21 Ocak 2015 Çarşamba

The Ritz-Carlton İstanbul aldığı ödüllerle dünyaya örnek oldu...

HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR



The Ritz Carlton Genel Müdürü Massimiliano Zanardi, 2015 yılına ilişkin hedeflerini basın mensuplarıyla paylaştı.  Dünyanın en iyilerinden olan otel, 2015’e de yeni hedeflerle giriş yaptı.The Ritz-Carlton İstanbul aldığı ödüllerle dünyaya örnek oldu. Her yıl aldığı ödüllerle dünya çapında büyük başarılara imza atan The Ritz-Carlton İstanbul, 2015’e de yeni hedeflerle giriş yaptı. Her sene 2 milyon dolar yatırım yaparak renovasyon çalışmalarına bütçe ayırdıklarını ve böylelikle misafir memnuniyetini en üst seviyeye çıkardıklarını söyleyen otelin Genel Müdürü Massimiliano Zanardi, 2014’te restoran bölümünün tamamını yenileyerek iddialı girişimleri “Atelier Real Food'u hayata geçirdiklerini vurguladı.
 The Ritz-Carlton İstanbul, yeni yıla yeni hedefler ve planlarla giriş yaptı. Kurulduğundan bu yana sayısız ödül kazanan otel, son 2 yılda aldığı ödüllerle de dünya çapında ses getirmeye devam etti. Son olarak Eylül 2014’te otelin restoran bölümünün tamamı yenilendi, 2015 yılında ise tüm odalar yenilenecek ve otelin teknolojik altyapısı konusunda önemli yatırımlar yapılacak. The Ritz-Carlton İstanbul Genel Müdürü Massimiliano Zanardi, son yıllarda misafir memnuniyetiyle ölçülen birçok ödül aldıklarını ve bu ödüllerle birlikte sürpriz kazanımlar için de iddialı olduklarını belirtti.



 İş seyahatleri için en iyi zincir otel: The Ritz-Carlton Hotel Company
The Ritz-Carlton Hotel Company, 2014 yılında, Travel+Leisure ve Fortune dergileri okuyucularının katıldığı oylamada iş seyahatleri için en iyi zincir otel seçildi. Bu önemli ödülün The Ritz-Carlton İstanbul’a da olumlu yansıdığını söyleyen Zanardi, yakın zamanda Ortadoğu, Avrupa ve Afrika bölgesindeki The Ritz-Carlton otelleri içinde yapılan değerlendirme sonucunda The Ritz-Carlton İstanbul’un “En İyi Satış Ekibi” ödülünü aldığını da sözlerine ekledi.


 Otelde en çok ABD ve Ortadoğu’dan gelen misafirler harcama yapıyor
Zanardi, otel istatistiklerine bakıldığında, ABD’den gelen misafirlerinin 4-6 gün arasında konakladıklarının, otelde ve şehirde önemli miktarda harcama yaptıklarının görülebileceğini belirtti. Ortadoğu’dan gelen konukların ise harcamalarının önemli bölümünün yeme-içme ve alışverişten oluştuğunu söyledi. Avrupalıların ise otelde genellikle iki gün kaldıklarını ve daha az harcama yaptıklarını ifade eden Zanardi, Japonların ise İstanbul seyahatlerinin ardından diğer şehirleri de turlarla gezdiklerini vurguladı. Ayrıca, verilerine bakıldığında Rusların, Arapların ve Azerilerin yiyecek-içecek harcamalarına önemli miktarlar ayırdıklarını sözlerine ekledi. Suudi Arabistan, Kuveyt ve diğer Körfez ülkelerinden krallık delegasyonlarını sıklıkla ağırladıklarını da ifade etti. The Ritz-Carlton İstanbul’un 2014 yılı doluluk oranlarına bakıldığında, ABD ve Kanada’dan gelen münferit misafirlerin, yüzde 27,54 ile en yüksek oranı oluşturdukları görülüyor. ABD ve Kanada’yı yüzde 20,79 ile Suudi Arabistan, yüzde 17,50 ile Türkiye takip ediyor.

 Yılda 120 bin kişiyi ağırlayan The Ritz-Carlton İstanbul’un Genel Müdürü Massimiliano Zanardi, yeniliklerine devam edeceklerini vurgulayarak şunları söyledi: “The Ritz-Carlton İstanbul olarak, her yılı önemli başarılar ve projelerle dolu geçirmenin gururunu yaşıyoruz. Her geçen yıl ödüllerimize yenilerini ekliyoruz. Aon Hewitt’in 2013 yılı için gerçekleştirdiği “Best Employers 2013” araştırmasına göre, “Türkiye’nin En İyi İş Yeri” ödülünü aldık. 2014 yılında ise Travel+Leisure Dergisi tarafından düzenlenen Travel+Leisure 500 anketinde Avrupa bölgesindeki en iyi oteller arasında yer aldık. Ayrıca bizi en çok gururlandıran bir diğer gelişme de, The Ritz-Carlton Hotel Company’nin, Travel+Leisure ve Fortune dergileri okuyucularının katıldığı oylamada iş seyahatleri için en iyi otel markası seçilmesi oldu. Tüm bu ödüller bizim gurur ve kıvanç kaynağımız. Bu başarılardan ilham alarak, çalışmalarımıza hızla devam ediyor, yeniliklerimizi hayata geçirmeyi sürdürüyoruz. 2015’te yatırımlarımıza devam edecek, tüm odalarımızı yenileyecek ve otelimizin teknolojik altyapısında geliştirmeler yapacağız.”
 Mutlu personel, mutlu misafir
Misafirlerinin çoğunluğu Türkiye’nin çeşitli illerinin yanı sıra ABD ve Ortadoğu’dan olan The Ritz-Carlton İstanbul, misafirlerinin istekleri doğrultusunda kendini geliştirerek tüm talepleri yerine getirmek için büyük bir titizlikle çalışıyor. Çalışan bağlılığının misafir bağlılığını yaratmadaki en önemli faktör olduğunu düşünen The Ritz-Carlton İstanbul, “mutlu personel, mutlu misafir” anlayışıyla hareket ediyor. Aon Hewitt’in “Best Employers 2013” araştırmasına göre, “Türkiye’nin En İyi İş Yeri” ödülünü almış olan otel, 2007 ve 2008 yıllarında da bu önemli ödüle layık görüldü, böylece 2013 yılında ödülü 3. kez almış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder