8 Kasım 2019 Cuma

Lidya Grup organizasyonunda “Epson Bayileri 2019 Toplantısı” yapıldı..


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Lidya Grup organizasyonunda “Epson Bayileri 2019 Toplantısı” yapıldı

Lidya Grup organizasyonu ile “Epson Bayiler Toplantısı”, geçtiğimiz günlerde, Hilton Kozyatağı Hotel’de gerçekleşti. Epson’un yeni ürünlerinin tanıtımının yanı sıra, 2019 yılının genel değerlendirmesi ile 2020 yılı hedef çalışmalarına ışık tutacak stratejik yaklaşımlar üzerinde duruldu. Toplantıya; Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkan Danışmanı Rıza Başoğlu,  Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz,  Geniş Format Ürünler Satış Müdürü Mehmet Döner, Teknik Servis Genel Müdür Yardımcısı Aykut Savbol,  Mali ve İdari İşler Müdürü Şebnem Kılıç,  Muhasebe Müdürü Nurettin İşlekter, Lidya Grup İthalat Uzmanı Aslı Özile EpsonTürkiye Pro-Grafik Kanal Müdürü Ersel Şamiloğlu, Epson Türkiye Pro-Grafik Ürünler Satış Öncesi Uzmanı Hayri Şenolve Lidya Grup’un Marmara, Ege, Akdeniz, Karadeniz, Doğu Anadolu gibi ülke genelindeki Epson bayilerinin yetkilileri yoğun katılım gösterdi.

Türkiye’de “proje finansmanı”nı ilk uygulayan kurumlardan birisi olduk

Dijital baskı sektöründe Lidya Grup’un liderliğe uzanan başarı öyküsü hakkında bilgi veren Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi:
“Temmuz 1992 tarihinde, profesyonel iş hayatına atıldım ve profesyonel iş hayatımı global şirketlerde sürdürdüm. İlk işim bir Alman şirketindeydi ve 1992 Temmuz ayında robotlu otomosyon alanında çalışma yaptım. Zaman içerisinde,Schneider Elektrik, Transteknik Holding, Xerox Türkiye’de görevler aldım. Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkan Danışmanımız görevini yürüten Rıza Başoğlu, Transteknik Holding’de çalıştığım yıllarda genel müdürüm idi. Ardından,Xerox Türkiye’de çalışmaya başladım ve bir gün Belçikalı genel müdürümün beni motive etmesiyle, 2001 yılında kendi şirketim olan Lidya Bilişim’i kurdum. Bugün Lidya Grup, dijital baskı sektöründe Türkiye distribütörü olarak temsil ettiği Xerox, Epson ve EFI globa lmarkaları ve verdiği hizmet kalitesiyle, sektörününlideridir. Bu yılın son çeyreğinde başarımızı kendi markamız olan “SUTEC” ile taçlandırıyoruz ve SUTEC markamızile sektörümüze hizmet etmeyi sürdüreceğiz. Lidya Grup’u kurduğumuz ilk yıllardan itibaren, daima teknoloji ile ilgilendik ve ülkemiz yatırımcılarını, dijital baskı sektöründeki teknoloji ile buluşturduk. Sadece satan değil, aynı zamanda teknoloji konusunda danışmanlık yapan, finansal çözümler sunan ve Türkiye’de “proje finansmanı” kavramını ilk uygulayan kurumlardan birisi olduk. Firmamızın, Londra şubesini de açarak, ülkemizde elde ettiğimiz bilgi birikimi ve tecrübemizi önümüzdeki yıllarda global pazarlara taşımayı hedefliyoruz” dedi.

Hedeflerimiz büyük, 2020’ye birlikte başarılı dolu bir sayfa açıyoruz

Lidya Grup olarak hedeflerinin büyük olduğunu ve 2020’de başarıların dolu olacağı yeni bir sayfa açtıklarını kaydeden Bekir Öz, konuşmasına şöyle devam etti:
“Ülkemizde, geçtiğimiz 1.5 yıldır devam eden kriz sırasında yatırımlar durdu, diğer sektörlerde olduğu gibi sektörümüz de bu durumdan etkilendi. Artık, krizin dibi görülmüştür ve şuan yukarıya doğru bir çıkış gerçekleşiyor. Eylül ayı itibariyle, grafikler yukarıya dönmüştür. Nitekim firmamıza gelen taleplerde, kriz öncesi seviyelere yeniden geldiğimizi gösteriyor. İş dünyasının ötelediği yatırım yapma ihtiyacını göz önüne alırsak, 2020 yılında birçok alanda yeni yatırım kararlarının alınacağını ve yatırımların başlayacağını söyleyebiliriz. Lidya Grup olarak enerjimiz her zamanki gibi çok yüksek ve hedeflerimiz büyük, 2020’ye sizler ile birlikte başarı dolu bir sayfa açıyoruz. Gelecek yılın başarıların konuşacağı ve hedeflerin tutacağı bir yıl olacağını öngörüyoruz” diye konuştu.

Pazara, derinlik kazandırmaya devam ediyoruz

Dijital baskı sektörü pazarının büyümesi ve iş yapanların teknolojik üstünlüklere sahip olan makine parkurları ile daha karlı işler yapmasına odaklandıklarını anlatan Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, şunları kaydetti:
“Dijital baskı sektörümüzdeki tüm paydaşların, hizmet kalitesini yükseltmesi için sahip olduğumuz bilgi birikimi ve tecrübelerimizi daima paylaşmaya devam ediyoruz. Kurumsal vizyonun, doğru öngörü ve stratejilerin, yetişmiş insan kaynağının ve yeterli sermayenin işletmeleri başarıya götüreceğini biliyoruz ve bu noktada sahip olduğumuz deneyimlerimizi ekosistemimizde yer alan bayilerimiz ve müşterilerimiz ile paylaşıyoruz. İşbirliği yaptığımız tüm müşterilerimizin ihtiyaçları olan makineleri satın alması yönünde bilgimizi aktarırken, daha karlı işler yapmaları noktasında tecrübelerimizi paylaşıyoruz. Özetle, sektörümüzün standartlarını yükselerek, daha karlı işler yaparak sürdürülebilir olmalarına liderlik ederken, aynı zamanda pazarımızın derinlik kazanması için çalışıyoruz. Lidya Grup olarak bugün geldiğimiz noktada, sektörümüzün lideriyiz. Türkiye distribütörlüğünü yaptığımız Xerox, Epson ve EFI global markalarımızın yanında, bu yılın son çeyreğinde kendi markamız olan “SUTEC” markasını pazara çıkardık. Lidya Grup olarak 100 kişiyi aşkın ekibimizle, işbirliği yaptığımız siz değerli iş ortaklarımızla, tüm Türkiye’ye farklı kategorilerde sahip olduğumuz dijital baskı makineleri ürün gamımız ile en üst düzeyde müşteri memnuniyeti odaklı hizmet vermeye devam edeceğiz. Firmamız, 45’in üzerindeki teknisyenimiz ve 30’un üzerindeki aracımız ile ülke genelindeki tüm müşterilerine 3.5 saatte ulaşıp, hizmet vermeyi sürdürmektedir” dedi.

Epson makinelerine, kurumsal pazardan yoğun talep alacağız

Japonya kökenli uluslararası bir teknoloji markası olan Epson dijital baskı makinelerine kurumsal pazardan yoğun talebin olacağını anlatan Lidya Grup Geniş Format Ürünler Satış Müdürü Mehmet Döner, şunları belirtti:
“Epson dijital baskı makineleri, wide formatta kalitesiyle tanınan, en kaliteli baskıların alınabileceği, kafa teknolojisiyle öne çıkarken kafanın 2 yıl garantili olması ve yedek parça statüsünde bulunması ile aynı zamanda daha ekonomik sahip olma maliyetine sahip olan global bir dünya markasıdır. Baskı kalitesi ve sahip olma maliyetinden dolayı da, kurumsal pazardan yoğun bir talep geliyor ve bu talep artarak devam edecektir.EpsonSureColorSc-T serisi, daha çok kurumsal pazara hitap ediyor. Markanın 100 serisi daha giriş seviyesindeki modelleri oluştururken, 400 serisinde yarı profesyonel modeller arasında yer alıyor. Avrupa’da ödül alan bu modeller, aynı zamanda wifi ve Usb gibi hayatın içinde olan teknolojileri de destekliyor. Perakende, inşaat, harita şirketleri, gıda, matbaalar, kamu kurumları, belediyeler gibi geniş bir yelpazede, EpsonSureColorSc-T serisi pazarda geniş yer bulmaya devam edecektir” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder