5 Eylül 2023 Salı

Marriott International, Türkiye'deki büyüme planını 13yeni anlaşma ile güçlendirdi



HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Marriott International, Türkiye'deki büyüme planını 13yeni anlaşma ile güçlendirdi

Marriott International, Türkiye'ye olan uzun vadeli taahhüdünü, imzaladığı 13yeni anlaşma ile güçlendirdi. Türkiye’nin dört bir yanında toplamda 2 binden fazla yeni odanın şirketin portföyüne katılacağı anlaşmalar kapsamında FairfieldInnby Marriott da ilk kez Türkiye pazarına giriş yapacak.

Marriott International’ın Türkiye’de halihazırda 21 marka çatısı altında 48 faal tesisi ve 8.000 odaya yakın bir portföyü bulunuyor.

Marriott International Avrupa, Orta Doğu ve Afrikaİş Geliştirmeden Sorumlu Başkanı Jerome Briet,"Dünyanın en çok tercih edilen turizm destinasyonlarından biri olan Türkiye, şirketimize ülkenin birçok farklı pazarında ürün portföyümüzü çeşitlendirme fırsatları sunmaya devam ediyor. Bu anlaşmalar, otel ve franchise sahiplerinin Marriott International'a olan güvenini ve Türk pazarının etkileyici marka portföyümüze olan güçlü talebini göstermektedir"diye konuştu. 

FairfieldInnby Marriott markasının Türkiye’deki ilk oteli olacak

Marriott International’ın imzaladığı anlaşmalar arasında yer alan 192 odalı Fairfieldby Marriott Istanbul Yenibosna, FairfieldInnby Marriott markasının Türkiye’deki ilk oteli olacak. Otel konfor ve tasarımı, çağdaş bir estetikle buluşturacak. Otel Yenibosna bölgesindeki karma kullanımlı bir projenin parçası olacak, projede aynı zamanda 90 odalı ResidenceInnby Marriott IstanbulYenibosna’da yer alacak. Her iki tesisin de 2025 yılında açılması öngörülüyor. 

Ülkenin uzun süreli konaklama talebini karşılayacak

ResidenceInnby Marriott markasının ülkedeki uzun dönemli konaklama talebine cevap vermeye devam etmesi bekleniyor. Şirket 450 bin metrekarelik karma kullanımlı dönüşüm projesi Piyalepaşa İstanbul'un içinde yer alan ResidenceInnby Marriott IstanbulPiyalepasa için de imza attı. Aynı projenin içinde Courtyardby Marriott Istanbul Piyalepasa da yer alacak. İki otelde toplamda 329 oda kapasitesi söz konusu ve 2026’da hizmete açılması planlanıyor.

İstanbul'daki yoğun uzun dönem konaklama talebine yönelik 2 anlaşma imzaladı

Marriott Executive Apartments Istanbul Fulya ile Türkiye’deki ilk lüks daire konseptli uzun dönem konaklama tesisini açan Marriott International, İstanbul'daki yoğun uzun dönem talebine yönelik 2 yeni anlaşma daha imzaladı. Marriott ExecutiveApartments Vadistanbul, 202 ünitesiyle hizmete girecek. Karma kullanımlı Tema İstanbul projesinin bir parçası olacak bir diğer tesis Marriott ExecutiveApartmentsIstanbul Tema’nın ise 208 ünitesi olacak. Her iki tesisin de 2024 yılında açılması planlanıyor. 

Projeler arasında Uşak da bulunuyor

Şirketin Türkiye büyüme planları arasında İstanbul Marriott Hotel Pendik projesi de yer alıyor. Otel, mevcut bir tesisin yenilenmesiyle ana marka Marriott Hotels & Resorts çatısı altında kısa bir süre önce açıldı. Şirketin ülke genelindeki en büyük marka portföyünü oluşturan Sheraton Hotels& Resorts markası yeni imzalanan Sheraton Hotel &ThermalSpa Uşak anlaşmasıyla daha da büyüyecek. 2024 yılında açılması öngörülen otel ayrıca şirketin Uşak'taki ilk projesi olacak. 

MoxyIzmir Turan, İzmir'e eğlenceli, cesur ve canlı otel deneyimini getirecek

Marriott International, Türkiye genelindeki Delta Hotelsby Marriott, AloftHotels ve MoxyHotels projelerini de duyurdu. 78 odalı Delta Hotelsby Marriott Istanbul Karakoy ile Delta Hotelsby Marriott, misafirlerine Karaköy'de kusursuz bir konaklama deneyimi sunacak. 2024 yılında açılması planlanan 100 odalı AloftIstanbul Karakoy ülkedeki ikinci aloft olacak. MoxyIzmir Turan ise İzmir’eMoxy’nin eğlenceli, cesur ve canlı otel deneyimini getirecek, otelin 2025 yılında açılması planlanıyor

Koleksiyon markaları Autograph Collection ve TributePortfolio’nunyeni projeleri

Şirket, Türkiye’deki Autograph Collectionve Tribute Portfolio markalı tesis sayısını artırmak için yeni anlaşmalara imza attı. Bu yılın sonuna kadar açılması planlanan Taksim Meydanı'ndaki Tribute Portfolio, büyüleyici tasarımı ve canlı sosyal mekanlarıyla 61 odada hizmet verecek. 2024 yılında açılması planlanan Kapadokya’daki Autograph Collection Hotel, 153 odası ile bağımsız oteller koleksiyonuna katılacak.


Açılışlar 2023 ve 2026 yılları arasında 

Türkiye şu anda Marriott International'ın 21 markasına ev sahipliği yapıyor ve markalardan her biri farklı deneyimler sunuyor. Türkiye'deki mevcut markalar arasında lüks segmentte St. RegisHotels& Resorts, The Ritz-Carlton, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION ve JW Marriott; premium segmentte Marriott Hotels, Sheraton, RenaissanceHotels, Le Meridien, WestinHotels, Tribute Portfolio, Autograph Collection, Delta Hotelsby Marriott, Marriott ExecutiveApartments ve Design Hotels; odaklıhizmet segmentinde ise Courtyardby Marriott, FourPointsby Sheraton, AloftHotels, ResidenceInnby Marriott ve AC Hotelsby Marriott bulunuyor.


Marriott International Hakkında: 

Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR), Bethesda, Maryland, ABD merkezlidir ve 139 ülke ve bölgeye yayılan 31 lider marka altında yaklaşık 8.600 tesisten oluşan bir portföyü kapsar. Marriott, tüm dünyada otel işletmeciliği yapmakta ve franchise vermektedir. Şirket yüksek ödüllü seyahat programı Marriott Bonvoy®'u sunmaktadır. Dahafazlabilgiiçin, lütfen www.marriott.com adresindeki web sitemizi ve en son şirkethaberleriiçin, www.marriottnewscenter.com adresini ziyaret edin. Ek olarak bizimle Facebook'ta, Twitter'da ve Instagram'da @MarriottIntl ile bağlantı kurun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder