13 Aralık 2015 Pazar

“Turizmin En İyi Yöneticisi Onur Ödülü”Mete Vardar'ın.....

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Turizm Sektörü, “En İyi”leri Seçti
“TURİZMİN EN İYİ YÖNETİCİSİ ONUR ÖDÜLÜ”NÜN SAHİBİ JOLLY TUR YÖNETİM KURULU BAŞKANI    METE VARDAR OLDU

“Turizm Dünyasının Oscarları” olarak kabul edilen ve bu yıl 6. kez düzenlenen “Quality Management Awards”da ödüller sahiplerini buldu. “Turizmin En İyi Yöneticisi Onur Ödülü”nün bu yılki sahibi Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar oldu. Mete Vardar, yapılan oylama sonucunda turizm sektöründeki 7.500 profesyonel tarafından “Turizmin En İyi Yöneticisi” olarak seçildi.
GM Turizm ve Yönetim Dergisi’nin 2010 yılında Türk turizmine katma değer sağlamak amacıyla başlattığı ve bu yıl 6.’sı gerçekleştirilen “Quality Management Awards” Türk turizminin en kapsamlı ödül töreni olarak kabul ediliyor.
Yaklaşık 43.000 turizm endüstrisi profesyonelinin, çalışanının ve yatırımcısının katılımıyla gerçekleştirilen “Quality Management Awards” da “Turizmin En İyi Yöneticisi Onur Ödülü”nün takdim edildiği Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, şöyle konuştu:
 “Sektördeki binlerce profesyonel tarafından turizm sektörünün en iyi yöneticisi olarak nitelendirilmem; onur verici. Bu oylar, aynı zamanda yönetim kurulu başkanı olduğum Jolly Tur için attığımız adımların ne denli doğru yönde olduğunun da kanıtları arasında yer alıyor. Jolly Tur, bugüne kadar attığı tüm adımlarda sadece kendi kazanımını değil, tüm sektörün kazanımını ve sonuç olarak Türk turizminin gelişimini hedeflemiştir. Aldığımız bu ödül, izlediğimiz bu stratejinin sektör profesyonelleri tarafından da dikkatle izlenmiş olduğunu ortaya koyuyor. Tıpkı dün olduğu gibi gelecek yıllarda da Türk turizmine faydayı esas alarak çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Değer bulunduğum bu ödülü tüm Jolly Tur çalışanları adına alıyorum. Çünkü, biz, Jolly Tur’u hep birlikte yönetiyoruz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder