9 Ağustos 2025 Cumartesi

“90’lardan Beri Halı’dayız” sergisi 19 Eylül’de Salt Beyoğlu’nda açılıyor.


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



“90’lardan Beri Halı’dayız” sergisi 19 Eylül’de Salt Beyoğlu’nda açılıyor.

Garanti BBVA tarafından kurulan Salt’ın yeni sergisi 90’lardan Beri Halı’dayız, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi (MSGSÜ) Resim Bölümü’ne bağlı olarak faaliyet gösteren Halı Atölyesi’nin sanat eğitimine yaklaşımına odaklanıyor. Gündelik hayat meseleleriyle kurduğu ilişkiyi araştırırken yaratıcı muhalefet ile kolektif üretimin potansiyellerine de dikkati çekiyor. Atölyenin kuruluşundan bu yana titizlikle inşa edilen fiziksel ve kavramsal bağların izini süren sergi, yolu bu mekândan geçmiş sanatçıların ortak üretimleri, kişisel işleri, arşiv malzemeleri ve tanıklıklarından derlenen bir kolaj sunuyor.

Halı Atölyesi, halı dokuma eğitimini güncel sanatla ilişkilendiren, “beraber öğrenme”ye dayalı pedagojik yaklaşımı ve herkesin katılımına açık programlarıyla gerek kurum içinde gerekse kurum dışında benzersiz bir konum edindi. Akademiye içkin cinsiyetçi hiyerarşileri ve kemikleşmiş bürokrasiyi ilke ve uygulamalarıyla alaşağı eden; öğrenciyi, sanatçıyı, misafiri, kültür emekçisini aynı masa etrafında buluşturabilen ve en önemlisi, “sokağı dışlamayan” müstesna bir model yarattı. 1992’de Halı Atölyesi’ne asistan olarak atanan görsel sanatçı ve akademisyen Gülçin Aksoy (1965-2024) ile ona eşlik eden bir grup öğrenci ve yol arkadaşının önayak olduğu dinamizm, 1990’lar sonundan itibaren atölyeyi günbegün dönüştürdü. Açığa çıkan bu sinerji, Aksoy’un hem fiziken hem de fikren açık tuttuğu atölye kapısından taşıp önce okulun koridorlarına, sonra da İstanbul’un güncel sanat ortamına yayıldı. Atölyenin üretim modeli, 2000’li yıllarda İstanbul’daki bağımsız sanat inisiyatifleri, feminist çevreler ve disiplinlerarası kolektiflerle kurduğu ilişkiler sayesinde çoğaldı, çeşitlendi ve genişledi.


“Bir halıyı da dokuyabilirsiniz, bir fikri de” yaklaşımını merkeze alan atölyedeki ortak pratiklerin tarihine ışık tutan 90’lardan Beri Halı’dayız sergisi, 19 Eylül 2025–1 Mart 2026 tarihlerinde Salt Beyoğlu’nda ziyarete açık olacak. 

Sergi, Spot Projects’in desteği; Türk Tuborg A.Ş., Bankerhan Hotel, Eureko Sigorta ve Jotun Boya’nın katkılarıyla gerçekleştirilmektedir. 


MDYD’nin gerçekleştirdiği “Yapay Zeka Çağında Kariyer Yapmak” Webinar’ında ele alındı.


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Kariyer yolculuğunda başarıya ulaşmak esneklik, yeniliklere olan merak ve teknolojiyle sağlıklı ilişki kurmaktan geçiyor

MDYD Kariyer Sohbetleri Kapsamında ‘Yapay Zeka Çağında Kariyer Yapmak’Konulu Webinar, Üyelerin Katılımıyla Gerçekleştirildi

Bugün birçok iş kolunda yapay zekanın kullanım alanı ve oranı yükselişini sürdürürken kariyer yolculuğunda başarıya ulaşmak için esneklik, yeniliklere olan merak ve teknolojiyle sağlıklı ilişki kurmak büyük önem taşıyor. İş tanımlarının değişerek dönüştüğü bu süreçte yapay zekanın nasıl bir rol üstleneceği, MDYD’nin gerçekleştirdiği “Yapay Zeka Çağında Kariyer Yapmak” Webinar’ında ele alındı.

Değişikliğe uyum yeteneğinin ve yeniliklere ve öğrenmeye açık olmanınçok önemli olduğu bu dönemde Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği (MDYD), yapay zeka teknolojilerinin çalışanlara olan etkisinin her yönden ele alındığı “Yapay Zeka Çağında Kariyer Yapmak” Webinar’ını, gerçekleştirdi. Webinarda, yapay zekanın güçlü ve etkili varlığına rağmen müşteri deneyimi yönetimi alanında insana dokunan becerilerin her daim ön planda kalacağı, empati gerektiren işlerin çalışanlar tarafından üstlenileceğinin ve insan faktörünün artan değerinin altı çizildi. “MDYD Kariyer Sohbetleri” webinar serisinin moderatörlüğünü üstlenen MDYD Yönetim Kurulu Üyesi Metin Tarakçı, müşteri deneyimi yönetimi iş alanındailk kademede görev yapan genç çalışanlara yönelik tasarladıkları içerikler ile, dijitalleşme ile dönüşen iş alanındaki fırsatları genç iş gücüne anlatmayı ve bu dönüşüm içerisinde başarılı bir kariyer için yol gösterici olmayı hedeflediklerini belirtti. 


“Yapay zeka işimizi elimizden alacak mı?

Yapay zeka çağında kariyer yapmak konulu webinarda Metin Tarakçı’nın ilk sorusu, “Yapay zeka işimizi elimizden alacak mı?” oldu.  Bu kapsamda düşüncelerini paylaşan konuklardan PCX Genel Müdürü Mustafa Murat Gül, “İnsan içgüdüsel olarak merak eder, mücadele eder, uyum sağlar ve kontrol eder. İnsan, yapay zekada da aynı refleksleri verir. Bu dört temel özellik sayesinde yapay zekâ yardımcı olarak kullanılacaktır. Sezgisel olarak insan, müşteriyi anlayarak yapay zekâdan farklı bir noktada duruyor. Kriz anında müşteriyle empati kurabilmek ve bunu da müşteriye en doğru şekilde hissettirmek gerekiyor. Global seviyede pek çok araştırma sonucu da bunu destekliyor ve müşteriye duygusal olarak dokunmanın önemli bir etken olduğu belirtiliyor. Bununla birlikte yapay zekâ çağında orta ve uzun vadede iş tanımlarının değişeceği ve yeniuzmanlıların meslek olarak hayatımıza gireceğini de söylemeden geçemeyiz” dedi.

“Yapay zekâyı anlamak ve veriyi doğru yönetmek önemli olacak”

Yapay zekâ teknolojileriyle hangi becerileri geliştirilmesinin daha iyi sonuçlar almayı mümkün kılacağına dair de görüşlerini paylaşan Mustafa Murat Gül, “Tüm çalışmalar 2028’den sonra yapay zekânın müşteri deneyiminde işlevsel olarak büyük yer alacağını gösteriyor. Bu süreçte yapay zekâyı anlamak ve veriyi doğru yorumlamak ve yönetmek önemli olacak. Bu noktada veri okur yazarlığı, prompt mühendisliği, duygusal yakınlık, empati kurmak, çift dilli olmak ve duygularla konuşup veriyi anlamak önem kazanacak. Bunları yapabilen çalışanlar da fark yaratarak öne çıkacak” İfadelerini kullandı.

“Yapay zekâ teknolojileri çalışanlara büyük destek sağlıyor”

Webinarın diğer konuğu olan, Yapı Kredi Müşteri Deneyimi Direktörü Yasemin Koç ise, “Yapay zekâ, müşteriyi dinlerken konuşmaları süzüp hızlı sonuçlanmasını sağlayarak süreçlerimizde destek oluyor, bu da çalışanları daha yetkin kılıyor. Bu süreçte insanlar yapay zekânın nasıl geliştirileceğine yönelik çalışmalar da yapacak. Yapay zekâ kariyer gelişimine entegre edilecek. Birden fazla işte uzmanlaşma ön plana çıkacak” dedi.

“Yeni dönemde insana dokunan becerilerin önem kazanacak”

Yeni dönemde insana dokunan becerilerin önem kazanacağını vurgulayan Yasemin Koç, yapay zekâyla birlikte yeni meslek kollarının da gelişeceğini belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Yapay zekâ ile çalışmalarda promptu ne kadar doğru tasarlarsanız o kadar doğru cevaplar, sonuçlar alacaksınız. Bu nedenle de prompt mühendisliği ön plana çıkacak mesleklerden biri diyebilirim. Yapay zekâ tarafında yapılan raporlamaların kontrol edilmesine, Botların eğitilmesine yönelik mesleklerin de olacağını öngörüyoruz. Bunun yanında yapay zekâ destekli danışmanlık veren müşteri deneyimi profesyonelleri olacaktır.”

Katılımcıların ilgiyle takip ettiği webinar, soru -cevap bölümünün ardından son buldu.



Taipei’den İstanbul’a Uzanan Lezzet Yolculuğu: Ünlü Şef Liew Chin Fei, Shang Palace’ta


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Taipei’den İstanbul’a Uzanan Lezzet Yolculuğu: Ünlü Şef Liew Chin Fei, Shang Palace’ta

Shangri-La Bosphorus, Istanbul, 7–17 Ağustos tarihleri arasında ödüllü restoranı Shang Palace’ta, Shangri-La Taipei’nin Executive Şefi Liew Chin Fei’yi ağırlıyor. İlk kez Türkiye’ye gelecek olan Şef Liew, 20 yılı aşkın Michelin yıldızlı mutfak deneyimi ve yaratıcı yaklaşımıyla, Kanton mutfağının çağdaş ustaları arasında öne çıkıyor. Şef Liew, b     u özel ziyarete hazırladığı tadım menüsüyle, Asya’nın rafine lezzetlerini Shang Palace’ın zarif atmosferinde İstanbul’un gastronomi tutkunlarına sunacak.

İstanbul’un ilk Uzakdoğu oteli Shangri-La Bosphorus, Istanbul, çok özel bir gastronomi etkinliğine daha ev sahipliği yapıyor. Otelin ödüllü restoranı Shang Palace, 7–17 Ağustos tarihleri arasında Kanton mutfağının saygın temsilcilerinden Şef Liew Chin Fei’yi ağırlıyor. Şef Liew, gelenek ile yaratıcılığı harmanladığı özel tadım menüsüyle, misafirlere klasik Kanton mutfağının ötesinde ayrıcalıklı bir lezzet yolculuğu vaat ediyor        

Lezzetin Ustaca Kurgulandığı Yaratıcı Tabaklar

Şefin tadım menüsünde öne çıkan lezzetlerden biri olan mango sosu ve çarkıfelek meyvesiyle kaplanmış çıtır karides, yenilikçi ve özgün yaklaşımın en güzel örneklerinden. Hafif tempura hamuru, çıtır pirinç taneleriyle hoş bir kontrast oluştururken, mango ve çarkıfelek sosunun tatlılığı karidesin doğal tadıyla dengelenerek alışılmışın dışında ama tanıdık bir tat uyumu yaratıyor. Menüde ayrıca, taze mısır, yengeç eti ve karabiberle tatlandırılan tavuk çorbası, beyaz trüf yağı aromasıyla zenginleştirilmiş olarak sunuluyor. Ardından, badem parçacıkları ve kuşkonmaz eşliğinde buharda pişirilmiş ıstakoz yer alıyor. Ana yemek olarak, kültür mantarı sosuyla tamamlanan beyaz turp ile servis edilen mermer desenli dana antrikot öne çıkıyor. Menüyü, Shang Palace’a özgü deniz mahsullü kızarmış pilav takip ederken, yeşil elma jölesi ve sarı erikli hafif tatlı zarif bir kapanış yapıyor.


Şef Hakkında

“Gerçek bir tabak; rengiyle büyüler, kokusuyla davet eder, lezzetiyle damaklarda kalır.”

Bu söz, Shang Palace Taipei’nin Executive Şefi Liew Chin Fei’nin mutfak felsefesini özetliyor. Malezya’nın Kuala Lumpur kentinde doğan ve Çin’in Guangdong bölgesine dayanan köklere sahip Şef Liew, kariyerine 18 yaşında Singapur’da başladı. Asya’nın gastronomi başkentlerinden biri olan bu şehirde, efsanevi Kanton şeflerin yanında çalışarak hem teknik hem de sanatsal yetkinliklerini geliştirdi.

Michelin yıldızlı restoranlarda geçen 20 yılı aşkın deneyimiyle çağdaş Kanton mutfağının önde gelen isimlerinden biri olan Liew, 2022’den beri Shangri-La Taipei’nin Shang Palace’ında Executive Şef olarak görev yapıyor. Şef Liew’in yaratıcı mutfak yaklaşımı, sıcak ve samimi kişiliği misafirlerin kalbinde özel bir yere sahip olmasını sağladı. Yaratıcılığı ve özgün lezzetlerinin yanı sıra, misafirlerle kurduğu içten bağ sayesinde Tayvan’da büyük takdir topluyor. Kendi sosyal medya hesabında paylaştığı mutlu misafir fotoğrafları, Shangri-La’nın “kalpten gelen misafirperverlik” anlayışının en güzel yansıması olarak dikkat çekiyor.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için +90 549 656 70 71 numaralı WhatsApp hattı üzerinden iletişime geçebilir ya da slib.shangpalace@shangri-la.com adresine e-posta gönderebilirsiniz. 

Güncel etkinlik ve duyurulardan haberdar olmak için Shangri-La Bosphorus ve Shang Palace Instagram hesaplarını (@shangrilabosphorus ve @shangpalaceistanbul) takip edebilirsiniz.


 

TÜRKİYE 2025 TURİZM SEZONU RAPORU


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



TÜRKİYE 2025 TURİZM SEZONU RAPORU

Turizm sezonunun tam ortasındayız ama geçmiş yıllarda sayısız turisti ağırlayan turistik beldelerimiz sinek avlıyor, kıyılarımız bomboş. Turizm sektöründe zaman zaman kısa süreli, geçici krizlerin yaşadığı yıllar oldu kuşkusuz ama hiç birinde, içinde bulunduğumuz 2025 turizm sezonu kadar derin bir kriz yaşanmadı. 

Avrupalı turistler artık ülkemize gelmiyorlar, başta Yunanistan olmak üzere, diğer Akdeniz ülkelerine gitmeye başladılar. Bırakın Avrupalı turisti, kendi vatandaşlarımız bile tatil için Yunan adalarını tercih ediyor artık. Ege’deki deniz sınır kapılarımızda Yunanistan’a geçiş kuyrukları yaşanıyor. Yerli turist, Midilli adasına gitmek için Ayvalık’ta tur tekneleri önünde uzun kuyruklar oluşturuyor. Vatandaş daha ucuz ve kaliteli bir tatil için akın akın Yunanistan’a gidiyor. 

Tüm bunların en önemli nedeni, turizm beldelerimizdeki aşırı pahalılık. 

Yunanistan, Türkiye’ye nazaran çok daha ucuz. Dört kişilik bir aile Yunan adalarında yaklaşık 60 bin liraya bir hafta tatil yapabiliyorken Türkiye’de bir haftalık tatilin bedeli 170 bin lira. 

 Ülkemizde ise artan maliyetler ve işletme giderleri, uygun fiyatlarla hizmet vermenin önünde engel. Gıda, temizlik malzemeleri, işçilik ücretleri, elektrik, gaz, su, telefon, internet, transport, bakım ve onarım, inşaat maliyetleri ve kiralardaki artış, otellerin yatak ve oda maliyetlerini yüksek oranda etkiliyor. Tüm bunlara İran-İsrail savaşının etkisi de ekleyelim.   

Muğla CHP Milletvekili Gizem Özcan, “Enflasyon sadece mutfağı değil, turizmi de yerle bir etti. Muğla turizmi bugün bitkisel hayatta, yabancı turist sayısı dibe vurdu, rezervasyonlar beklentilerin çok altında, esnaf iflasın eşiğinde, sezonluk çalışanlar işsizlikle yüz yüze. Bir zamanlar milyonları ağırlayan koylarımız şimdi sessizliğe gömüldü. Turizm sezonu değil, adeta çöküş sezonu yaşanıyor,” dedi. 

AKP 22. Dönem Aksaray Milletvekili ve İstanbul Otelciler Esnaf Odası Başkanı Ahmet Yaşar ise “Sayın Turizm Bakanımızın turizm hakkındaki açıklamaları bugünün gerçekleriyle hiç bağdaşmıyor,” diyerek Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Mehmet Ali Şahin’e şikayette bulundu. 

CHP Bursa Milletvekili Hasan Öztürk de turzim sektöründe yaşananlarla ilgili olarak şu değerlendirmeyi yaptı: 

“Türkiye’de turizm artık kaliteyle değil, fahiş fiyatlar, niteliksiz hizmet ve çevre katliamları ile anılıyor. Yazık ki bunlar, buzdağının sadece görünen yüzü. Turizm cenneti dediğimiz kentlerimiz adım adım cehennem olmaya doğru ilerliyor, denetimsizlik had sahada. Türkiye artık turizmde dünya devleriyle değil, 3. Dünya ülkeleriyle yarışır halde.” 

An itibariyle, turistik tesislerimizin sadece 2025 Haziran ayına ait doluluk oranlarını sizlerle paylaşmak istiyorum. 

2025 Haziran ayı İstanbul Otelciler Odası’na kayıtlı yüzlerce oteldeki doluluk oranları: 

Sultanahmet ve Beyazıt lokasyonunda bulunan otellerin doluluk oranı: %45

Laleli lokasyonunda bulunan otellerin doluluk oranı: %23

Beyoğlu lokasyonunda bulunan otellerin doluluk oranı: %35

Sirkecilokasyonunda bulunan otellerin doluluk oranı:  %34

Nişantaşılokasyonunda bulunan otellerin doluluk oranı: %70

İstanbul genelindeki doluluk oranları: %32,80

Nişantaşı’ndaki yüksek doluluk oranının nedeni buradaki otellerin fiyatlarını indirmelerinin yanı sıra, müşterilerinin ağırlıklı olarak Ortadoğulu turist olması. Lüksü seven Ortadoğulu turistler alışveriş merkezleri nedeniyle Nişantaşı’nı tercih ediyorlar. 

Ülkemizin en önemli turizm merkezi olan İstanbul’da bile turist sayısı oldukça düşmüştür. Özellikle İstanbul’daki restoranların uçuk fiyatlarıve taksicilerin yabancı turistlere uyguladığı farklı ücretlendirme de turistlerin tepkisini çekmekte.

Bu duruma acil bir çözüm üretilmezse gelecek yıllarda da aynı krizi yaşamak zorunda kalabiliriz. 


Murat TÜZEL

CHP İstanbul Kültür ve Turizm Komisyon Başkanı

Şişli Kent Konseyi Turizm Komisyon Başkanı

Dünya Seyahat Gazetecileri ve Yazarları Federasyonu Üyesi


YAZ TATİLİNDE DENİZ VE SU SPORLARINA DİKKAT!


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


YAZ TATİLİNDE DENİZ VE SU SPORLARINA DİKKAT!

Yaz tatili pek çok insan için deniz keyfi ve su sporlarının yapıldığı, dinlendirici ve eğlenceli bir dönemdir. Ancak bu aktiviteler, farkına varılmayan bazı tehlikeleri de beraberinde getirebilir. Memorial Bodrum Hastanesi Ortopedi ve Travmatoloji Bölümü’nden Op. Dr. Can Hürel, özellikle açık havada yapılan su sporlarının ciddi ortopedik yaralanmalara yol açabileceği konusunda uyararak önemli önerilerde bulundu.

Jet Ski ve Banana Tehlikeli Hale Gelebilir

Yüksek hız nedeniyle Jet ski gibi araçlar, kullanıcıları büyük bir kinetik enerjiye maruz kalmasına yol açabilir. Dalgaya karşı yapılan süratli sürüşler, omurgaya binen ani yüklemelerle bel ve sırt omurlarında kompresyon (ezilme) kırıklarına neden olabilir.

Banana gibi aktivitelerde ise savrulma ve ani düşüşler sonucu uyluk kemiği gibi güçlü kemiklerde bile kırıklar meydana gelebilir.

Su kaydırakları ve balıklama atlayışlara dikkat!

Su parklarında popüler olan kaydıraklar da kontrolsüz suya girişlerle dizde bağ yaralanmalarına neden olabilir. Özellikle omuz çıkığı geçmişi olan kişilerde, balıklama atlama omuz çıkmalarını tetikleyebilir.En tehlikelilerinden biri ise sığ suya iskeleden atlamadır. Bu durum boyun kırığına ve parapleji (kalıcı felç) gibi ağır sonuçlara yol açabilir.

Gündelik tatil eşyaları da riskli olabilir

Güneşlenirken kullandığımız şezlonglar bile beklenmedik kazalara neden olabilir. Özellikle arka destek kısmının kontrolsüz kapanması parmak kopmalarına yol açabilir.

Tekne güverteleri, merdivenleri, kaygan zeminler ise el ve ayak bileği kırıkları ile sonuçlanan düşmelerin sıkça yaşandığı alanlardır.

Teknede ekstra önlem şart

Yelkenli teknelerde yer alan vinç, halat ve bumba gibi ekipmanların dikkatsiz kullanımı parmak ezilmeleri, uzuv kayıpları ve kafa travmalarıyla sonuçlanabilir. Özellikle bumba çarpmaları, ciddi beyin travmalarına neden olabilir.

Korumaya öncelik verin

Tatilin kabusa dönüşmemesi için; koruyucu ekipman kullanımı, doğru bilgilendirme, güvenilir işletmelerden hizmet alma ve kurallara tam uyum çok önemlidir. Eldiven, kaymaz ayakkabı, kask ve can yeleği gibi önlemler, ciddi ortopedik yaralanmaların önüne geçebilir.

İlk müdahale hayat kurtarır

Yaz tatilinde yaşanabilecek ortopedik kazalarda, sağlık kuruluşuna ulaşana kadar yapılan doğru ilk yardım müdahaleleri sakatlık riskini önemli ölçüde azaltabilir:

Omurga yaralanması şüphesi(düşme sonrası boyun veya sırt ağrısı, uyuşma, hareket kaybı): Kişi kesinlikle hareket ettirilmemeli, acil yardım beklenmelidir. 

Omuz çıkığı veya kırık şüphesi: Eklem yerine oturtulmaya çalışılmamalı, kol askıya alınarak hareketsiz hale getirilmelidir.

Diz ve ayak bileği burkulmaları: Bölge yükseğe kaldırılarak, üzerine baskı uygulanmamalı, soğuk kompresle şişlik azaltılmaya çalışılmalıdır.

Parmak sıkışmaları ve kopmaları: Kopan parça temiz bir bezle sarılıp buzla doğrudan temas etmeyecek şekilde soğuk ortamda taşınmalıdır.

Kafa travması: Kişi bilincini kaybederse veya kusma, bulanık görme gibi şikayetleri varsa, derhal ambulans çağrılmalıdır.

Tüm bu durumlarda doğru müdahale ve hızlı sağlık hizmetine erişim, kalıcı hasar riskini azaltır. Yazın keyfini çıkarırken olası kazalara karşı bilgili ve hazırlıklı olmak büyük önem taşır.


Swissôtel, havuz keyfini de tam anlamıyla yaşatan noktalardan biri oluyor.

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



ŞEHİRDE EN GÜZEL KAÇAMAK

Doğayla iç içe atmosferiyle heyecan verici şehir hayatını dinlendirici bir inziva ile harmanlayan Swissôtel, havuz keyfini de tam anlamıyla yaşatan noktalardan biri oluyor.


Yazın tatile gidemeyenlerin, hafta sonu arkadaşlarıyla ‘longweekend’ yaşamak isteyenlerin ve alternatif buluşma noktası arayanların ortak adresi Swissôtel The Bosphorus İstanbul’un havuzu oluyor. 


Şehrin merkezinde tatildeymiş gibi hissettiren Swissôtel açık havuzu, hafta içi ve hafta sonu 08.00-20.00 saatleri arasında hizmet verirken, 1.40 metre derinliği, 24 metre uzunluğu ve 300 kişilik kapasitesiyle misafirlerini ağırlıyor.


Ferah alanı ve yaşattığı konfor ile mavinin tonlarıyla yeniden tanışmak ve güneşin enerjisini hissetmek isteyenlerin adresi olan havuzun yanı sıra yaz günlerinde ferahlatıcıve sağlıklı içecekleri, lezzetli ve hafif yiyecekleri, dondurmaları ve daha pek çok seçeneğiyle Oasis Restaurant şehrin merkezinde keyfi ikiye katlıyor. 


8 Ağustos 2025 Cuma

Pegasus BolBol Üyeleri 3 Kat Wyndham Rewards Puanı Kazanıyor

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Pegasus BolBol Üyeleri 3 Kat Wyndham Rewards Puanı Kazanıyor

Pegasus'un sadakat programı BolBol ve Wyndham'ın ödül programı Wyndham Rewards’a üye olan seyahat severler, 15 Ekim 2025 tarihine kadar yüzlerce tesiste yapacakları geçerli konaklamalardan üç kat Wyndham Rewards puanı kazanıyor. Üyeler, puanlarını ücretsiz veya indirimli konaklamalar için kullanabiliyor veya isterlerse Pegasus uçuşlarında uçak bileti veya ek bagaj hakkı gibi olanaklar için kullanabilecekleri BolPuanlara da dönüştürebiliyor.

Wyndham Rewards üyeleri, tamamladıkları her bir geçerli konaklama başına en az 1.000 puan kazanmayı garantiliyor. Eğer konaklamaları için yaptıkları harcama daha fazla puan kazanmalarına imkan veriyorsa kazandıkları puanlar da artıyor.

Pegasus ve Wyndham’ın ortak olarak sunduğu promosyon çerçevesinde, her iki ödül programına da üye olan seyahat severler, 15 Ekim’ekadar peş peşe üç gece veya daha uzun konakladıklarında üç kat daha fazla puan kazanma şansı elde ediyor. Wyndham Rewards puanları, Türkiye’deki 120’den fazla otel de dahil olmak üzere dünya genelinde binlerce tesiste ücretsiz veya indirimli konaklamalar için kullanılabildiği gibi, 150'den fazla noktaya uçuşta uçak bileti veya ek bagaj hakkı, koltuk seçimi ve atıştırmalıklar gibi olanaklar için kullanılabilen BolPuanlara da dönüştürülebiliyor.

Türkiye, Avrupa, Orta Doğu ve Avrasya’daki otellerde geçerli olan promosyondan yararlanmak isteyen üyelerin flypgs.com adresinin “Kampanyalar” bölümündeki yönlendirmeleri takip ederek kampanyaya kaydolması ve 15 Ekim’e kadar tamamlayacakları konaklamalar için 25 Ağustos 2025 tarihine kadar doğrudan rezervasyon yapması gerekiyor.


Wyndham Hotels& Resorts Hakkında

Wyndham Hotels& Resorts (NYSE: WH), altı kıtada ve 95’in üzerinde ülkede bulunan yaklaşık 9 bin 300 oteliyle, franchise tesis sayısı bazında dünyanın franchise veren en büyük otel şirketidir. Wyndham, her ziyaretçiye hitap eden ve yaklaşık 907 bin odanın bulunduğu ağıyla, konaklama sektörünün hem ekonomi, hem de orta segmentinde lider bir konuma sahiptir. Super 8®, DaysInn®, Ramada®, Microtel®, La Quinta®, Baymont®, Wingate®, AmericInn®, ECHO Suites®, Registry Collection Hotels®, Trademark Collection® ve Wyndham®, şirketin portföyünde yer alan 25 otel markasından bazılarıdır. Şirketin ödüllü sadakat programı Wyndham Rewards, 115 milyondan fazla kayıtlı üyesinin, puanlarını dünya çapında binlerce otel, resort tatil kulübü ve kiralık tatil evinde kullanmasına olanak sağlamaktadır. Daha fazla bilgi için www.wyndhamhotels.com adresini ziyaret ediniz.


Pegasus Hava Yolları Hakkında

1990 yılında havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005’te ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsedi. Türkiye’nin lider düşük maliyetli hava yolu olan Pegasus, hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna olan inancıyla ve uyguladığı ‘lowcost (düşük maliyetli hava yolu)’ modeliyle misafirlerine uygun fiyatlı ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlıyor. 2018 itibarıyla “Türkiye’nin Dijital Hava Yolu” söylemiyle faaliyet gösteren Pegasus; misafirlerini 37’si yurt içinde, 114’ü yurt dışında olmak üzere 54 ülkede toplam 151 noktaya ulaştırıyor; İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Ortadoğu, Orta Asya ve Kuzey Afrika, arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştiriyor. Pegasus, misafir deneyimini odak alan yaklaşımıyla onların seyahat deneyimlerini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor.