HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR
7 trilyon dolarlık küresel turizm ve seyahat endüstrisine dağıtım, teknoloji, ödeme ve diğer çözümler sunan lider seyahat platformu Travelport, bugün, büyüyen Türk seyahat endüstrisi için Türkiye pazarında yapacağı yeni yatırımlarını duyurdu.
Bu duyuruyla, Travelport Türkiye`de, mevcut dağıtıcı Türk Hava Yolları’ndan ayrılarak, Galileo ve Worldspan dağıtımının yeni ofis tarafından yapılacağını bildirdi.
Travelport’un Afrika, Levant, Orta Doğu ve Güney Asya Başkanı ve murahhas aza si Rabih Saab yaptığı Açıklamada “Türkiye, Travelport için en önemli coğrafyalardan biri olmaya devam edecektir ve Ortadoğu ekonomileri içinde hızlı gelişen teknolojiye odaklı konumuyla varlığımızı burada geliştirmekten mutluluk duymaktayız. Travelport’un Afrika, Levant, Orta Doğu ve Güney Asya Başkanı ve murahhas aza si Rabih Saab yaptığı Açıklamada “Türkiye, Travelport için en önemli coğrafyalardan biri olmaya devam edecektir ve Ortadoğu ekonomileri içinde hızlı gelişen teknolojiye odaklı konumuyla varlığımızı burada geliştirmekten mutluluk duymaktayız.
“Bu pozitif yatırımlar, ülkedeki seyahat endüstrisine sektörel bilgi birikimi ve dünya çapında erişim gücümüz ile harmanladığımız en gelişmiş urun ve çözümlerimizi sunarak büyümeyi hedeflediğimizi göstermektedir. “Bu vesile ile geçtiğimiz 20 yılda distribütörümüz olarak gelişimimize katkıda bulunan Türk Hava Yolları`na minnet ve teşekkürlerimi sunuyorum.
Her iki şirket yakın çalışmaya devam ederek Türkiye de ve diğer bölgelerde seyahat turizmini destek vermeye devam edecektir.“dedi. İbrahim Köymen, bu yeni dağıtım operasyonunun liderliğini yapmak üzere atandı. İstanbul merkezli çalışacak olan Köymen, günlük operasyonları yönetmenin yanı sıra; şirketin iş geliştirme stratejilerini de yürütüyor olacak. . Köymen, 15 yıllık bilgi birikimi, yurt içi ve yurt dışı deneyimi ve FlyDubai, VODATECH gibi şirketlerde edindiği iş tecrübesi ile Travelport Türkiye’ye katılmıştır.
“Travelport ’un küresel stratejik yatırımlarında; Türkiye`nin önemli rol almasından duyduğum memnuniyetle bu önemli evrede şirkete katıldığım için oldukça heyecanlıyım. Oldukça deneyimli bir ekip kurduk. Müşterilerimize Travelport ‘un lider teknoloji çözümlerini sunmak için ekibimle beraber dört gözle çalışmayı bekliyoruz.”
20 yıldır Türkiye seyahat endüstrisinde faaliyet gösteren Travelport, gelişmiş altyapısı ve müşteri hizmetleri yatırımlarını ayni çatı altında birleştiriyor. Lider küresel bilgi servisi Timetric’e göre; Türkiye'nin toplam seyahat harcamaları, 2013 yılında, 29 milyar doları aşmıştır. Travelport `un bu atılımını, ayni zamanda ülkenin sürekli büyüyen seyahat sektörüne olan cevabi niteliğindedir.
Travelport ‘un Türkiye deki bu yeni yatırımları, Türkiye deki müşterileri için en son Teknoloji, yenilikçi ürünler ve benzersiz müşteri hizmetleri dâhil olmak üzere bir dizi faydalar sunacaktır. Bu faydalar yerel helpdesk ekibi ve Travelport danışmanları tarafından desteklenerek, is ve eğlence sektörü, çevrimiçi seyahat acenteleri, seyahat yönetim şirketleri ve konsolidatör firmalarının hızla büyümesine yardımcı olacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder