3 Ekim 2016 Pazartesi

‘Dünya Çocuk Günü’

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Geleneksel Lezzetler, Sağlıklı Nesiller

Her yıl Ekim ayının ilk Pazartesi günü ‘Dünya Çocuk Günü’ olarak kutlanıyor. Anneler, babalar ve ülkeler, çocuklarının sağlıklı ve iyi şekilde yetişmesi için büyük çaba sarf ediyor.
Kuru gıda sektörünün lideri Reis Gıda, 7 yıldır katıldığı her platformda sağlıklı nesiller için “obezite” ile mücadelesini sürdürüyor. Yapılan araştırmalara göre ülkemizde, erkeklerin %25’i, kadınların %41’i, çocukların %20’si aşırı kilolu veya obez. Dünyada da durum farklı değil. Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) tahminlerine göre, 1 milyar 900 milyon insan aşırı kilolu ve bunların üçte birinin obez olduğu ifade ediliyor.
Obezitenin toplum sağlığını tehdit eden rakamlara ulaştığını kaydeden Reis Gıda Yönetim Kurulu Üyesi Işılay Reis Yorgun, “Ekim ayının ilk pazartesi, Dünya Çocuk Günü olarak kutlanıyor. Reis’in önceliği, daima çocuklar ve gençler oldu. İlkokuldan üniversiteye kadar çeşitli yaş grubundaki çocuklara, katıldığımız panellerde, sağlıklı beslenmenin önemini anlatıyoruz. Reis olarak, Türkiye’nin sağlıklı beslenmesi konusunda elimizden geleni yapacağız ve obezite ile mücadelemizi sonuna kadar sürdüreceğiz” dedi.

Reis, obezite mücadelesine ilk başlayan firma oldu

Reis Gıda, 7 yıldır katıldığı her platformda “obezite” ile mücadele ediyor. 2009 yılında başlattığı, “Abur Cubur Olacağı Budur” ile başlayan “Obezite Önlenebilir” kampanyası, “Abur Cubura Karnımız Tok” ile devam etti. 2015 yılında başlatılan “Ev Yemeği Sofrada Hesap Ortada” kampanyası büyük beğeni topladı ve devam ediyor. 2016 yılında Nielsen araştırma verilerine göre, “Reis pirinç ve bakliyat kategorisinde, en güvenilen lezzet, en çok tercih ve tavsiye edilen marka” verisine ulaşıldı ve 2016 yılı için ‘Reis olsun, afiyet olsun’ kampanya sloganı oldu. ‘Reis olsun, afiyet olsun’ denilerek; hem bakliyatın sağlıklı beslenmedeki rolüne, hem ailece sofrada buluşmanın önemine dikkat çekildi.

“Reis” En Değerli Marka

Türkiye’nin her mutfağında “Reis” adı geçiyor. Nitekim, 2000 yılından itibaren Nielsen Türkiye’ye yaptırılan araştırma sonuçlarına göre; Reis pirinç ve bakliyatta daima liderliğini koruyarak, pazardaki en güçlü ve en değerli marka oldu. Tüketiciler için en önemli faktör, Reis markasının ‘güvenilir’ olmasıdır. Güvenilir marka olma imajını; kaliteli olması, lezzetli (tadı güzel) ve sağlıklı olması, tavsiye edilen marka olması, obeziteye karşı savaşan marka olması, %100 yerli tohumdan üretilmesi, yenilikçi olması, sosyal sorumluluk kampanyaları yürüten marka olması, farklı ürünler sunması ve ürünlerinin çabuk pişmesi gibi diğer ifadeler takip etmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder