5 Kasım 2017 Pazar

“EFI olarak Türkiye pazarına inanıyoruz,

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


EFI Türkiye, Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgeleri Satış Müdürü Nathalie Hızveren,
“EFI olarak Türkiye pazarına inanıyoruz, 2018 yılı yoğun geçecek”

EFI, en yeni ve gelişmiş teknolojiye sahip geniş formatlı inkjet yazıcılar, ambalaj, tekstil ve seramik sektörleri için dijital baskı sistemleri ve mürekkeplerini üretiyor. Bunların yanında, baskı yazılım sistemleri, kişiye özel ürünler, üretim ve rekabet gücünü arttıracak iş yönetim ve iş akışı çözümlerini geliştirmektedir ve son iki yıldır mercek altına aldığı ülkelerin içine Türkiye’yi eklemiştir.
2015 yılı itibariyle Türkiye’nin focus ülkeler arasında olduğunu ifade eden EFI Türkiye, Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgeleri Satış Müdürü Nathalie Hızveren, şunları söyledi:
“Türkiye’nin dijital baskı makinelerinde yüksek bir potansiyeli bulunuyor. Açık hava reklamcılığı, bina giydirme, iç mekan giydirme vb süreçlerinde iş hacmi büyük. EFI’nin, Türkiye distribütörünün Lidya Grup olmasının ardından, ciddi bir ivme kazandık. Hızlı teknik servis ve hızlı geri dönüş sayesinde müşteri memnuniyetini Lidya Grup ile katladık. Dünya markası EFI ile Lidya Grup arasındaki başarı odaklı işbirliği, hedeflerimizin hızla gerçekleşmesine imkan sağlıyor” dedi.
EFI’nin sadece reklam sektörüne hitap eden 40’a yakın dijital baskı makinesi olduğunu anlatan Nathalie Hızveren, makinelerin 140 bin dolar ile 4 milyon dolar arasında değiştiğini belirtti. En yeni ve gelişmiş teknolojiye sahip geniş formatlı baskının EFI ile yapılabildiğini kaydeden Nathalie Hızveren, reklamcılık sektöründeki tüm firmaların bir EFI markasına sahip olmayı istediğinin de altını çizdi.

2018, yoğun bir yıl olacak

Gelecek yılın bu yıldan daha yoğun olacağını anlatan Nathalie Hızveren, konuşmasına şöyle devam etti: “Türkiye pazarına güvenimiz tam. Az öncede belirttiğim gibi pazarın potansiyeli çok yüksek. Lidya Grup ile yaptığımız işbirliğinin ardından; markaya ve satış sonrası teknik servis anlayışına kadar tüm sürece dair pazardaki güveni katladık. Lidya Grup ile hızlı çözüm üretmemiz, müşteri memnuniyetini arttırdı. Askıda bekleyen ve düşünme aşamasında olan bazı projeler, Lidya Grup distribütörlüğüyle birlikte bu dönemde neticelendirilmiş oldu. 2018 yılının, bu yıldan daha yoğun bir yıl olacağını öngörüyoruz. Önümüzdeki dönemde, tekstil ve ambalaj sektörlerinde ciddi bir dönüşüm de yaşanacaktır” diye konuştu.   

Uzun ömürlü ve güvenilir çözümler sunuyoruz

EFI’nin “uzun ömürlü, güvenilir ve düşük maliyet avantajı” olduğunu anlatan Nathalie Hızveren, şunları anlattı: “EFİ ile yola çıkmak, güven demektir. Endüstriyel olan bu makinelerin, ömrü uzun ve yıllar sonra bile yatırım değerini korumaları önemli bir faktör. Uzun yıllar, aynı makineyi kullanan yüzlerce müşteriler bulunuyor. Reklam işiyle uğraşan müşterilerin, hemen hemen hepsi, EFİ’ye sahip olmayı istemektedirler” dedi. Teknolojideki gelişmelere bağlı olarak firmaların ilave yatırımlara devam ettiğini de kaydeden Nathalie Hızveren, teknolojinin gerisinde kalmanın firmaların küçülmesine neden olabileceğini sözlerine ekledi.   

EFI tarihçesi
EFI’nin tarihçesi hakkında bilgi veren Nathalie Hızveren, şunları kaydetti: “Günümüzde, birçok markayı içinde bulunduran çatı firma konumunda olan EFI’nin çıkış noktası 'EFI Fiery® server ve yazılımlarıdır. Yıllarca bu konuda uzmanlaşmış ve renk yönetiminde lider konumdadır. EFI, baskı sektöründe yaklaşık 3500 çalışanıyla her sektörden baskı işinde büyüme ve başarıya focus olmuştur. Zaman içerisinde bünyesine, gerek reklam sektörüne hitap eden, gerekse seramik, tekstil gibi pazarlarda dijital çözümler sunan farklı markalar katmıştır. Son 2 yıldır ambalaj sektöründe çığır açacak yeni teknolojisi Nozomi üzerinde çalışmaktadır. Her sene cirosunun %15 ila %20 sini araştırma ve geliştirmeye yatıran EFI, aynı zamanda birkaç ayda bir yeni firmalar satın almaya devam etmektedir” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder