SOSYAL MEDYANIN DA EN İYİSİ OLDUĞUNU KANITLADI
JOLLY TUR, AKTİF SOSYAL MEDYA STRATEJİSİ İLE SOCIAL MEDIA AWARDS ALTIN ÖDÜLÜNÜ KAZANDI
Turizmde yüzde 100 misafir memnuniyetine odaklı yapısıyla 30 yılı geride bırakan ve trend yaratan yenilikçi çalışmalarıyla ön planda olan Jolly Tur’a bir ödül daha… Turizm sektöründe müşteri lehine geliştirdiği yenilikleriyle tanınan Jolly Tur, bugüne kadar hem ulusal hem uluslararası pek çok ödüle layık görüldü.
Jolly Tur’un aldığı en son ödül ise yenilikçi ve trend yaratan uygulamalarıyla sosyal medya alanında oldu. Jolly Tur, sosyal medya sektörünün liderlerinin bir araya geldiği Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödülleri olarak nitelendirilen “Social Media Awards Turkey”den aldığı ödülle turizm sektöründe Türkiye’nin en iyisi olduğunu bir kez daha kanıtladı.
Aktif sosyal medya stratejisi ile Marketing Awards Altın Ödülü’ne layık görülen Jolly Tur, aldığı ödülle, turizmde sosyal medya alanında en başarılı çalışmaları ve stratejileri geliştiren şirket olduğunu belgeledi.
Jolly Tur’un aldığı Marketing Awards Altın Ödülü ile markaların sosyal medyada gösterdikleri performansı tarafsız ve veriye dayalı olarak hazırlanan SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarının değerlendirilmesiyle belirleniyor. “Social Media Awards Turkey”, iki bölümden oluşuyor; Jüri Ödülleri ve Marketing Awards Ödülleri. Jüri ödülleri, 25 kategoriye başvuru yapan çalışmalar arasından kapsamlı kriterlerle değerlendirilerek verilirken, “Marketing Awars Ödülleri” ise 50’ye yakın farklı sektörden markaların geçmişe dönük performanslarının analitik olarak sıralanmasıyla belirlendi. Veriler ve sıralama ise “Sosyal Medya Marka Endeksi” SocialBrands’in 30’dan fazla kriterden oluşan benzersiz algoritmasıyla belirlendi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder