18 Ekim 2014 Cumartesi

TURQUALITY®Yönetici Geliştirme Programı’nın 11. Dönemi tamamlandı

HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR




TURQUALITY yeni Türkiye logosu ve sloganının en büyük destekçisi olacak.TURQUALITY® kapsamındaki firmaların yöneticileri için Koç ve Sabancı Üniversiteleri işbirliğiyle özel olarak geliştirilen ‘Yönetici Geliştirme Programı’nın 11. Dönemi tamamlandı. 66 yöneticiye daha sertifikaları verildi.TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, “TURQUALITY, firmalara yönelik bir program.Firmalarımızın markalaşmasını teşvik ediyor. Bu bağlamda yeni sloganımız, “TURKEY  Discover the Potential” a büyük destek sağlayacak.


Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, “ Markalaşma ihracatımızın kilogram değerini artırmak için yapılması gereken en önemli çalışmalardan biri” Dünyanın en kapsamlı marka geliştirme programı TURQUALITY® tarafından, kapsamdaki firmaların orta ve üst düzey yöneticileri için Koç ve Sabancı Üniversiteleri işbirliğiyle geliştirilen Yönetici Geliştirme Programı’nın 11. dönemi sona erdi. Katılımcılara sertifikaları, Ekonomi Bakanı Nihat ZEYBEKCİ, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mehmet BÜYÜKEKŞİ, Sabancı Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat BERKER, Koç Üniversitesi Rektörü Prof. Dr.Ümran İNAN, İstanbul Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Sedat MURAT  ve Bilkent Üniversitesi İşletme Fak. Dek. Prof. Dr. Erdal EREL’in de katıldığı bir törenle verildi. Yönetici Geliştirme Programı’nın 12. Dönem açılış da aynı törenle gerçekleştirildi.

TURQUALITY markalaşma için çok önemli
Sertifika töreninde konuşan TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, TİM olarak markalaşmaya büyük önem verdiklerini hatırlattı. “ TURQUALITY bu anlamda çok önemli bir program. TURQUALITY kapsamında 109 firmayı, Marka Destek Programı kapsamında 57 firmayı destekliyoruz. 2023 yılına kadar bu kapsamında 125 firmayı, marka destek programı kapsamında 50 firmayı desteklemeyi hedefliyoruz” diye konuşan Büyükekşi, TURQUALITY programının 2023 hedefleri açısından da önemine vurgu yaptı. Büyükekşi şöyle konuştu: “ TURQUALITY Yönetici Geliştirme Programı” firmalarımızın yetenek havuzlarını küresel ölçekte geliştiriyor. Orta ve üst düzey yöneticilerimizin bilgi yönetimi, pazarlama, teknoloji, insan kaynakları ve marka alanlarındaki yetkinliklerini arttırıyor. Bugüne kadar 11 dönem gerçekleştirilen programdan 704 yönetici mezun olup sertifika aldı”

 TURKEY Discover the Potential
Mehmet Büyükekşi, Türkie’nin markalaşma sürecine de değindi. Çalışmaları tamamlanıp kamuoyuyla paylaşılan “TURKEY Discover the Potential ! sloganına vurgu yapan Büyükekşi, “TURQUALITY, firmalara yönelik bir program. Firmalarımızın markalaşmasını teşvik ediyor. Bu bağlamda yeni sloganımız, “TURKEY  Discover the Potential” a büyük destek sağlayacak” dedi.

Türkiye farklı olmak zorunda
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ise konuşmasında sertifika almaya hak kazananları tebrik etti. Eğitim ile milli gelir arasında doğrudan bir bağ olduğunu vurgulayan Zeybekci, “Ar-Ge, inovasyon, moda ve markalaşma ihracatımızın kilogram değerini artırmak için çok önemli. Bu program da markalaşma abyükü katkı sunuyor. Türkiye üretim anlayışında farklılığı yakalayarak belirleyici olmalı” dedi.

Eğitim programı hakkında…
Desteklediği firmaların yöneticilerinin vizyonlarını geliştirmek, katılımcı yöneticiler arasında ortak bir yönetim lisanı oluşturmak, firmalara sağlanacak destek hizmetlerinde projeleri hayata geçirecek takımların kurulmasına katkı sağlamak ve TURQUALITY® marka destek platformu için ihtiyaç duyulan sinerjiyi yaratmak amacıyla oluşturulan programdan mezun olup sertifikalarını alan yönetici sayısı 704’e ulaştı.

Destek kapsamında bulunan firma sayısının çoğalması ve TURQUALITY® Programının bilinirliğinin artmasıyla beraber oluşan yoğun talep sonucunda; önceki dönemlerde Koç ve Sabancı Üniversiteleri’nde gerçekleştirilen program 12. Dönemiyle birlikte genişletilerek Koç ve Sabancı üniversitelerine ek olarak, İstanbul ve Bilkent Üniversiteleri’nde de yürütülecek.Dünyanın önde gelen üniversitelerindeki Executive MBA programları örnek alınarak tasarlanan program 22 hafta sürüyor ve kapsamında; temel rekabet gücü analizi ve strateji uygulamalarından ekonomiye, insan kaynakları ve bilgi yönetiminden teknolojiye, stratejik pazarlama ve marka yönetiminden perakendecilik yönetimine, finansal muhasebeden tedarik zinciri yönetimine kadar çeşitli alanları kapsayan toplam 27 ana konu başlığı bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder