16 Şubat 2025 Pazar

Turizm ve seyahat sektöründe‘Yılın İtibarlısı’ ödülü Tatilsepeti’nin


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Turizm ve seyahat sektöründe‘Yılın İtibarlısı’ ödülü Tatilsepeti’nin

20. yılını kutlayan online seyahat platformu Tatilsepeti, tüketici araştırmalarına dayanarak 2024 yılında itibarını en çok arttıran marka seçilerek, turizm ve seyahat sektöründe bir kez daha ‘’TheOneAwards Yılın İtibarlısı’’ ödülüne değer görüldü

Pazarlama sektörünün prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen “TheOneAwards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’’, bu yıl bir kez daha “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirdi. Divan Kuruçeşme’de düzenlenen törende 71 kategoride öne çıkan markalar “Yılın İtibarlısı” olarak ödüllerine kavuştu. Marketing Türkiye ve Akademetre  iş birliğiyle gerçekleştirilen ve 2024 yılı içinde itibarını en çok artıran markaların halk oylamasıyla belirlendiği yarışma kapsamında, Tatilsepeti, turizm ve seyahat kategorisinde ‘’Yılın İtibarlısı’’ ödülüne bir kez daha değer görülerek ödüllerine bir yenisini ekledi.  

Yılın itibarlı markaları, pazar ve tüketici araştırmaları yapan Akademetre Researchand Strategic Planning’in gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında Türkiye temsili 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda belirlendi. Tatilsepeti Pazarlama Direktörü Canan Demir, ödülü alırken şu sözleri kaydetti: ‘’2024 Tatilsepeti için prestijli ödüllerine bolca ödül eklediği bir yıl oldu, gururluyuz. OneAwards’ta 3 yıl üst üste toplam 4. kez turizm ve seyahat sektöründe ‘’Yılın itibarlısı’’ seçilmemiz de tesadüf değil. Verileri özenle okuyoruz, nereyi iyileştirmemiz gerektiğine çok dikkat ediyoruz. Bizi başarıya götüren en önemli faktör hedef kitlemizi iyi dinlemek ve yaptıklarımızı sürekli geliştirmek, optimize etmek. Değerli misafirlerimize bize duydukları güven için çok teşekkür ediyoruz.’’


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder