HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR
Divan Pastaneleri, Müşteri Memnuniyeti Araştırması'nda 12. Kez Zirvede
Misafirlerine lezzet ve kalite odaklı deneyimler sunan Divan Pastaneleri, bağımsız araştırma şirketi SIA Insight tarafından düzenlenen 2024 Müşteri Memnuniyeti Araştırması’nda 12. kez birinciliği elde etti.
Türk damak tadıyla harmanladığı ürünleriyle bir lezzet geleneğinin temsilcisi olan Divan Pastaneleri, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya devam ediyor. Divan Pastaneleri, bağımsız araştırma şirketi SIA Insight tarafından düzenlenen 2024 Müşteri Memnuniyeti Araştırması’nda 12. kez birinciliği elde ederek, sektördeki liderliğini bir kez daha kanıtladı.
Sunduğu ürün ve hizmet çeşitliliği ile yaşamın her anında müşterilerinin yanında olmayı, unutulmaz lezzetlerle o anları güzelleştirmeyi amaçlayan Divan Pastaneleri,“Pastane” kategorisinde bağımsız katılımcıların beğenisiyle son 6 yıldır sektör birinciliğine layık görüldü.
Divan Grubu Genel Müdürü Murat Tomruk bu başarıyı tüm çalışanlarına ve sadık müşterilerine borçlu olduklarını belirterek, "Müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızı sürdürmeye ve her zaman en iyiyi sunmaya devam edeceğiz. Müşterilerimizin bize duyduğu güveni 12. kez birincilikle taçlandırmak gurur verici. Divan Pastaneleri olarak, yenilikçi yaklaşımı ve zengin ürün yelpazemizle müşterilerimizin gönlünde taht kurmayı sürdürüyoruz. Bu başarı, işimizi tutkuyla yapmamızın ve misafirlerimize her zaman en iyiyi sunma hedefimizin bir sonucudur. Lezzet ve kaliteyi bir arada sunmaya devam ederek, daha nice başarılara imza atacağız" dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder