16 Ağustos 2016 Salı

Naşide Göktürk ve Asil Mucize’den, “Bitmez Bu Şarkılar” albümü yolda...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Naşide Göktürk ve Asil Mucize’den,
“Bitmez Bu Şarkılar” albümü yolda


Usta sanatçı Naşide Göktürk ve Asil Mucize birlikte, tüm geliri Onkoloji Vakfı’na bağışlanacak olan “Bitmez Bu Şarkılar” albümünü hazırlıyor. 4 şarkıdan oluşacak albüm, 2 düet ve 2 solo performanstan oluşuyor. Albümün; söz, müzik ve prodüksiyonu sanatçı Naşide Göktürk’e ait. Naşide Göktürk’ün, Asil Mucize ile düet yaptığı albüm çok yakında piyasa çıkacak.

Naşide Göktürk, “Yüreğine inandım, şarkılarımı sana emanet etmek istiyorum”

Kanserle savaşan usta sanatçı Naşide Göktürk ile Asil Mucize (Dr. Ali Çetin Kızılkaya), sanatçının hastalığı sırasında daha şık bir araya geliyor. Naşide Göktürk, “Yüreğine inandım, şarkılarımı sana emanet etmek istiyorum” diyerek, Asil Mucize ile “Bitmez Bu Şarkılar” albümü için stüdyoya girdi. Tüm geliri Onkoloji Vakfı yararına bağışlanacak olacak albümün, önümüzdeki günlerde piyasaya çıkması planlanıyor.

Asil Mucize, tıp fakültesini ve konservatuvarı bitirdi

Asil Mucize (Dr. Ali Çetin Kızılkaya), Kayseri Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin ardından, aynı üniversitede konservatuvarı bitirdi.
Müziksever bir aileden geldiğini anlatan Asil Mucize şunları söyledi:
“Küçükken ben sanatçı, annem doktor olmamı istiyordu. Ben de, hem tıp fakültesini, hem konservatuvarı bitirdim. Şuan İstanbul’da, Devlet Hastanesi’nde acil tıp uzmanı olarak görev yapmaktayım. Doktorluk mesleğimi, tutkuyla yapıyorum. İzinli olduğum günlerde ise, diğer tutkum olan müzik ile uğraşıyorum. Şarkı sözleri yazıp, besteler yapıyorum ve 95 tane yeni bestem daha var. Enstrüman olarak, gitar çalıyorum ve ritim darbukaya hakimim” dedi.

3.’ncü albüm önümüzdeki günlerde çıkıyor

Asil Mucize’nin ilk albümü olan “Asil Mucize” Mart 2015 tarihinde çıktı ve albümün tüm geliri Down Sendromlu çocuklara bağışlandı. Asil Mucize’nin 2.’nci albümü olan “Perişan” Şubat 2016 tarihinde çıktı ve albümün tüm geliri sokak hayvanlarına bağışlandı. Usta sanatçı Naşide Göktürk ile birlikte hazırladığı 3.’ncü albümü olacak “Bitmez Bu Şarkılar”, önümüzdeki günlerde piyasaya çıkacaktır ve tüm geliri Onkoloji Vakfı’na bağışlanacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder