16 Nisan 2024 Salı

IHG Hotels & Resorts ve NOVUM Hospitality iş birliği, IHG’nin Almanya’daki otel varlığını iki katına çıkaracak

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



IHG Hotels & Resorts ve NOVUM Hospitality iş birliği, IHG’nin Almanya’daki otel varlığını iki katına çıkaracak

IHG Hotels & Resorts ve NOVUM Hospitality, IHG'nin Almanya'daki otel varlığını iki katına çıkaran, Holiday Inn - the niu iş birliğini başlatan ve Garner ve Candlewood Suites markalarını hayata geçiren bir anlaşma imzaladı 

IHG Hotels & Resorts (IHG) ve NOVUM Hospitality, Holiday Inn - the niu markalarının heyecan verici iş birliği ve Avrupa'da hayata geçirdiği IHG'nin Garner ve Candlewood Suites markalarıyla IHG'nin Almanya'daki varlığını ikiye katlayarak yaklaşık 100 şehirde 200'den fazla otele yükseltecek uzun süreli bir anlaşma imzaladıklarını duyurdu.

David Etmenan'ın sahibi olduğu, Almanya'nın en büyük özel otel işletmecilerinden biri olan NOVUM Hospitality ile imzalanan anlaşma, IHG'yi orta ve üst orta ölçeğin önde gelen oyuncularından biri haline getirirken şu ana unsurları içerecek:

IHG'nin sistemine 2024'ten 2028'e kadar 108 NOVUM Hospitality işler vaziyette olan oteli (15.334 oda) ve geliştirme aşamasında bulunan 11 otelin (2.369 oda) katılması bekleniyor. 

Oteller 2024'te başlayarak aşamalar halinde IHG'nin sistemine dönüştürülecek olup, sürecin büyük bölümü önümüzdeki 24 ayda gerçekleşecek. Böylece, IHG'nin küresel sistem boyutu önümüzdeki yıllarda %1,9'a kadar artacak

NOVUM Hospitality'nin şık, amiral gemisi üst orta ölçekli markası the niu ve Holiday Inn  arasında farklı bir iş birliğiyle açık ve açılış hazırlıkları devam eden toplam 52 otel IHG bünyesine katılacak. Bu da, the niu'nun yurt içi varlığını Holiday Inn'in güvenilir itibarı ve küresel marka bilinirliğiyle birleştirerek, önemli bir hedef pazarda öncü bir konum oluşturacak. 

NOVUM Hospitality'nin diğer markaları Yggotel, Select ve Novum, açık ve açılış hazırlıkları devam eden 56 otel ile IHG'nin yeni orta ölçekli dönüşüm markası Garner'a dönüştürülürken acora Living the City markası açık ve açılış hazırlıkları devam eden 11 otel ile IHG'nin orta ölçekli genişletilmiş konaklama markası Candlewood Suites'e dönüştürülecek.

Anlaşma kapsamında IHG, mevcut mülklerin aşamalı olarak dönüştürülmesi ve geliştirilme aşamasındaki otellerin açılmasının ardından franchise ücreti alacak. Bunun yanında, IHG One Rewards'ın işletilmesi ile pazarlama ve rezervasyon hizmetlerini karşılamak için uygulanan ücretler dahil olmak üzere IHG Sistem Fonuna standart ücretler ödenecek. 

IHG, bu büyük otel portföyünün aşamalı dönüşümü ve açılış zamanlamasını yansıtacak önemli parasal sermaye giderlerine katkı sağlayacak.

Anlaşma, zaman içinde daha fazla otel geliştirmek amacıyla NOVUM Hospitality otellerinin gelecekte IHG'nin önde gelen marka ve işletme sistemine katılması için bir münhasırlık düzenlemesi içeriyor.

Anlaşma süresi 30 yıl olurken ek koşullar için yenileme seçeneği bulunuyor.

Almanya'da toplam 111 NOVUM Ağırlama mülkü bulunurken, kalan sekiz tesis Avusturya, Hollanda ve İngiltere'de yer alıyor. Almanya, güçlü iç tüketimin yanı sıra, gelen ve giden yolcu nüfusu ile Avrupa'nın en büyük otel pazarlarından biri. 2022'de 450 milyonu aşkın gecelik konaklama ile Avrupa'da ikinci sırada yer alan Almanya, 100 milyon kişi ile dünya genelinde en fazla giden yolcusu olan ülke oldu.

Yakın zamanda hayata geçirilen sadakat iş ortaklıkları ve iyileştirilmiş rezervasyon sistemleri gibi yerelleştirilmiş ticari platformların oluşturulmasına yapılan sürekli yatırımlarla IHG'nin Almanya'daki gelişimi desteklenecek. IHG, büyüyen ölçeğinin NOVUM Hospitality ve IHG'nin diğer sahiplerine marka farkındalığı, doğrudan rezervasyonlar ve müşteri bağlılığı gibi önemli avantajlar sağlayarak hem yurt içi talebe hem de yurt dışındaki Alman müşterilere hitap etmesini öngörüyor. Bu durum ayrıca, IHG markalarının daha fazla konumda geliştirilmesini destekleyecek.

Bu portföyün tamamı için IHG markalarını ve sistemlerini kullanacak olan NOVUM Hospitality, dünya genelinde IHG franchise'ının en büyük parçalarından biri olarak IHG'nin güçlü ticari altyapısına ve teknoloji performansına erişecek ve böylece, otel performansını, otel operasyonlarının verimliliğini ve müşteri deneyimini geliştirebilecek. 

IHG Hotels & Resorts İcra Kurulu Başkanı Elie Maalouf, konu hakkında şunları söyledi:

"NOVUM Hospitality gibi saygın bir grupla işbirliği yapmaktan ve IHG'nin Avrupa'nın en büyük otel pazarlarından biri ve faaliyetlerimiz için büyüme önceliği olan Almanya'daki varlığını iki katına çıkarmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu anlaşma, güçlü şirketimizin işletme sahiplerine sunduğu avantajları ve IHG'nin sistem büyüklüğümüzü artırmak üzere mükemmel dönüşüm fırsatlarını çekme konusundaki başarısını gözler önüne seriyor. Bunun yanında, talep ve marka farkındalığını artırmak ve Avrupa içinde ve dışında her yıl yapılan milyonlarca yurt dışı seyahatten daha büyük bir pay almak üzere Almanya merkezli güçlü bir platform oluşturuyor.Dünyaca ünlü Holiday Inn markamızı, büyük ölçüde yeni inşa edilmiş mükemmel bir tesise sahip yüksek kaliteli yerel bir markayla bir araya getiren Holiday Inn – the niu iş birliğimiz kapsamında piyasaya modern, cesur ve dinamik bir deneyim sunmak heyecan verici. Bunun yanında, Garner'ı Avrupa'ya Almanya gibi kritik bir pazarda getirmenin yanı sıra, Candlewood Suites'i ilk kez Amerika'nın dışına çıkarmak harika. Hem IHG hem de NOVUM Hospitality; gerçek ağırlama, kalite ve büyümeye olan derin bir bağlılığı paylaşıyor ve gelecek yıllarda birlikte büyümeyi sabırsızlıkla bekliyoruz."


NOVUM Hospitality İcra Kurulu Başkanı ve Sahibi David Etmenan ise şunları söyledi:

"Dünyanın önde gelen otel şirketlerinden biri olan IHG ile kurduğumuz iş birliği, aile işletmemize Avrupa genelindeki pazar varlığımızı güçlendirmek için ihtiyaç duyduğumuz gücü sağlıyor. Bu iş birliği, IHG'nin dünya çapında tanınmış markalarından yararlanırken olağanüstü otel deneyimleri sunmaya yoğunlaşmamızı sağlıyor. the niu ve Holiday Inn arasında ortak bir marka inşa etmek, birbirini mükemmel şekilde tamamlayan iki markayı bir araya getirerek küresel ölçekteki konuklara olan cazibemizi artırıyor. IHG'nin son teknoloji küresel dağıtım ağına erişim, bize gelişmiş satış ve gelir olanakları sağlayarak ticari başarının sürdürülmesine olanak tanırken, şirketin tamamen bizim mülkiyetimizde kalmasıyla NOVUM Hospitality'nin tam esneklik ve bağımsızlığını koruyor.

Stratejik avantajların ötesinde, değer ve ilkelerimizin IHG ile görüşme süreci boyunca uyumu, iş birliğimizdeki uyumu vurguluyor. the niu markamıza gösterien saygı ve verilen önemi takdir ediyor ve ortak çalışmaların umut verici bir geleceğe işaret ettiğini görüyoruz."


Marka hakkında diğer bilgiler:

Ödüllü bir ikonik marka olan Holiday Inn, ABD seyahatlerinin en güvenilir otel markası seçildi. 1952'den bu yana tatil amaçlı konuklara, iş amaçlı seyahat edenlere ve ailelere harika konaklama alanları sunan Holiday Inn,dünya genelinde 1.200'den fazla otele sahip ve markaya katılma sürecinde olan 250 otel bulunuyor.

Holiday Inn – the niu, kendine özgü bir tasarım ve unutulmaz ağırlama deneyimi üzerine kurulu bir iş birliği. Dostane hizmet anlayışı ve bulunduğu konum, kent sanatı ve pop kültüründen ilham alan özgün tasarımlara sahip otelleriyle the niu, güçlü tanınırlığa sahip yeni bir marka. Bunun Holiday Inn ile bir araya getirilmesinin yanı sıra, ödüllü IHG One Rewards sadakat programı ve IHG'nin güçlü işletme platformu, konaklama deneyimini daha da geliştirirken, tatil ve iş amaçlı yeni konuklara ulaşılmasını sağlayarak pazar payını artıracak ve yeni şubelere genişlemeyi hızlandıracak.

ABD'deki ilk Garner oteli, 2023'ün sonlarında, markanın franchise'a hazır olmasından sonraki üç ay içinde Seattle'da açılırken, o tarihten bu yana markanın Japonya, Meksika ve Kanada'da otelleri açıldı. Bugün yapılan duyuruyla Garner, IHG'nin Avrupa, Orta Doğu, Asya ve Afrika (EMEAA) bölgesinde franchise'a hazır. Garner, uygun fiyata güvenilir ve rahat bir deneyim arayan her yaştan gezgin için tasarlandı. Şirket, yüksek kaliteli tesislerde parasının karşılığını veren konaklama deneyimleri arayan konuklar ve orta ölçekli konaklama sektöründe daha yüksek getiri isteyen mülk sahipleri için öncü bir seçim haline geliyor. IHG, Garner'ın önümüzdeki 10 yılda 500'den fazla açık otele, önümüzdeki 20 yılda ise sadece ABD'de 1.000 otele ulaşmasını öngörüyor.

IHG'nin orta ölçekli genişletilmiş konaklama markası olan Candlewood Suites, konukların evden uzakta yaşamak, çalışmak ve rahatlamak için ihtiyaç duyduğu her şeyi gündelik ve dostane bir ortamda sunuyor. 25 yılı aşkın süredir konuklar için büyük değer sağlayan marka, aynı zamanda sahiplerinin son derece verimli bir işletme modelinden yararlanmasına olanak tanıyor. Candlewood Suites, Kuzey ve Güney Amerika'da açık ve açılış sürecinde 520'yi aşkın tesise sahip.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder