HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR
#DubaiDestinations 2023 Yaz Kampanyası, Benzersiz Bir Katılımla Sonuçlandı
Dubai yönetimi tarafından yaz dönemine yönelik gerçekleştiren #DubaiDestinations 2023 kampanyası tüm dünyada büyük ilgi çekti. Kampanya, sosyal medya platformlarında 1,8 milyonun üzerinde etkileşim ve 3,4 milyonun üzerinde video görüntüleme aldı. Sosyal medya kanallarında ve internet sitelerinde yaklaşık 5.000 adet içerik yayınlandı.
Brand Dubai Direktörü Shaima Al Suwaidi “Bu yılki #DubaiDestinations yaz kampanyası, Dubai'yi dünyanın en çok aranan destinasyonlarından biri yapan özelliğin ne olduğuna dair yeni bakış açıları sundu” dedi. Kampanya için,şehrin bir yaz destinasyonu olarak etkileyici bir hikaye yazmak için Dubai'nin en parlak isimlerini bir araya getirdi.
Dubai'nin yılın sıcak aylarında sunduğu ve benzersiz deneyimlerin sergilendiği iki heyecan verici ayı tamamlayan 2023 #DubaiDestinations kampanyasının yaz aşaması sona ererken izleyici etkileşimi ve katılımında yeni rekorlar kırıldı.
Üç yıl boyunca süren kampanyanın son aşamasında, şehri eşsiz bir destinasyon olarak öne çıkaran farklı teklifler vurgulandı. İnteraktif hikaye anlatımı ve görsel olarak ilgi çekici içeriğe sahip #DubaiDestinations kampanyası, ilk olarak 2021'de başlatıldı ve şehrin mevsimler boyunca benzersiz çekiciliğinin kutlanmasına dönüştü.
Brand Dubai Direktörü Shaima Al Suwaidi kampanya ile yaptığı açıklamada "Bu yılın #DubaiDestinations yaz kampanyası, Dubai'yi dünyanın en çok aranan destinasyonlarından biri haline getiren rakipsiz çeşitlilik, unutulmaz deneyimler ve canlı kentsel atmosfere yeni bakış açıları sundu. Kampanya başarılı olurken, yalnızca ülke içinde değil, aynı zamanda bölge ve dünya çapındaki hedef kitlelerden de yüksek düzeyde katılım sağlandı.Kampanya ile ilgiliInstagram, Facebook ve X (eski adıyla Twitter) dahil olmak üzere çok çeşitli platformlarda paylaşılan heyecan verici içerikler, milyonları Dubai'nin çeşitli yerlerini keşfetmeye teşvik etti. Yaz kampanyasının başarısı, sosyal medya platformlarında 1,8 milyondan fazla etkileşim ve 3,4 milyondan fazla video görüntülemesi alması, sosyal medya kanallarında ve web sitelerinde yaklaşık 5.000 adet içeriğin yayınlanmasıyla kanıtlanıyor." dedi.
İşbirliğine dayalı hikaye anlatımının gücünden yararlanan kampanya, şehrin bir yaz destinasyonu olarak özünü yakalayan ilgi çekici bir anlatı oluşturmak için influencer’lar, fotoğrafçılar, dijital medya içerik yaratıcıları, görsel sanatçılar, animatörler ve videograflar da dahil olmak üzere Dubai'nin en parlak isimlerini bir araya getirdi. Kampanya, yerel ve uluslararası izleyicilerin geniş kesimlerine ulaşmasını sağlamak için dijital, yazılı ve açık hava medyasında yaygınlaştırıldı.
Kampanya sırasında, Dubai Hükümeti Medya Ofisi'nin kreatif kolu olan Brand Dubai, insanların yaz boyunca Dubai'nin en beğenilen deneyimleri ve gizli cevherleri hakkında daha fazla bilgi edinmesine yardımcı olmak ve şehrin sunduğu olanakları daha erişilebilir hale getirmek için tasarlanmış interaktif çift dilde rehber yayınladı. Rehberler, Dubai'nin en iyi kapalı eğlence mekanlarına, çocuk dostu restoranlara ve oyun alanlarına, çocuklar için yaz kamplarına ve çok çeşitli konaklama ve dinlenme tesislerinde kadınlara sunulan indirimlere ışık tutuyor.
Dubai'nin turistik bir destinasyon olarak artan popülaritesi, yılın ilk yarısında aldığı rekor sayıda ziyaretçiyle de kanıtlandı. Şehir, 2019'dan bu yana en iyi turizm performansını sergileyerek 2023'ün ilk yarısında 8,55 milyon uluslararası gecelik ziyaretçiyi ağırladı. Bu performans yıllıkziyaret artışının da önemli bir işareti.
Kampanyanın kış aşamasını bu yılın sonlarında başlatmak için hazırlıklar sürerken, yeni kampanya, Dubai'nin en iyi deneyimlerini, açık hava maceralarını, olağanüstü yemek ve ağırlama seçeneklerini ve yılın serin aylarındaki diğer teklifleri öne çıkaracak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder