HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR
MooF Dijital Reklam Ajansının müşterilerinden Casper, The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri'nin 'Teknoloji Üreticisi' kategorisinde en itibarlı marka seçilerek birincilik ödülünün sahibi oldu. Bu başarıya katkıda bulunan MooF Dijital Reklam Ajansı ise ‘’Yılın En itibar Kazandıran Dijital Ajansı’ödülünü aldı.
Marketing Türkiye ve Akademetre tarafından bu yedincisi düzenlenen, Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olan The ONE Awards’ta kazananlar ödüllerine kavuştu.
Araştırma sonuçlarına göre her sektörün 2020 yılında itibarını en çok arttıran markaları ile bu başarının paydaşları olan reklam ve dijital ajanslar, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri belirlendi.
MooF ,2008 yılında kurulan, halen faaliyetlerini dijital pazarlama ve performans pazarlaması alanında sürdürüyor. MooF ekibi gelişen reklam teknolojilerini ve yeni reklam modellerini sürekli takip ederek hizmet verdiği müşterilerinin reklam performansını en üst düzeye çıkarmayı hedeflemektedir.
Açıklamada görüşlerine yer verilen MooF Dijital Reklam Ajansı Kurucusu Yasin Kaplan, ‘’Pandemi sürecinde artan dijitalleşme ve e-ticaret istatistiklerin artmasıyla, kullanıcıların internet üzerinden alışveriş yapma eyleminin her geçen gün daha da arttığını gözlemledik. Bu süreçte özellikle teknoloji perakendeciliği anlamında verilerin daha da yukarı çıktığını gözlemledik. Bütün dijital stratejimizi bu çerçevede kurguladık. Planladığımız dijital reklam stratejisiyle gerek video kanallarında, gerek display alanlarında Casper markamızı daha çok görünür kılarak,
markanın hem itibarını artmasına katkıda bulunduk,hemde performans anlamında Casper web sitesi üzerinden satışları 4 kat arttırdık.’’dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder