Coral Travel Group, konaklamada konsept markası Marvida ile büyüyor
Türk turizminin lider şirketi Coral Travel Group, Antalya Side’de yenilenen 5 yıldızlı tesisi aile tatili konseptli MarvidaFamilyEco’da misafirlerini ağırlamaya başladı. Coral Group Hotels İş Kolu Başkan Yardımcısı Hakan Yılmaz, “Marvida markamızla konaklama sektöründeki konumumuzu daha rekabetçi bir yaklaşımla güçlendiriyoruz. Farklı tatil deneyimlerine yönelik konseptlerde hizmet veren tesis sayımızı franchise ve management sistemleriyle arttırmayı hedefliyoruz” dedi.
Türkiye’nin lider turizm gruplarından biri olan Coral Travel Group, otelcilik alanında büyüme hedeflerine hız verdi. Grup, Antalya Side’de aile tatili konseptiyle yenilediği 5 yıldızlı tesisi MarvidaFamilyEco’nun kapılarını nisan sonu açarak misafirlerini konuk etmeye başladı. Marvida Family Eco, genişletilmiş konforlu oda ve villaları, dünya lezzetlerinin sunulduğu restoran ve barları, her yaştan aile üyesi için özel olarak tasarlanmış aktiviteler ve hizmet alanlarıyla, ailelerin tatil keyfini en yüksek memnuniyetle deneyimlemesi için yeniden tasarlandı. Çevre dostu malzeme kullanımı ve enerji tüketimi gibi sürdürülebilir uygulamalar ile ISO 14001 sertifikasına sahip olan Marvida Family Eco, herşey dahil sistemi ve 428 odası ile Titreyengöl Mevkii’nin eşsiz yeşil doğası içerisinde eğlenceli ve huzurlu bir tatil vadediyor.
Marvida 3 alt konseptle yola çıkıyor
Coral Travel Group, 2005 yılından bu yana Otium Hotels markasıyla yürüttüğü konaklama sektöründeki faaliyetlerini 2024 yılı itibarıyla Marvida markası ve alt konseptleri ile yeniden şekillendiriyor. Marvida markası altında Family, Club ve Senses olarak adlandırılan konseptlerde Antalya’da dört, Muğla’da iki, Tunus ve Yunanistan’ın Girit Adası’nda birer olmak üzere 8 tesis bulunuyor.
Family konsepti ile çocuklu ailelerin tatil beklentilerini karşılayan Marvida markası, eğlence ve sportif faaliyetlerin öne çıktığı Club konsepti ve sadece yetişkinlere yönelik tatil deneyimi sunduğu Senses konseptleriyle konaklama sektörüne yeni ve farklı bir soluk katıyor.
Değişen misafir profilleri, pazar dinamikleri ve misafir beklentilerindeki farklılıkları gözeterek konaklama sektöründeki faaliyetlerini yeniden yapılandırdıklarını vurgulayan Coral Group Hotels İş Kolu Başkan Yardımcısı Hakan Yılmaz, son yıllarda birçok yeni tesisi bünyelerine katarak başarıyla büyüdüklerini belirtti.
Coral Travel Group’un pazarlama, satış ve operasyonel gücüyle güvenilir bir iş partnerliği sunduğunu dile getiren Yılmaz, “Yılda yaklaşık 3 milyon kişiyi ağırlayan Coral Travel Group olarak turizm sektöründeki uluslararası deneyimimizle Marvida markası altında otelcilik alanındaki konumumuzu daha rekabetçi bir yaklaşımla güçlendiriyoruz. Bu kapsamda Side’deki Marvida Family Eco tesisimizi de baştan sona yenileyerek misafirlerimizi ağırlamaya başladık. Farklı tatil deneyimlerine yönelik konseptlerde hizmet veren tesis sayımızı franchise ve management sistemleriyle arttırmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder