The Ritz-Carlton, Istanbul Gallup tarafından yapılan araştırmada “2015 yılı konuk bağlılığı”nda Avrupa bölgesinde birinci sıraya yerleşti
30 ülkede 91 otel işleten The Ritz-Carlton Otel Şirketi’nin, bağımsız araştırma şirketi Gallup tarafından yürütülen 2015 “konuk bağlılığı” anketinin sonuçları bellli oldu. The Ritz-Carlton, Istanbul Avrupa’da yer alan oteller arasında Konuk Bağlılığı anketinde birinci sırada yer aldı. Kazakistan, İsrail, İspanya, Avusturya, Portekiz ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde bulunan uluslararası otel arasında “konuğun tam bağlılığı” skorunda aldığı puanla 3 yıldır birinci sırayı koruyan İstanbul’u, Almati, Herzliya, Barcelona, Viyana ve Portekiz’de bulunan Penha Longa Otelleri izledi.
The Ritz-Carlton, Istanbul’un 2005 yılından bu yana katıldığı anket temelde, konukların Otele ve Ritz-Carlton markasına ne kadar bağlı olduğunu ölçüyor. The Ritz-Carlton, Istanbul Genel Müdürü Can Göktaş “Bağlılık, memnuniyet ve sadakatin daha ötesinde bir kavram. Misafirlerin hangi sıklıkta bizi ziyaret ettiklerine ilişkin öngörülerde de bulunmamızı sağlıyor.” diyor. “Sundukları kusursuz ve kişiye özel hizmetle konuk bağlılığının asıl kaynağı olan Hanımefendi ve Beyefendilerimizin Otelimize ve şirketimize bağlılığı elde ettiğimiz bu başarının arkasındaki en önemli etkendir” dedi.
250 çalışanı bulunan The Ritz-Carlton, Istanbul 2015 yılında AON Hewitt tarafından yapılan personel bağlılığı anketinde de en yüksek skorun sahibi olmuştur. Çalışan bağlılığının misafir bağlılığını yaratmadaki en önemli faktör olduğunu düşünen The Ritz-Carlton, İstanbul, “mutlu personel, mutlu misafir” anlayışıyla hareket ediyor. Aon Hewitt’in “Best Employers 2013” araştırmasında, “Türkiye’nin En İyi İş Yeri” ödülünü almış olan The Ritz-Carlton, Istanbul, 2007 ve 2008 yıllarında da bu önemli ödülü kazanmıştı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder