19 Aralık 2016 Pazartesi

ERP Sertifika Programı, 30 Ocak 2017’de başlıyor ...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



ERP Sertifika Programı, 
30 Ocak 2017’de başlıyor 

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Sertifika Programı, 30 Ocak 2017’de başlıyor. 40 saat teorik ve uygulamalı olarak uzaktan eğitimin olacağı ERP sertifika programı, 3 Mart 2017 tarihine kadar devam edecek. Eğitim kapsamında; Kurumsal Kaynak Planlama (webERP) ve iş süreçleri yönetimi, üretim iş süreçleri, finans iş süreçleri, insan kaynakları iş süreçleri, satış ve pazarlama iş süreçleri, satın alma iş süreçleri, kariyer danışmanlığı hakkında bilgi verilecektir. 

Uyum Akademi, iş dünyasına yeni profesyoneller kazandırıyor 

Uyumsoft bünyesindeki Uyum Akademi, internetin yerelden küresele değişip dönüştüğü iş dünyasına, yeni profesyoneller kazandırmaya devam ediyor. İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (İstanbul- SEM) ve Uyumsoft Bilgi Sistemleri AŞ işbirliği ile Uyum Akademi tarafından düzenlenecek olan “ERP Sertifika Programı”na katılanlar geleceğine yön vermeye hazırlanacak. Program dahilinde ayrıca, Empatik İnsan Kaynakları Eğitim ve Danışmanlık Limited Şirketi tarafından yapılacak olan kariyer danışmanlığıyla, CV hazırlama ve işe başvuru teknikleri eğitimi de alınarak, geniş bir CV havuzunda yer alınacaktır.  


ERP Sertifika Programı
Tarih: 30 Ocak 2017 – 3 Mart 2017 
Süre: 40 saat teorik ve uygulamalı uzaktan eğitim 
Eğitim hafta içi her gün:  20.00 – 21.30 
Katılım ücreti: 500 TL / Öğrenci: 250 TL 
Bilgi ve kayıt için: egitimkayit@uyumsoft.com.tr / 0212 467 33 33 / www.uyumakademi.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder