5 Haziran 2015 Cuma

11.Kent ve Yaşam Ödülleri sahiplerini buldu..

HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR



11.Kent ve Yaşam Ödülleri sahiplerini buldu

Yeni Arayışlar Girişimi Platformu Derneği'nin (YAPDER) desteklediği, Gazeteci Celal Toprak ile Yayıncı Mehmet Gözcü'nün birlikte organize ettiği, ‘11.Kent ve Yaşam ödülleri’ 3 Haziran 2015 tarihinde, Sultanahmet Armada Hotel’de gerçekleşti. Kentin, çevrenin, doğanın korunması ve geliştirilmesi için proje üretmiş kişi ve kurumları yüreklendirmek ve onurlandırmak amacıyla yapılmaktadır. Jüri Başkanlığını Doğanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan'ın yaptığı bu geleneksel gecede, toplumsal duyarlılığı her zaman takdir görmüş isimlerden oluşan Jüri üyelerin oyları sonucunda, 13 dalda ödüle layık görülen kişi ve kuruluşlara ödülleri verildi. Beş yüzü aşkın seçkin kişinin katıldığı ödül töreni, aralarında konsoloslar, işadamları, gazeteciler, akademisyenler, sivil toplum örgütü önderlerinin katılımıyla gerçekleşti.


11.Kent ve Yaşam Ödülleri
1.Kent Markası Ödülü: Tokat Valisi Cevdet Can
2.Başarılı kent projesi ödülü: Ege Yapı Gurup Yönetim Kurulu Başkanı İnanç Kabadayı
3.Yerel Yönetim Ödülü: Eskişehir Büyükşehir Belediye Bakanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen
4.Yerel Yönetim Ödülü:  Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu
5.Yerel Yönetim Ödülü Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık
6.Yerel Yönetim Ödülü: Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi
7.Sponsorluk Ödülü: Gold Teknoloji Marketleri Sanayi ve Ticaret A.Ş
8.Medya Ödülü: Açık Radyo Yayın Yönetmeni Ömer Madra
9.Çevre Gönüllüsü Ödülü: Marmara Belediyeler Birliği Çevre Danışmanı Aynur Acar
10.Yeşil Çevre Ödülü: Ağaoğlu Şirketler Gurubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu
11.Sosyal Sorumluluk Ödülü: Migros Genel Müdürü Özgür Tort
12.Sosyal Sorumluluk Ödülü: Astorolok Yazar Nuray Sayarı
13.Turizm Ödülü:cYazar İşadamı Dr.Cüneyt Mengü
14.Deniz Kültürü Ödülü: Vira Deniz Kültürü Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Hakkı Şen
15.Kente katkı ödülü: Yönetmen ve Yapımcı Mehmet Taşdiken
16.Başarı öyküsü ödülü: Türk Ytong A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Fethi Hinginar
17.Eğitime Katkı Ödülü: Kavram Eğitim Kurumları Kurucusu Başkanı Bahattin Durmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder