Suzuki V-Strom Ailesinin En Yenisi
DL1050 Türkiye’de!
Motosiklet dünyasında dayanıklılığıyla öne çıkan Suzuki, adventure sınıfına damga vuran V-Strom serisinin en güçlüsü yeni DL1050 modelini tanıttı. Mayıs itibarıyla Türkiye’de satışına başlanan V-Strom’un 1050 ve 1050XT Adventure olacak şekilde iki versiyonu bulunuyor. Retro tasarımıyla dikkat çeken modelin özellikle üst seviyeye çıkarılmış olan teknolojik özellikleri öne çıkıyor. Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi, Hareket Takip Fren Sistemi, Yokuş Kalkış Kontrol Sistemi, Eğime Bağlı Kontrol Sistemi ile Sürüş Modu Seçimi gibi özellikleri barındıran motosiklete Euro5 normlarını karşılayan 106 HP’lik güç üreten V-Twin motoru dinamik sürüş sağlıyor. V-Strom’a lansmana özel 149 bin TL’den başlayan fiyatlarla sahip olmak mümkün.
Motosiklet dünyasının lider markalarından Suzuki, macera severlerin tercihi V-Strom serisinin en güçlü üyesi DL1050’yi Türkiye’de satışa sundu. Suzuki’nin efsaneleşmiş off-road motosikletleri DR-Z ile DR Big modellerinden ilham alınarak geliştirilen V-Strom 1050; kolay manevra kabiliyeti, sportifliği, yeni nesil teknolojileri ve yüksek performans sunan V-Twin motoruyla iddiasını güçlü bir şekilde ortaya koyuyor. Türkiye’de Mayıs ayından itibaren 149 bin TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunulmaya başlanan V-Strom serisinin yeni üyesi, 1050 ve 1050 XT donanım versiyonlarıyla motosiklet tutkunlarının karşısına çıktı.
İlk olarak Suzuki tarafından uygulanan karakteristik ön gaga tasarımı, yeni nesil V-Strom 1050 ve 1050 XT ile daha agresif ve kalın bir görünüme kavuşuyor. Bronz renkle kaplanan silindir kapağı, manyeto kapağı, su pompası kapağı ve debriyaj kapağı, siyah motor gövdesi ile etkileyici bir kontrast oluşturuyor. Kendine has dikdörtgen bir şekle sahip dikey konumlandırılmış ön far, yol yüzeylerini ve emniyet şeritlerini belirgin şekilde aydınlatıyor. Konik alüminyum gidon ise off-road hissini artırıyor.
Yüksek teknoloji, güvenlik, tam kontrol
V-Strom 1050, “Suzuki Akıllı Sürüş Sistemi” özelliklerini bünyesinde barındırarak kullanıcısına eksiksiz bir hakimiyet ve güven duygusunu aşılıyor. Bu sistemler arasında; ABS’nin yatık durumdayken de aktif hale gelmesini sağlayan Hareket Takip Fren Sistemi, yokuş yukarı fren yapıldığında kaymayı önleyen Yokuş Kalkış Kontrol Sistemi, yokuş aşağı arka tekerleğin kalkmasını önleyen Eğime Bağlı Kontrol Sistemi, gaz kelebeğinin çalıştırılmasına gerek kalmaksızın belirlenen hızı koruyan Seyir Kontrol Sistemi ve ağırlığa göre optimum frenleme sunan Yüke Bağlı Kontrol Sistemi yer alıyor. 3 farklı Suzuki Sürüş Modu, keskin gaz kelebeği tepkisinden en yumuşağına kadar sürücüye farklı kullanım modları sunuyor. Çekiş Kontrol Sistemi ise sürekli olarak ön ve arka teker hızını, gaz kelebeğinin konumunu, krank ve dişli pozisyonlarını denetleyerek ateşleme zamanı ve hava çıkışlarını yönetiyor.
V-Strom 1050 ile sürüşün keyfi maksimuma çıkıyor
V-Strom 1050’de yer alan dayanıklı çift taraflı alüminyum şasi, motorda ve yol hakimiyetinde denge sağlamaya yardımcı olurken süspansiyonlar ise kullanım koşullarına göre ayarlanabiliyor. Motosikletteki sürüş keyfini, standart olarak sunulan Bridgestone Battlax Adventure A41 lastikler tamamlıyor. Yüksekliği ayarlanabilir ön cam ve 20 mm yüksekliğe kadar ayarlanabilir konforlu koltuklar da uzun sürüşlerde yorgunluğu azaltmaya yardımcı oluyor. 1050’de yer alan ve sol gidon kolundaki butonla da yönlendirilebilir olan çok fonksiyonlu LCD ekran gösterge panelinde ise; hız göstergesi, dijital gösterge, vites göstergesi, km sayacı, anlık ve ortalama yakıt tüketimleri, sürüş menzili ile güvenlik ve motor gösterge bilgileri yer alıyor. Gösterge panelinin solunda yer alan USB çıkışı ise akıllı telefon, navigasyon ve benzeri cihazlar için bir güç kaynağı olarak kullanılabiliyor.
Performanslı, tasarruflu ve çevreci motor
Yeni neslin öncüsü V-Strom 1050, sahip olduğu motor özellikleriyle fark yaratırken yeni Euro5 emisyon standartlarını da karşılıyor. 1037 cc hacmindeki su soğutmalı 90 derece V-Twin motor, 8500 d/d’da 106 HP güç üreterek yüksek performans sağlıyor. Şehir, kırsal yollar, rüzgar geçişleri, toprak yollar gibi farklı durumlarda sürüş keyfini maksimize eden rafine motor, 100 km’de ortalama 4,9 litre yakıt tüketimiyle de avantaj sağlıyor. Motorda yer alan düşük RPM destek sistemi ve elektronik gaz kelebeği; sürücünün durduktan sonra hareket edişini ve ani manevraları kolaylaştırıyor. Ayrıca ekzantrik mili ve zamanlaması, çift ateşleme teknolojisi, motor kontrol modülü ve sıvı soğutmalı yağ soğutucusu gibi fonksiyonlar motor verimliliğini artıran özellikler arasında bulunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder