22 Şubat 2017 Çarşamba

JOLLY’E MICE FUARI’NDA BÜYÜK İLGİ ...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


YENİLİKÇİ VE YARATICI ORGANİZASYONLARININ MEYVELERİNİ 2016’DA YÜZDE 70 BÜYÜME İLE TOPLAYAN JOLLY’E MICE FUARI’NDA BÜYÜK İLGİ

Turizm sektörünün öncü markası Jolly Tur, yurtiçinde olduğu kadar yurtdışında yaptığı organizasyonlarla sesini giderek yükselten Jolly MICE markasıyla 22 Şubat 2016’da başlayan Ace of MICE Fuarı’nda yoğun ilgiyle karşılaştı. Afrika’dan ABD’ye, Uzakdoğu’dan Orta Asya ve Ortadoğu’ya kadar uzanan geniş bir dünya coğrafyasında yüzlerce ülkede organizasyonlar düzenleyen Jolly MICE, özellikle kurumsal şirketler ve mesleki toplum örgütleri tarafından giderek daha çok tercih ediliyor. Şirkete yönelik ilginin giderek artmasında yaratıcı etkinliklerle iş dünyasındaki farklı yaklaşımları ortaya koyan organizasyonlar düzenlemesi oldukça büyük bir öneme sahip. Dubai’nin çöllerinde, Vietnam’ın tünellerinde, Singapur’un en yüksek dönme dolabı olarak bilinen Singapur Flyer gibi daha pek çok noktada iş dünyası için yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlarla organizasyonlar düzenleyen Jolly MICE, bu organizasyonlarda özellikle iş dünyasındaki zorlukları aşmak için farklı bakışın altını çiziyor. Şirket, aralarında Mücevher İhracatçıları Birliği’nin de bulunduğu pek çok mesleki toplum örgütü için de binlerce uluslararası yatırımcıyı bir araya getiren organizasyonlar düzenliyor.
Bu farklı ve yaratıcı bakışla bugün Türkiye’nin olduğu kadar dünyanın pek çok önemli şirketi için yüzlerce organizasyon düzenlediklerinin altını çizen Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, bunun da büyümeyi beraberinde getirdiğini vurguladı. Şirketin yenilikçi, yaratıcı ve atılımcı yapısıyla sektörün yüzde 65 daralma yaşadığı 2016 yılında yüzde 70 büyüme kaydettiğini açıklayan Mete Vardar, bugün, kendi alanında liderlik pozisyonunu üstlenen Jolly MICE’ın 2017’nin yanı sıra gelecek yıllarda da performansını giderek yükselteceğini kaydetti.


2017 İÇİN BÜYÜME HEDEFİNİ YÜZDE 100 OLARAK BELİRLEDİ
Sektördeki lider pozisyonlarının altını çizen Jolly MICE Direktörü Deniz Süzer ise başarılı organizasyonlarının çalışmalarında her yıl çarpan etkisi yarattığını vurguladı. 2017 için yüzde 100 büyüme hedeflediklerini, ancak, tıpkı 2016’daki gibi daha büyük bir büyümeyle karşılaşmalarının kendileri için sürpriz olmayacağını belirten Deniz Süzer, “2016 yılı için yüzde 30 büyüme hedefi belirlemiştik. Ancak, geride bıraktığımız yılların şirketler üzerinde yarattığı etki, hedeflerimizin çok üzerinde olan yüzde 70’lik büyümeyi beraberinde getirdi” diye konuştu.
2016 yılında Türkiye ve dünyadan kurumsal şirketlerin hem üst düzey yöneticileri hem de çalışanları için toplamda 280 etkinlik düzenlediklerini açıklayan Deniz Süzer, bu etkinliklerin yarısının dünyanın 60 farklı ülkesinde gerçekleştirildiğini belirtti. Geçen yıl da pek çok yaratıcı, yenilikçi ve iş dünyası için farklı bakış açılarını ortaya koyan pek çok organizasyon gerçekleştirdiklerine işaret eden Deniz Süzer, bunlar içinde Dubai’de Bedevi Kampı kurarak gerçekleştirdikleri 600 kişilik Kice Off toplantısını farklı yaklaşımlarına bir örnek olarak ifade ederken, Mücevher İhracatçıları Birliği için yaptıkları etkinliği de organizasyon güçlerindeki büyüklüğü göstermek için örnekledi. Deniz Süzer, Mücevher İhracatçıları Birliği için 2016’da iki kez düzenledikleri bu organizasyon çerçevesinde dünyanın 40 farklı ülkesinden 1.000’e yakın mücevher alıcısını bir araya getirdiklerini vurguladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder