HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR
Dijital sonlandırmada Japon Duplo markasına yoğun talep bulunuyor
Dijital baskı kalitesi, dünyada iyi bir noktaya geldi. Bundan sonraki aşamada, kaliteli dijital sonlandırıcı makineleri ile basılan ürünlerin kalitesinin daha da artırılması hedefleniyor. Rekabette farklılaşarak kar marjlarını artırmayı isteyen firmalar, dijital sonlandırmada Japon markası Duplo makinelerine ülkemizde ve dünyada yoğun talep gösteriyor.
Global ölçekte dijital sonlandırmada pazarın liderleri arasında konumlanan Japon Duplo’da, dijital kesim makineleri, kırım katlama tel dikiş makineleri, şekilli kesim yapabilen konveyörlü makineleri, cilt makineleri, lak makineleri gibi geniş ürün yelpazesi yer alıyor. Dijital sonlandırmada farklı segmentleri bulunan Duplo markası, hem konvansiyonel, hem dijital baskı sonrasına hizmet verdiği için baskı sektöründe hemen hemen her kullanıcıya hitap edebilecek ürün ailesine sahiptir.
Duplo’nun dijital baskı sektörüne kesimden lak atmaya, katlamadan ciltleye kadar geniş bir alanda değer katmaya devam ettiğini kaydeden Lidya Grup Satış Direktörü Adem Öz, şunları söyledi:
“Lidya Grup olarak, geçtiğimiz yıl Türkiye yetkili distribütörü olduğumuz Japon Duplo markası ileülkemiz pazarına hızlı bir giriş yaptık. Genel merkezi Japonya’da, Avrupa merkezi İngiltere’de olan ve dijital sonlandırmaya yönelik dünyada liderler arasında konumlanan Japon Duplo’da geniş bir ürün yelpazesi bulunuyor. Duplo’nun Lidya ailesine katılmasıyla, dijital baskı sektörüne dijital baskıdan dijital sonlandırmaya kadar uçtan uca çözümler ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz. Lidya Grup olarak,temsil ettiğimiz Duplo, Xerox, Epson, Efi, Sutec, Kongsberg markaları, bilgi birikimimiz, tecrübemiz, organizasyon yapımız ve finansal gücümüz ile Türkiye’de lideriz ve EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesinin sayılı birkaç firmasından birisi olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz.” dedi.
Duplo’nun yeni ürünleri pazara çıkıyor, DuSense modeline ilgi yüksek
Duplo zengin ürün ailesine yeni modelleri eklemeyi sürdürüyor. Özellikle, Duplo’nun Türkiye pazarına giren DuSense modeline ilgi yüksek. DuSense modelinin, herhangi bir kalıp vs kullanılmadan, geleneksel baskı kalitesinde lak kabartma baskısı yapıyor olması, pazarda makineye ciddi bir talep oluşturuyor. Az tirajlı olan veya her sayfasında değişkenlik gösteren işlerde lak kabartma yapabilen DuSense, ülkemizin yanı sıra global ölçekte de kendi segmentinde pazarın liderliği koltuğunda oturuyor.
DuSense’nin ülkemizin yanı sıra Avrupa ve Amerika’da alanında lider olduğunu ifade eden Adem Öz, konuşmasına şöyle devam etti:
“DuSense’nin lak kabartma yapabilen makinelerine, ülkemizden ve dünya genelinden yoğun talep gerçekleşiyor. Duplo’nun tercih edilmesinin nedenlerinden birisi, baskı kalitesindeki tutarlılık ve kalitesinin birçok rakiplerine göre çok daha yukarıda olmasıdır. Duplo aynı zamanda,kağıt alım sistemleri ve kağıt işleme sistemlerinde de oldukça deneyimli bir firma olduğu için kağıt alım ünitelerinde de rekabette ayrışmaktadır. Yine, modelleri arasında bulunan kırım katlama tel dikiş makineleri, hem hız, hem daha fazla kitapçık katlayabilmesi ve ürünün yüksek hızda aynı performansta çalışabilmesi nedeniyle, globaldeçok fazla tercih edilmektedir. Ayrıca, son yıllarda çıkardığı dijital kesici ile ürün yelpazesini genişletmiştir. Örneğin, her bir sayfanın kesimi farklı bir şekilde ve herhangi bir kalıp kullanmadan; oval, dikey ya da tanjant eğrisi şeklinde kesimler yapabilmektedir. Kısaca özetlemek gerekirse, Japon Duplo markasının makineleri hem kaliteli olduğu, hem de katma değerli üretimler yaptığı için farklı modellerle hitap ettiği çeşitli alanlarda yoğun talep görmektedir.” diye konuştu.
Yılın son çeyreğinde demo etkinliği planlanıyor
Duplo’nun Lidya ile geçtiğimiz yıl başlayan yolculuğunun başarıyla devam ettiğini anlatan Adem Öz, şunları belirtti:
“Duplo markamızda geçtiğimiz yıl olduğu gibibu yıl da başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz. Katılacağımız fuarlarda temsil ettiğimiz markaların tanıtımlarını yapacağız. Yılın son çeyreğinde ise müşterilerimize; Başakşehir’deki Dijital Deneyim ve Eğitim Üssü’müzde, Duplo’nun farklı modelleri deneyimleme, demo yapma ve kendi materyalleri ile makinelerin performanslarını görme imkanı sunmayı planlıyoruz. Günümüz teknoloji çağındadır ve teknoloji sürekli gelişip değişmektedir. Bir yatırım yapıldıktan sonra, artık 5- 10 sene aynı yatırımın devam etmesi artık mümkün değildir. İşletmeler olarak, teknolojiyi yakından takip ederek, işlerimizi geliştirip, dönüştürmeliyiz. Aynı zamanda, teknolojiye yatırım yapan firmalar; bir yandan işletim maliyetlerini düşürürken, diğer yandan ürün ve hizmet kalitesi, üretim kapasitesinde artış ve verimlilik gibi birçok alanda da rakiplerine göre farklılaşarak, rekabette öne geçmektedirler.” şeklinde konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder