27 Nisan 2016 Çarşamba

Uyumsoft, Bulgaristan’da Türk yazılım sektörünü anlattı...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Uyumsoft, Bulgaristan’da Türk yazılım sektörünü anlattı

Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri AŞ firması, 24- 26 Nisan tarihleri arasında, YAPDER organizasyonu ile Bulgaristan’a Türk iş dünyası gezi programına katıldı. Uyumsoft İş Geliştirme Koordinatörü Turgut Kayalar, Bulgaristan seyahati sırasında, Uyumsoft’un Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ve i-Dönüşüm projeleri hakkında bilgi verdi.
Kuzeydoğu Bulgaristan Bulgar-Türk Ticaret ve Sanayi Odası (BULTİŞAD) yöneticileriyle görüşmeler yapıldı. Programda, Sumen, Varna, Burgas şehirlerine gidildi.

26 Nisan Salı günü, Belediye Başkanı, Vali, Burgas Türk Başkonsolosu ile STK Başkanları ve İş adamlarının katılacağı kahvaltı ve toplantı sonrası, Sanayi bölgesi ve Liman gezisi gerçekleşti.
Programa; Uyumsoft İş Geliştirme Koordinatörü Turgut Kayalar, Rosti/Tebplast Onursal Başkanı Abdullah Teber, Grenpark Otelleri Yönetim Kurulu Başkanı Adil Üstündağ, Ekonomi Gazetecileri Derneği Başkanı Celal Toprak, Servodata Yönetim Kurulu Başkanı Cem Haydar Bektaş, Eski Milletvekili Faik Tunay, Rapsodi Çorap Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Öztürk, Celiente Turizm Firması Yönetim Kurulu Başkanı Metin Göreç, Yardımcı Gıda Firması Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Yardımcı, Fen Bilimleri Okulları Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Arıkan, Özak Elektronik Yönetim Kurulu Başkanı Seyit Özcan, Evircase  Firması Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Kaya, Ortak Akıl firması Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Sönmez, Ekonomi Gazetecileri Derneği Üyesi Fikri Türkel, Anadolu Ajansı Ali Atar, Kalvaca Grup Yöneticisi Ahmet İbisoğlu, YAPDER Başkan Vekili Mehmet Gözcü katıldı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder