Kayseri

Romalılar, Bizanslılar, Selçuklular, Osmanlılar ve Cumhuriyet dönemine ev sahipliği yapan 6000 yıllık Kadim şehir Kayseri, kış sporları için Türkiye’deki en büyük ve modern kayak tesisi olan Erciyes Kayak Merkezi’nin yanında, eşsiz doğası ve yemekleriyle de turistlerin ilgisini çekmeye başladı. Kapadokya’ya olan yakınlığı ile hem Kapadokya’yı gezmek, hem de Erciyes’te kayak yapmak isteyenlerin son yıllardaki yeni adresi Kayseri oldu.

“Radisson Blu Hotel Kayseri 2017 Kayak Paketi”

-Gecelik konaklama fiyatı:
Tek Kişilik Oda : 259 TL
Çift Kişilik Oda : 359 TL
(Bu fiyatlara oda, kahvaltı,  Erciyes Kayak Merkezi’ne gidiş dönüş transfer ve günlük sınırsız Ski Pass Kullanımı ve KDV dahildir.)

-4 Kal 3 Öde Paketi:
Tek Kişilik Oda : 899 TL
Çift Kişilik Oda : 1299 TL
(Bu fiyatlara oda, kahvaltı,  Erciyes Kayak Merkezi’ne gidiş dönüş transfer ve günlük sınırsız Ski Pass Kullanımı ve KDV dahildir.)