HABER-TALİN ŞİRİNPINAR
Elite World Hotels&Resorts 4 markası ile turizme farklı bir bakış açısı kazandırıyor
Elite World Hotels&Resorts’tan turizmi büyütecek hamle
Elite World Hotels&Resorts, yeni stratejisiyle deneyim ve standartlarını yatırımcılarla paylaşıyor
Konfor, şıklık ve misafirperverliği bir arada sunan Elite World Hotels & Resorts; 46 yıllık konaklama deneyimini yatırımcılar ile paylaşıyor. 4 yeni markası ile yerel tecrübesini yeni nesil bakış açısıyla birleştirerek turizm sektörüne yeni markalar kazandıran Elite World Hotels & Resorts, Türkiye’nin turizm değerlerini öne çıkarmayı en önemli misyonu olarak görüyor. Elite World Hotels uluslararası bir marka olma yolunda da hızlı adımlarla ilerliyor.
Türk misafirperverliğini çağdaş bir anlayışla yansıtan, özenle tasarlanmış yeni nesil otelleriyle güncel trendleri, son teknolojiyi, kaliteden ödün vermeden sunduğu hizmetleriyle harmanlayan Elite World Hotels & Resorts, misafirlerine keyifli bir dünyanın kapılarını açmaya devam ediyor.
Misafirlerine ve iş ortaklarına 8 otelinde 46 yılı aşan deneyimine dayanan bir konaklama uzmanlığı sunan Elite World Hotels &Resorts, yatırımcılarına da bu deneyim ve uzmanlıktan yararlandıracak fırsatlar sunmayı hedefliyor.
Yeni stratejisi doğrultusunda isim hakkı vererek management ve franchise işletme modelleri çalışmalarını sürdüren Elite World Hotels & Resorts, turizm sektörüne kazandırdığı 4 yeni markasıyla Türk yatırımcısının sektördeki gücüne güç katmayı amaçlıyor. Elite World Hotels & Resorts, Türkiye’nin 7 bölgesinde ve yurtdışında isim hakkı vererek büyümeyi hedefliyor.
Emel Elik Bezaroğlu: “Uluslararası otel zinciri olma yolunda ilerliyoruz”
Elite World Hotels & Resorts Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Emel Elik Bezaroğlu; Elite World Hotels olarak 46 yıldır turizm sektörüne yeni bir bakış açısı kazandırdıklarını söyledi. Emel Elik Bezaroğlu, “Biz Elite World Otelleri olarak ülkemizin hedefleri ve çıkarları doğrultusunda turizm sektörünün büyümesi için TURQUALITY Marka Destek Programı’na alınan ilk otel markası olduk. Böylece sektörümüzde önemli bir ilke imza attık. Elite World markası olarak uluslararası otel zinciri olma yolunda emin ve güçlü adımlarla ilerliyoruz.Ayrıca hizmet kalitemizi,başarılarımızı sürdürülebilir kılmak ve mevcut konumumuzu üst seviyelere taşımak için yatırımlarımızı artırıyoruz.
Tüm bu başarımızın altındaki en büyük sır ülkemize olan inancımız. Tabii bir de çalışmak. Bizim için misafirlerimize kaliteli hizmet vermenin yanı sıra onlara farklı deneyimler yaşatmak da çok önemli. Elite World Ailesi olarak misafir deneyimlerimizi devamlı zenginleştirmek bizim en önemli felsefemiz. Bu yolda sürekli kendimizi geliştiriyoruz” dedi.
İsim hakkı vererek büyüme stratejisine 2019 yılında karar verdiklerini aktaran Bezaroğlu “Ancak pandemi nedeniyle ara verdik. 2021 yılı itibariyle çalışmalarımıza yeniden başladık. Sektörümüze yepyeni bir açılım getireceğine inanıyoruz” dedi.
Orkun Petekçi: “2030 senesinde 40 otele ulaşmayı hedefliyoruz”
Elite World Hotels & Resorts olarak ekonomi, orta, üst ve lüks olmak üzere dört ayrı segmentte hizmet vermek için geliştirilen 4 marka ile turizm sektörüne farklı bir bakış açısı kazandırmayı hedeflediklerini belirten Elite World Hotels & Resorts COO’su Orkun Petekçi konuya ilişkin açıklamalarda bulundu: “Elite World Hotels & Resorts olarak 4 yeni markamız ile yeni stratejimiz doğrultusunda isim hakkı vererek management ve franchise işletme modellerimiz ile yatırımcılara yeni kapılar açıyoruz. Bu doğrultudaki stratejik planlamamız ile 2030 yılında 40 otele ulaşmayı hedefliyoruz. Yeni nesil bakış açımız, yerel tecrübemiz ile Türkiye’nin yerli ve milli turizm değerlerini kendimize misyon edinerek sektörümüzü en üst seviyelere taşımak için çalışıyoruz. Elite World olarak bugüne kadar benzersiz kalite ve hizmet anlayışımızla misafirlerimize alışılmışın dışında bir deneyim yaşattık ve yaşatmaya devam ediyoruz”.
Yurtdışında otel açma konusuna Almanya ve Rusya olmak üzere iki hedef ülkede görüşmelerinin devam ettiğini ifade eden Petekçi, “Yurt içi yatırımcılardan büyük ilgi görüyoruz. Her hafta mutlaka görüşmelerimiz oluyor. Ancak bu ciddi bir yatırım kararı ve bizim de marka olarak standartlarımız var. 15-20 milyon dolarlık yatırımdan söz ediyoruz. Elbette bu zaman alıyor, ancak görüşmelerimiz çok olumlu gidiyor. 3 ve 4 yıldızlı oteller alanında karlılığı gördükçe yatırımcılara daha cazip geliyor. Aynı biçimde misafirler için de benzer bir durum söz konusu. Bunu geçmiş turizm ve otelcilik deneyimlerimden çok iyi biliyorum” dedi.
Turizm sektörünün dinamiklerini değiştirecek 4 Elite World Hotels&Resorts markası
ELITE WORLD GRAND
İstanbul Basın Ekspres, Küçükyalı ve Sapanca’da faaliyet gösteren Elite World Grand,
iş dünyası ve kongre turizmi için ihtiyaçları en iyi anlayan ve en doğru çözümleri sunabilen toplantı alanlarıyla sektörün dinamiklerini değiştiriyor. Yüksek üst segment olarak konumlanan Elite World Grand markası misafirlerine lüksü, konforu, sıra dışı bir hizmet kalitesiyle sunuyor. Elite World Grand, modern gezginlere sadece bir ürün değil, aynı zamanda yerel kültürden alınan ilhamla tasarlanmış otantik bir deneyim yaşatıyor. Elite World Grand, misafirperverlik anlayışımızı ve kalite yaklaşımımızı yansıtacak
şekilde tasarlanan otelleriyle büyük şehirlerde büyümeyi hedefliyor. Türkiye’de birçok ilki bünyesinde barındıran SPA, wellness hizmetleriyle misafirlerine benzersiz bir deneyim yaşatırken, sağlıklı yaşam konseptiyle lüks algısını yeniden yapılandırıyor.
ELITE WORLD
İstanbul Taksim, İstanbul Florya, Van, Marmaris’te konumlanan Elite World, restoranları, sağlıklı yaşam konseptleri ile misafirlerine farklı bir deneyim yaşatıyor. Yatırımcılara otel inşa ederken veya dönüştürürken yüksek düzeyde esneklik sağlayan Elite World
markası, özgün tasarımlara sahip, üst segment otellerden oluşan bir portföy sunuyor. Elite World, misafirlerine harika lokasyonlarda, en iyi hizmeti aldığını hissettirecek şekilde konumlanıyor.
ELITE WORLD COMFY
Elite World Grubu’nun en yeni markası olan ve orta segmentte yer alan Elite World Comfy; akıllıca tasarlanmış binaları, şehrin kalbinde rahatça erişilebilen lokasyonları, çağdaş çizgileri, modern ve aile dostu imkanlarıyla yeni nesil orta segment otellerden oluşuyor. Rekabetçi bir fiyat politikasıyla yaşam tarzı odaklı bir yatırım sunan Elite World Comfy, benzersiz bir tasarım estetiği taşıyor. Önceden seçilmiş ve uygulamaya hazır modern mimari ve tasarım paketi sayesinde Elite World Comfy, yatırımcılar için proje geliştirme sürecini yarıya indiriyor.
ELITE WORLD GO
Ekonomi segmenti için geliştirilen Elite World Go, uygun fiyatla erişilebilir konforlu ve şık tasarımlı akıllı otel olarak tasarlandı. Sıcak renklerde dekore edilmiş odaları ile ev konforunda bir rahatlık sunuyor. Uygun yatırım ve işletme maliyetleriyle Elite World Go, yatırımı kısa sürede geri dönüş sağlayacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder