7 Aralık 2015 Pazartesi

Başaran Ulusoy Yeniden TÜRSAB Yönetim Kurulu Başkanlığına seçildi...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



TÜRSAB Olağan Genel Kurulu'nun ikinci günü seçimlerle geçti. Sabah saatlerinde başlayan oy verme işlemleri 17.00'a kadar sürdü. Sandıkların kapanıp sayım işleminin tamamlanmasının ardından Divan Kurulu Başkanı Cemal Kızıltan ilçe seçim kurumunca yapılan oy sayımlarının kabul edilmesi üzerine yönetim kurulu listesini ve yer alan isimlerin aldıkları oy oranlarını açıkladı. Yeniden TÜRSAB Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen Başaran Ulusoy, alkışlarla kürsüye gelerek bir teşekkür konuşması yaptı. Divan heyetine ve Divan Başkanına teşekkür ederek konuşmasına başlayan Başaran Ulusoy şunları söyledi:



Yapılan oylama sonrasında resmi olmayan sonuçlara göre 1. 688 oy alan Başaran Ulusoy başkanlık ipini göğüsledi. Geçen seçimlerde yaklaşık 2 bin 200 oy kullanırken, 4 bin 566 acentenin katılım için kayıt yaptırdığı bu yılki kongrede 3 bin 783 oy kullanıldı. Diğer adaylar Emin Çakmak, 1. 060 oy alırken Firuz Bağlıkaya 1.014 oy aldı. 30 oy geçersiz sayıldı.
TÜRSAB Olağan Genel Kurulu'nun ikinci günü seçimlerle geçti. Sabah saatlerinde başlayan oy verme işlemleri 17.00'a kadar sürdü. Sandıkların kapanıp sayım işleminin tamamlanmasının ardından Divan Kurulu Başkanı Cemal Kızıltan ilçe seçim kurumunca yapılan oy sayımlarının kabul edilmesi üzerine yönetim kurulu listesini ve yer alan isimlerin aldıkları oy oranlarını açıkladı. Yeniden TÜRSAB Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen Başaran Ulusoy, alkışlarla kürsüye gelerek bir teşekkür konuşması yaptı.



Divan heyetine ve Divan Başkanına teşekkür ederek konuşmasına başlayan Başaran Ulusoy şunları söyledi:
"Bu başarı TÜRSAB'ın başarısıdır. Burada benim de katkım varsa ne mutlu bana. Hizmet yarışında rekabet eden tüm adayları tebrik ediyorum. 3.5 aydır hizmet yarışı karalar hale getirildi. Bu sürede çektiğim sıkıntıyı helal ediyorum. İTO Başkanı ne kadar büyük bir teşkilat olduğumuzu dile getirdi. Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır. Medeni cesaretini gösterip burada bizi tebrik eden Emin Çakmak bizden alkışı hak etti. Ancak ona da tavsiyelerim olacak. Bir iş yaparken yapacaklarını anlatsalardı belki ben 3. olacaktım. Muhalefet taktikleri benden alsın. Keşke benimle beraber 8 yıl çalışan arkadaşım da gelip tebrik etseydi. Ben kucağımı açardım. Bir seçim bitti ama TÜRSAB aşıklarının bu salonda olması benim yükümü ağırlaştırıyor. Sizler bana daha çok oy aldın ama dikkatli ol dediniz. Sizden aldığım bu güçle TÜRSAB bayrağını tepelere taşımaya gayret edeceğim.

16 yıl TÜRSAB'ın kapısını açık tuttum. Sizlerin sayesinde hiç bıkmadan hizmet etmeye çalıştım. Kızgınlıklar olabilir. Hatalar insanlar için vardır. Cumhuriyetin değerlerini bilen, Atatürk'ün değerini bilen bir insana paralel dediler. Ben Türkiye sevdalıyım. İkincisi TÜRSAB üçüncüsü de sizsiniz. Sevgilisi güzel olanın gözüne uyku girmez. Benim sevgilim Türkiye. Bir yarış bitti. Gücümüzü gösterip kamuoyunda TÜRSAB'ın ağırlığını koyacağız. Kıl ve tüy kadar itibarı olmadığı söylenen TÜRSAB bugün hükümetin turizmle ilgili aldığı kararlarda imzası var. Bu gemiyi 2 yıl zarfında en iyi şekilde limana yanaştırmaya çalışacağım." dedi




Başaran Ulusoy’un konuşmasından sonra Türsab Başkan adayı Emin Çakmak  kürsüye gelerek söz istedi. Divan'dan söz alan ve yarışı ikinci sırada göğüsleyen Emin Çakmak ise  "3 yıldır TÜRSAB hizmetinin kalitesini artırmak için yapıcı eleştiriler yaparak yeniden TÜRSAB'ı hizmet yarışına soktuğumu düşünüyorum. 1.500'lük genel kurullardan 4 binleri geçen genel kurullara geldik. Divan ortaklığımın tek amacı vardı. Divan heyetinin özgürce görev yapmasını istedim. Bugün sandıktan çıkan ekibi kutluyorum ve 2 yıl başarılar diliyorum. Sayın başkanı bakan olarak görmek isterdik. TÜRSAB'ın sorunları sivil toplum olarak çözülemediğini görüyoru. Önümüzde sorunlar var. Sayın Başkan çok zor günlerin geleceğini biliyor. Sektörün bekledikleri var. Bana oy veren ve güvenen arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyorum. TÜRSAB'ta hizmet yarışının devam etmesi için önümüzdeki dönem yine başkan adayıyım. Biz yapıcı eleştiriler dahilinde muhalefetimize devam ettireceğiz. Sayın başkan 1618'i lütfen 2. başkanlara emanet etmeyin. Şahsen bu kanunu siz yapın. Bizi bazı yönetmeliklere yenik bırakmayın."



YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELER

Başaran Ulusoy, Bülent Katkak, Çetin Gürcün, Burak Tonbul, Davut Günaydın, Ercan Mahmut Durmuş,Kerim Çavuşoğlu,Rıza Gençay,Numan Olcar



YÖNETİM KURULU YEDEK ÜYELERİ

İsmail Hakkı Yüksel,Nihat Çimen,Nejdet Alacan,Mustafa Kırk, Figen Akan, H.Ertuğrul Doğanlılar, Hüseyin Ülger, Coşkun Kırtıl, Cüneyt Özpamuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder