HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR
Şirketler Haliç’te yelken açtı
Bu yıl 20’nci yılını kutlayan Bosphorus Cup, İstanbul Boğazı’nda her yıl yarattığı görsel şöleni Haliç’e taşıdı. ‘Bosphorus Cup Corporate’ adıyla düzenlenen ve her yıl geleneksel olarak düzenlenecek yarışın ilki tamamlandı. Vira Yatçılık iş birliğiyle hayata geçen organizasyon, 8 takımdan 50’ye yakın yelkencinin katılımıyla gerçekleşti.
Şirketlerin kendi iş birimlerinden oluşturduğu farklı takımlarla katılabildiği ve birbirine eşit teknelerle yarıştığı Bosphorus Cup Corporateorganizasyonunun ilki Haliç’tegerçekleşti.Nestle Türkiye, Glass House, FutureBright, ING ve Gorbon Seramik tarafından üç asil ve bir yedek kişiden oluşturulansekiz takım, haftalar önce başlayan antrenman yarışları ve eğitimleri tamamlayarak, 4-5 Eylül tarihlerinde iki gün boyunca birbirleri ile yarıştı. Haliç’in tarihi sularında gerçekleşen final, kuvvetli rüzgârın da etkisiyle yüksek rekabetin yaşandığı görsel bir şölene sahne oldu.
Bosphorus Cup ve Vira Yatçılık iş birliğiyle, bu yıl ilki gerçekleşen Bosphorus Cup Corporate’in final yarışını kazanan, Nestle Türkiye’den NescafeXpress ekibi oldu.
Çalışanlarına değer veren şirketler yarıştı
İlk defa gerçekleştirilen Bosphorus Cup Corporate ilgili açılamalar yapan Vira Yatçılık Kurucusu Efe Özbil, etkinlikte yer alan şirketlerin çalışanlarını değerli hissettirdiğine değindi. Özbil sözlerine şöyle devam etti: “ING, Nestle Türkiye, Glass House, FutureBright ve Gorbon Seramik çalışanları tarafından oluşturulan farklı takımlar, Delphia 24 tipi birbirine eş teknelerle haftalar boyunca antrenmanlar gerçekleştirdi ve 4-5 Eylül tarihlerinde de kendi aralarında yarıştılar. Şirketler Bosphorus Cup Corporate sayesinde hem ekip motivasyonunu artırdı hem de tüm çalışanlarına yelken tanışma ve yelken yapabilme imkânı sağladılar.”
İstanbul’un tanıtımına katkı
BosphorusCup’ın 20. yılı onuruna ve İstanbul’un tanıtımına 20 yıldır yaptıkları katkıyı artırmak hedefiyle böyle bir projeyi başlattıklarına dikkat çeken Bosphorus Cup Kurucusu Orhan Gorbon, Bosphorus Cup Corporate’i geleneksel hale getireceklerini belirtti. Gorbon, yeni organizasyonları ile ilgili sözlerini şöyle sürdürüyor: “Bosphorus Cup, tüm dünyadan yelken severlerin takip ettiği bir etkinlik olmanın yanı sıra, İstanbul’un tanıtımına da büyük bir katkı sağlıyor. Bu katkıyı daha da artırabilmek için Bosphorus Cup Corporate’i hayata geçirdik. Özellikle Pandemi döneminde uzaktan çalışanların, bu etkinlik sayesinde açık havada takımlarını kurarak yarışmalarını ve moral bulmalarını hedefledik.”
Bosphorus Cup hakkında:
2002 yılında Orhan Gorbon tarafından düzenlenmeye başlayan Bosphorus Cup, tüm dünyadan yelkencilerin merakla beklediği yelken organizasyonlarında birisi konumundadır. İstanbul Boğazı’ndan ismini alan etkinlik, uluslararası yarışmacıları ve her yaştan izleyicileri ile 20 yıldır düzenlenmektedir. Yarışlar ile ilgili tüm haberlere www.bosphoruscup.org sayfasından erişilebilir.
Orhan Gorbon hakkında:
İstanbul Alman Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi mezunu olan Gorbon, genç yaşlarda yelken yarışlarına katıldı. Fastnet, Bermuda, Figarı ve Admiral’s Cup gibi dünyanın en önemli yelken yarışlarına katılarak
Türkiye’yi yurt dışında temsil etti. New York Yacht Club ve Yacht of Greece üyesi olan Gorbon, 2018 yılından itibaren Gorbon Seramik’in de genel müdürlük görevini üstlenmektedir.
Vira Yatçılık hakkında:
2005 yılından beri İstanbul merkezli olarak tüm Türkiye’de; yelken okulu, yelken organizasyonları, SAIL BREAK Festivalleri, kürek kulübü ve tekne kiralama hizmetleri veren VİRA aynı zamanda dünyanın önde gelen yat üreticilerinden DelphiaYachts’ın da Türkiye distribütörüdür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder