21 Aralık 2018 Cuma

Jolly, “En İyi Acenta Ödülü”nün sahibi oldu...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




JOLLY TUR ALTIN MARKA ÖDÜLLLERİ’NDE EN İYİ ACENTA ÖDÜLÜNÜ ALDI

Turizm sektöründe 33 yıldır hizmet veren ve müşteri memnuniyetini hizmet politikasında en üst sırada tutan Jolly, Altın Marka Ödülleri tarafından ödüllendirildi. “En İyi Acenta Ödülü” kategorisinde Jolly Tur’un ödülü Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar’a takdim edildi.

Bu yıl ikincisi gerçekleşen, Türk ekonomi, iş, sanat ve basın dünyasının katılımı ile düzenlenen Altın Marka Ödülleri Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleşti. Yıl genelinde hizmet verilen ortalama 1 milyon misafirin satın alma, tatil ve satış sonrası memnuniyetini profesyonel temsilcilerle yürüten Jolly, “En İyi Acenta Ödülü”nün sahibi oldu. Jolly Tur Onursal Başkanı Sinan Vardar ve Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar’ın katıldığı törende Jolly Tur En İyi Acenta Ödülü’nü aldı.

Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, “Biz Jolly Tur olarak 33 yıldır Türkiye’de seyahat pazarında öncülük etmeye çalışıyoruz. Markamızı her geçen yıl daha da büyüterek Türkiye’de daha büyük kitlelere yayılıyoruz. 2018’de 1 milyonun üzerinde misafir şirketimizi tercih etti. Ben bu ödülü izninizle onlar adına almak istiyorum.” diyerek teşekkürlerini sundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder