Lidya Grup tüm işlerini, SAP yazılımı sayesinde web, cloud ve mobilden, hızlı ve güncel veriyle etkin şekilde yönetiyor
Lidya Grup, iş süreçlerini SAP yazılımıile yönetiyor
Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup,dünyanın yazılım devlerinden Alman SAP firmasının çözüm ortağı A2 Danışmanlık ileişbirliği yaptı. Lidya Grup, bu yılın ilk yarısında hayata geçirdiği proje sayesinde, siparişten satışa, finanstan insan kaynaklarına, müşteri ilişkilerinden satış sonrası teknik hizmetlere kadar tüm iş süreçlerini, birbirine entegre şekilde, web, cloud ve mobilden, hızlı ve güncel veriyle etkin şekilde yönetmeye başlıyor.
Dünyada ve ülkemizde ağırlıklı olarak sanayi devlerinin kullandığı Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) yazılımı, ülkemizde ilk kez dijital baskı sektöründe distrübütörlük yapanbir firmanın, bilgi teknolojileri altyapısında kullanıldı. Global markalara Türkiye Distribütörlüğü yapan Lidya Grup, milyon dolarlık yazılım yatırımı ile sektöründe bir ilke daha imza atmış oldu. Nitekim,ciddi maliyetler ödendiği için Alman Sap yazılımını, ülkemizde ağırlıklı olarak Türkiye’nin en büyük ilk bin içerisinde yer alan holdingleri ve şirketleri ile kamu kurumları kullanmaktadır.
İş süreçlerini, otomotize ediyor
Türkiye’de elde ettiği başarıları, gelecek yıllarda Londra üzerinden dünya pazarlarına taşımaya hazırlanan Lidya Grup, kurumsallaşma yolunda Alman yazılım devi SAP ile yolculuğunu sürdürüyor.
SAP ERP çözümü ile firmadaki iş süreçlerinin otomotize edildiğini kaydeden Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi:
“İşimizi, global standartlarda ve en doğru şekilde nasıl yapmamız gerekiyorsa, onun peşindeyiz. Kurumsal Kaynak Planlama yazılımı konusunda da, inceledik, baktık ve bu işin en üst seviyedeki çözümünün SAP yazılımı olduğunu görerek, işbirliğimizi gerçekleştirdik. Finans, satış, satın alma, insan kaynakları, müşteri ilişkileri, bakım yönetimi, satış sonrası hizmetler gibi işletmemizdeki tüm departmanlar, birbirine entegrebir şekilde, doğru ve güncel verilerle, en hızlı şekilde yönetilmektedir. Özetle, Lidya Grup olarak biz, manuel hiçbir operasyonu yapmayı istemiyoruz. Müşterilerimize, uluslararası standartlarda ve en üst kalitede hizmet vermeye devam edeceğiz” dedi.
Müşterilerdeki makinelerin, 1 dakika dahi yatmaması için çalışılıyor
Xerox, Epson ve EFI markalarına Türkiye distribütörlüğü yapan Lidya Grup, elde ettiği başarılarla global markaların baş tacı oldu ve markaların yurtdışı toplantılarında başarı öyküsü olarak anlatılmaya devam ediliyor.
Global standartların çok üzerinde bir satış sonrası teknik servis hizmeti verdiklerini anlatan Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, konuşmasına şöyle devam etti:
“Ülke genelindeki ofislerimiz, bayilerimiz ve 100’ün üzerindeki çalışanımız ile kaliteli hizmet sunuyoruz. Müşteri memnuniyeti oranımız, bağımsız değerlendirme kuruluşlarının ölçümleri ile %98 dir. Bunun doğal sonucu olarak da, satış sonrası hizmet kalitesine ve iş devamlılığına önem veren kurumsal firmaların ihalelerdeki tercihi, Lidya oluyor. Yapmakta olduğumuz sözleşmelerde, ülke genelindeki makinelerimize, 4 saatte makineye ulaşma ve 24 saatte çözme garantisi veriyoruz.Bizim servis anlayışımıza göre, müşterilerimizin makinelerinin 1 dakika dahi yatmasının önüne geçmek için çalışmaktayız. İşte bu noktada, işlerimizi en ileri teknolojiyle yönetebilmek için de, yazılım çözümleri yatırımlarını yapıyoruz. Türkiye’nin teknolojik altyapıyla işini en akıllı şekilde yönetendistrübütörü, Lidya Grup’tur” diye konuştu.
Ölçemezsen, yönetemezsin
İşletmecilikte klasik bir kural olan “Ölçemezsen, yönetemezsin”e vurgu yapan Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, şunları kaydetti:
“Ülkemizde birçok firma, planlama yapmayı sevmiyor. Planlama yapılsa da, sonrasında ölçme yapılmıyor. Oysa, ölçme yapılmazsa, planlama yapmanın da bir anlamı yoktur. Çünkü, ölçmezsen, iyi yönetemezsin. İşte bu noktada işletmeler, hem planlama yapma- ölçme ve verilerin güvenilirliğinin en üst seviyede sağlanması; hem de firmalarının kurumsallaşması yolculuğunda ERP yazılımlarına ihtiyaçduyuyorlar. Biz, geçtiğimiz yılın son çeyreğinde başladığımız SAP yazılımının firmamıza uyarlanması sürecini, bu yılın ilk yarısında tamamladık ve yazılım projemizi devreye alıyoruz. Proje, firmamıza büyük artılar katacaktır. Örneğin, yönetim kurulu başkanı olarak ben, istediğim her türlü raporu, anında cep telefonumdan görüyor olup, işlerimi anlık olarak doğru veriyle yönetiyor olabileceğim.Aynı zamanda tüm ekibimiz, kendileriyle ilgili iş bilgilere anında ulaşarak, işlerini teknolojilik altyapıyla yapmayı sürdüreceklerdir” şeklinde konuştu.
Yazılım altyapısının yanında donanım altyapısına da yatırım yaptıklarını ifade eden Bekir Öz, server, firewall gibi konularda da yatırımların yapıldığını sözlerine ekledi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder