30 Kasım 2024 Cumartesi

Bentour Reisen 20 Yıllık Bir Hikâye: Güçlü Adımlar ve Başarılar


HABER-TALİN ŞİRİNPINAR


Bentour Reisen'in Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Uğur, turizm sektöründe 56 yıllık bir deneyime sahip oldugunu ifade etti. Uğur "Turizm sektörü, bizim bir hayır kurumu veya dernek değil, ticari bir kuruluş olduğumuzu asla unutmamalıdır. Bizi ileriye taşıyan şey yolcu sayıları değil, elde edilen sağlıklı kazançlardır. Özellikle tur operatörleri, seyahat acenteleri ve turizm STK'ları, organize seyahatin avantajlarını daha güçlü bir şekilde vurgulamalıdır.



Çünkü birçok müşteri bu konsepti henüz tam anlamıyla kavrayamadı." diye konuştu. Turizm sektörünün tur operatörleri ve seyahat acenteleri, oteller ve hava yolları olmak üzere üç temel bileşenden oluştuğuna dikkat çeken Kadir Uğur, bu bileşenlerden her birinin kendi işine odaklanması gerektiğini belirterek "Bir koltuk altında iki karpuz taşınmaz" aynı hem tur operatörlüğü hem de otelcilik yapmanın doğru olmadığını kaydetti. Bentour Reisen'in geleceği ile ilgili de konuşan Uğur, şirketin kaliteye odaklı olarak büyümeye devam etmesini dilediğini belirtti. Bentour'u bugüne kadar güçlü kılan şeyin bu felsefe olduğunu altını çizen tecrübeli turizmci aynı stratejinin gelecekte de başarı getireceğini ifade etti. Çalışanların bağlılığı ile iş ortamının bu vizyonda merkezi bir rol oynadığını vurgulayan Uğur, bu bağlamda, Antalya'da inşa ettikleri yeni şirket binasında çalışan dost bir ortam sağlamak amacıyla fitness dahil çok sayıda sosyal alan olacağını anlattı.



Bentour CEO'su Deniz Uğur; Bentour 20'nci yılını seyahat acentelerimiz ve partnerlerimize uzun yıllardır verdikleri destek için teşekkür ediyoruz. Acentalar olmadan bugün bulunduğumuz yerde olamazdık. Geriye dönüp baktığımızda bu başarıyı görmekten gurur duyuyoruz, ancak en çok başardığımız şeyin birlikte elde ettiğimiz başarılar olduğunu biliyoruz. Bentour Reisen, sadece müşterilerimizi değil, aynı zamanda bizleri, ekibimizi ve iş ortaklarımızı da mutlu ediyor." diye konuştu. Deniz Uğur "Bentour Reisen, Türkiye'deki kökleriyle gurur duyarken Ispanya, Yunanistan, Kibris ve Mısır gibi destinasyonlara da seyahatler sunuyor. Başarılarımızın anahtarı seyahat acentelerimiz ve iş ortaklarımızdır. Geleceği birlikte şekillendirmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz," değerlendirmesini yaptı.




Bentour Reisen Almanya Genel Müdürü Songül Göktaş Rosati, şirketin müşteri odaklı hizmet anlayışını vurguladı. Rosati, müşterilerin isteklerine göre hizmet sunduklarını ve seyahat trendlerini yakından takip ettiklerini belirtti. “Kaliteye ve insanlara değer vermek bizim için çok önemli,” diyen Rosati, personelin kalitesiyle müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedeflediklerini ifade etti.Rosati, Bentour’un müşteri memnuniyetini artırmak için sürekli olarak yenilikçi yaklaşımlar geliştirdiğini ve sektördeki değişimlere hızlıca adapte olduklarını söyledi. “Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve onlara en iyi deneyimi sunmak için çalışıyoruz,” dedi.Bentour, müşteri odaklı hizmet anlayışıyla sektördeki konumunu güçlendirmeye devam ediyor.

20 yıllık başarı ve çift haneli büyüme

Deniz-kum-Güneş tatiline odaklanan ve Türkiye spesiyalisti olarak faaliyet gösteren önde gelen tur operatörlerinden Bentour Reisen, 20. kuruluş yıldönümü olan 2024 yılında tarihinin en başarılı yılına imza attı.Avrupa'da faaliyet gösteren Türk tur operatörü Bentour Reisen 2024 yılında yüzde 25 artışla 250 binden fazla misafire hizmet vererek tarihinin en başarılı sezonunu kutladı. Şirketin cirosu ise yüzde 40 artışla 210 milyon euroya yükseldi. 250.000'den fazla misafirle geçen yılın rakamı %25 oranında aşıldı. Aynı zamanda ciro %40 artışla 210 milyon Euro'ya ulaştı.Bentour Reisen'in 2025 yılı için şimdiden iyi bir çift haneli ciro artışı kaydettiğini açıklayan şirket, "Bentour Reisen'e dönük 2025 sezonuna olan yüksek talep, müşterilerin şirkete olan güvenini gösteriyor. Güçlü erken rezervasyonlar, seyahat tutkusunun devam ettiğini, müşterilerin ve satış ortaklarının Bentour Reisen'e duyduğu memnuniyeti yansıtıyor." denildi.

Antalya'da yeni merkez - Türkiye'ye bağlılık

Bentour Reisen, 2025 yılının başında Antalya'da yeni ve modern Türkiye merkezini açacak 100'den fazla çalışanıyla bu merkez, bölgedeki operasyonel yönetim ve müşteri hizmetleri için önemli bir nokta olacak. Bu adım, şirketin Türkiye destinasyonuna dönük uzun vadeli bağlılığının da önemli bir göstergesi.

Hizmette Mükemmellik Başarının Anahtarı

Bentour Reisen'in başarısının temelinde, birinci sınıf hizmetlere odaklanması yatıyor:

Genişletilmiş Hızlı Transfer Hizmeti

Hizmet: Lara, Belek ve Side gibi popüler bölgelerde transferlerde maksimum bir ara durak.

Rezervasyon: 31 Ekim 2025 tarihine kadar olan tüm paket turlar için geçerlidir.

Esnek Rezervasyon Seçenekleri

Bentour Reisen, FlexSorglos tarifeleriyle maksimum esneklik sunuyor:

FlexSorglos: Yetişkin başına 29 € karşılığında müşteriler, seyahatten 14 gün öncesine kadar sebep göstermeksizin iptal edebilirler.

FlexSorglos Light: Programdaki yeni seçenek; yetişkin başına 19 € karşılığında seyahatten 14 gün öncesine kadar bir defalık değişiklik imkanı sunar.

Bentour Reisen Á la Carte

Bentour Reisen, 2025 itibarıyla yenilikçi Nezasa TripBuilder ile ürün yelpazesini genişletiyor.

Bentour Á la Carte, tamamen kişisel istek ve tercihlere göre seyahat imkânı sunuyor:

Bireysel Seyahat Planlaması: Seyahat acenteleri ve müşteriler, çeşitli bileşenlerden seçim yaparak rotalarını gerçek zamanlı özelleştirebilir.

Çeşitlilik: İstanbul'da şehir turu ile Türk Rivierasında plaj tatili veya tur paketleri kolayca birleştirilebilir.

2025 Yaz Programı - Öne Çıkanlar ve Yenilikler

Bentour Reisen, 2025 sezonu için yeni kataloglar, özel ortakliklar ve genişletilmiş hizmetlerle kapsamlı bir program sunuyor. 

"Mutlu Ediyor" sloganıyla, 2025 yılında da misafirlerini memnun etmeyi hedefliyor!

Yenilikler ve Hizmetler:

VfB Stuttgart ile Resmi Ortaklık: Mart 2025'te Antalya'da özel bir çocuk futbol kampı

Hızlı Transfer: Maksimum bir ara durak ile konforlu transferler, 31 Ekim 2025'e kadar olan seyahatler için rezervasyon yapılabilir.

FlexSorglos Tarifeleri: Rezervasyon değişiklikleri ve iptallerde esneklik.

"MyBentour" Hizmet Portalı: Kolay ve rahat bir tatil planlamasi için.Genişletilmiş Uçuş Kapasiteleri: Türkiye ve Mısır’a daha fazla uçuşla optimal seyahat



Bentour Reisen, 2025 sezonu için dört yeni katalog yayınlıyor:

Türkiye Select (324 sayfa): 200'den fazla otelin bulunduğu ana katalog Aralık 2024'te yayınlanacak ve Bentour acentası olan seyahat acentelerine otomatik olarak gönderilecek. Kaydırak Kataloğu: Su parkı olan en iyi otellerle aileler için bir vurgu, Şubat 2025'ten itibaren temin edilebilir.Yunanistan Deneyimi ve Mısır Deneyimi: Özenle seçilmiş oteller ve ilham verici seyahat fikirleriyle iki yeni özel katalog, Şubat 2025'te sunulacak.

Türkiye Select Kataloğunun Öne Çıkanlar:

22 Yeni Otel: Belek'teki Regnum Crown ve Istanbul'daki Rixos Tersane gibi. Sürdürülebilirlik Odakta: Greenkey ödüllü otellerin listesi, çevre ve iklim korumasına önem veren tesisleri gösteriyor.

VfB Stuttgart ile Özel Futbol Kampı

VfB Stuttgart ile yapılan yeni ortaklık sayesinde Bentour Reisen, Türkiye'de çocuklar için özel bir futbol kampı düzenliyor. Kamp, 1-8 Mart 2025 tarihleri arasında Antalya'daki 5 yıldızlı Titanic Deluxe Lara'da gerçekleşecek.

Sürdürülebilirlik ve Müşteri Memnuniyeti

Bentour Reisen, turizmin sürdürülebilir olması için tüm paydaşlara yaşanabilir bir gelecek sunarken, doğal ve sosyo-kültürel kaynakları sorumlu bir şekilde kullanmayı ve gelecek nesillere aktarmayı hedefler. Futouris üyesi olarak, seyahat destinasyonlarını korumak ve sektörü geleceğe hazirlamak için yenilikçi ve uygulanabilir projeler gerçekleştiriyoruz. Müsteri memnuniyetindeki yüksek standartlarımız, 2.400'den fazla değerlendirmeye dayanan 5 üzerinden 4,6 Trustpilot puanımızla teyit edilmektedir.


Bentour Türkiye Genel Müdürü Melih Yetiş, şirketin kişiye özel hizmet anlayışını ve spor turizminde öncü olma hedeflerini açıkladı. Yetiş, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak müşteri memnuniyetini artırdıklarını ve Bentour’un doğaya duyarlı bir yaklaşım benimsediğini belirtti. “Misafirlerimizin mutluluğunu her zaman ön planda tutuyoruz ve yeni konseptler geliştirerek ek talep yaratmayı hedefliyoruz,” dedi.Yetiş, müşteri profillerine göre hizmet sunmanın önemine de değindi. “Az içen ile çok içen müşteriyi aynı görmemeliyiz. Rus turistlerin aşırı tükettiği ithal içkiler, ultra her şey dahil konseptinde fiyatları yükseltiyor. Bu durum, Temmuz ve Ağustos aylarında fiyatların artmasına neden oluyor ve müşterilerimizi farklı ülkelere yönlendiriyor,” diye ekledi. Antalya’nın Belek ve Kemer gibi pahalı bölgelerinde otel fiyatlarının yaz aylarında daha da yükseldiğini belirten Yetiş, bu dönemde ailelerin başka ülkelere kaydığını ifade etti.Bentour, müşteri memnuniyetini artırmak ve sektördeki rekabet gücünü korumak için yenilikçi yaklaşımlar geliştirmeye devam ediyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder