30 Ekim 2019 Çarşamba

En Büyük Hayaliniz Bizimle Gerçeğe Dönüşsün…


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



En Büyük Hayaliniz Bizimle Gerçeğe Dönüşsün…

Türkiye ve Doğu Avrupa’nın en büyük Hilton GardenInn oteli olma özelliğini taşıyan Hilton GardenInnCanpark Ümraniye;etkileyici mimarisi ve uluslararası standartlardaki yapım kalitesi, özenle tasarlanmış detaylarıyla kısa sürede Anadolu Yakası’nın sembollerinden biri haline gelmiştir.

Hayalleri süsleyen en özel günlere özenle tasarlanmış yüksek tavanlı ve kolonsuz, en yeni teknoloji ses ve ışık sistemleriyle donatılmış Balo salonunda gurme lezzetleri, kaliteli hizmet anlayışıyla ile kokteyl, kına, nişan ve düğün organizasyonlarına ev sahipliği yapmaktadır.

Menü içeriği oluşturulmasından, profesyonel hizmet ekiplerine, davetin akış programından masa düzenine kadar her detayın en ince ayrıntısına kadar planlandığı Hilton GardenInnCanpark Ümraniye’de yeni yıla kadar hayallerini gerçeğe dönüştürmek isteyen çiftlere özel %15 indirim uygulamaktadır.

Hayatın en unutulmaz anlarını sizlere yaşatabilmek dileğiyle…


Hilton GardenInnCanpark Ümraniye Hakkında

Dünyanın en prestijli otel markalarından Hilton GardenInn Hotel, Canpark karma projesine dahil olup her iki marka birbiriyle sinerji yaratarak Ümraniye’ye saygınlık ve değer katmaktadır.
Hilton GardenInnCanpark Ümraniye, 240 oda kapasitesiyle Türkiye’nin ve Doğu Avrupa’nın en büyük Hilton GardenInn oteli olma özelliğini taşımaktadır.
“Üstün Yaşam” anlayışını “Müşteri Memnuniyeti” ile buluşturan Hilton GardenInnCanpark Ümraniye, etkileyici mimarisi ve uluslararası standartlarda yapım kalitesi, özenle tasarlanmış detaylarıyla kısa sürede Anadolu Yakası’nın sembollerinden biri haline gelmiştir.
Lokasyonun hava, kara ve deniz trafiğine yakın, kolay ulaşılabilir olması nedeniyle birçok global ve yerel şirketin konaklama ve toplantı organizasyonuna ev sahipliği yapmaktadır. 
Hilton GardenInnCanpark Ümraniye iş ve tatil amaçlı konaklamaların yanı sıra özellikle Avrupa ülkelerinden Sağlık Turizmi için gelen misafirlerine kusursuz bir deneyim sunmaktadır.  AVM-Hotel karmasının bir arada olması özellikle turistik - alışveriş odaklı gelen misafirlerin taleplerini %100 memnuniyet ile karşılamaktadır.
Özenle tasarlanmış yüksek tavanlı ve gün ışığı alan, en yeni teknoloji ile üçe bölünebilen 330 metrekare balo salonu ve istenildiğinde dörde bölünebilen toplantı salonlarıyla misafirlerinin özel gün ve toplantılarına ek olarak bölgenin konaklama ihtiyacını karşılamaktadır.
Hilton GardenInnCanpark Ümraniye standart hizmetlerine ek olarak, suit odaları, manzaralı cafe ve restoranları, balo, konferans ve toplantı salonları, tam teçhizatlı spor salonu, ısı ayarlı üstü açılıp kapanan yarı olimpik havuzu ve güneşlenme terası barındırmaktadır.

Hilton GardenInnCanpark Ümraniye İletişim Bilgileri
Adres: Yamanevler Mah. Haldun Alagaş Cad. No: 2, 34768, Ümraniye / İstanbul
Tel: +90 216 613 00 00

27 Ekim 2019 Pazar

Gastrotalks programının ilk konuğu Saffet Emre Tonguç oldu....

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR





GASTROTALKS KONUĞU SAFFET EMRE TONGUÇ  BÜYÜLEDİ


Türkiye Gastronomi Turizmi Derneği'nin Hilton Bosphorus'da düzenlediği  Gastro Talks programının ilk konuğu Saffet Emre Tonguç oldu.

 Programa İstanbul Vali yardımcısı Hülya KAYA ,Türsab Gastronomi İhtisas başkanı Ömer Kartın, Müsiad Kahramanmaraş Başkanı ve Alpedo Dondurmaları sahibi Sami Kervancıoğlu,Tüsiad’dan Seda Mızraklı Ferik ve Turizm ve Gastronomi önemli temsilciler katıldılar.Serda Büyükoyuncu programda deneyimleri konusunda Saffet Emre ile birlikte deneyimlerini aktardı.

 Gastrotalks‘’Kanaat önderleri Konuşuyor’’ temalı etkinliğe yoğun ilgi gösterildi. Türkiye'nin Gastronomi alanında bulunduğu konum ve gelişmesi için gerekli olan  stratejik planlar masaya yatırıldı. Gastronomi Turizmi'nin gelişmesi için milli değerlerimize sahip çıkmanın ve gereken ilgiyi göstermenin öneminden bahsedildi. Bu kapsamda müze, restoran ve otellerin bir bütün olarak görülmesinin önemli olduğu, UNESCO tarafından seçilen  kentlerimizin Gaziantep ve Hatay ile sınırlı kalmaması ,ülkemizin diğer Gastronomik ve kültürel marka kentlerimizi de hepimizin keşfetmesi ve ardından belediyelerin  gerekli yatırımların yapılması gerektiği konuşuldu.



 Saffet Emre Tonguç: Gastronomi ve turizm olayının gelişmesi için alanın her mecrasında ki insanlar elini taşın altına koymalı. Artık Anadolu'da güzel yemekler restoranlarda değil evler de yapılıyor. Müzeler katma değer sağlıyor ülkemizde İtalya'da bulunandan daha fazla roma dönemine ait eserler var dedi.
Gastronomi Turizmi Derneği ev sahipliğinde gerçekleşen gecede Başkan Gürkan Boztepe tüm konuklarını kapıda tek tek karşıladı.

 Hilton bosphorus Hotel’in konuklarına özel bir menü sunması ve hizmet kalitesi dikkatlerden kaçmadı.
İstanbul Vali yardımcısı Hülya Kaya :bu nitelikli organizasyon için Gastronomi Turizmi Derneği başkanını tebrik etti ve her konuda yanlarında olduğunu belirtti.

Türsab Gastronomi İhtisas komite Başkanı Ömer Kartın ,ülkemizin  gastronomik değerlerni ön plana çıkartmak için Gastro-tren projesi ve GTD işbirliklerini aktardı.
Kahramanmaraş Gastronomi Turizmi Derneği Başkanı Sami Kervancıoğlu ;Kahramanmaraşın 800 çeşit yemeğinden ve kültüründen bahsetti.



 Dernek Başkanı Gürkan Boztepe ;Gastronomi Turizmine Değer Katanlar gecesine katılamayan Saffet Emre Tonguç’a ödülünü takdim etti.
Çok samimi geçen toplantı yemeği sonrası Saffet Emre Tonguç sevenlerine imzalı kitabını takdim etti.

Gastrotalks ikinci konuğu merakla bekleniyor.

 GASTROTALKS ve GASTRONOMİ TURİZMİ NEDİR?
Gastronomi Turizmi; yerli ve yabancı turistlerin gastronomik ürünleri tatması, yeni deneyimler elde etmesi ve bu deneyimi yaşarken konaklama, transfer gibi turizm faaliyetlerini kullanıyor olması sonucu yapılan turizm çeşididir. Dünyada kongre, sağlık, ev turizminde de olduğu gibi, Gastronomi Turizmi de Kabul edilmiştir.
Ülkemize özellikle “Anadolu Mutfağı” ve “Osmanlı Mutfağı”nı deneyimlemek isteyen yerli ve yabancı turistlerin tanıtım misyonunda Gastronomi Turizmi Derneği’ne önemli bir görev yüklenmektedir.

Gastronomi Turizmi Derneği ülkemizde bu konuda çalışmaları ilk kez başlatan ,Kültür Turizm Bakanlığı ve Türsab ile entegre çalışan tek kurumdur.

Gastrotalks organizasyonları ile Türkiye’nin kanaat önderleri GTD üyeleri ile buluşup 2023 Gastronomi Stratejileri belirleniyor. Dökümanlar Kültür Turizm Bakanlığına  iletilmektedir.

23 Ekim 2019 Çarşamba

Uyumsoft ve Sakarya Teknokent arasında işbirliği protokolü imzalandı....

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Uyumsoft, Sakarya Teknokent firmalarının dijitalleşmesini destekliyor

Türkiye’nin inovasyon lideri Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri AŞ, ülke genelindeki teknopark firmalarının dijitalleşmesine katkı vermek için başlattığı “Dijitale Hoş geldin” kampanyasına hız kesmeden devam ediyor.
Proje kapsamında, Yıldız Teknopark’ın ardından, Ekim 2019 tarihinde Uyumsoft ve Sakarya Teknokent arasında işbirliği protokolü imzalandı. İmza törenine Sakarya Teknokent Genel Müdürü Prof. Dr. Şakir Görmüş ve Uyumsoft AŞ Ürün Yöneticisi Emine Korkmaz katıldı. Yapılan işbirliği ile Sakarya Teknokent’teki firmalar ve kuluçkalar, Uyumsoft’un bulut tabanlı ticari yazılımı olan ekoTicari çözümlerini ve e-Uyum (e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv vb) modüllerini ücretsiz olarak kullanabilecektir. Teknoparklardaki firmaların yoğun ilgi gösterdiği kampanyanın, ülke genelindeki diğer teknoparklara yaygınlaştırılması hedefleniyor.

Uyumsoft ekoTicari, bulut tabanlı ticari bir yazılımdır

Günümüzde artık işler, buluttan, mobilden ve webten yönetilme başlamıştır. 23 yıldır kurumsal kaynak planlama sektöründe ciddi bir bilgi birikimi ve tecrübesi bulunan Uyumsoft AŞ, sahip olduğu tecrübesini ve bilgisini bulut tabanlı ticari bir yazılımı olan EkoTicari çözümlerine de aktardı. EkoTicari çözümleri, işletmelerin mali işlemlerini kolayca yapmalarını sağlarken, aynı zamanda diğer operasyonlara ait kaynakların eş zamanlı olarak yönetilmesine imkan sunmaktadır. Özellikle Kobi’lerin ticari yazılımı olarak pazarda yoğun talep gören EkoTicari, muhasebe yönetimi, finans yönetimi, satış/satın alma/sipariş yönetimi, ithalat yönetimi, ihracat yönetimi, envanter yönetimi, sabit kıymet yönetimi gibi operasyonel modüller ile e-Uyum (e-fatura e-defter e-arşiv vd.) ve bilgilendirme servislerini de içerisine alan güçlü bir ticari yazılımdır.

21 Ekim 2019 Pazartesi

Anadolu Yakası otelleri, toplantıların yeni üssü oldu ...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Anadolu Yakası otelleri, toplantıların yeni üssü oldu

Hilton GardenInnCanpark Ümraniye Genel Müdürü
Alp Atilla
“Yılın son çeyreğinde, toplantı taleplerinde ciddi artış yaşanıyor”

Bu yıl turizmde başarılı bir yıl geçirdiklerini ve son çeyrekte ciddi bir toplantı talebi aldıklarını kaydeden Hilton GardenInnCanpark Ümraniye Genel Müdürü Alp Atilla, şunları söyledi:
“Son çeyrekte,toplantı taleplerinde ciddi bir artış bulunuyor. Eylül ayında başlayan ve Ekim ayında yoğunlaşan toplantı talepleri, genellikle eğitim bazlı olup, yanı sıra şirket bütçe toplantıları ve lansmanlar olarak devam ediyor. Yerli şirketlerimizin yanı sıra, özellikle global şirketlerden yoğun talepler gerçekleşiyor. 2020 yılında toplantıların daha da artacağını gözlemliyoruz” dedi.

Sağlık turizminde,Kuzey Avrupa ülkelerinden talep mevcut

Hem konum, hem verdikleri hizmet nedeniyle sağlık turizminde yoğun talep aldıklarını belirten Alp Atilla, konuşmasına şöyle devam etti:
“Ülkemiz sağlık turizmine yoğun bir talep var. Otelimiz, hem konumu, hem sağlık turizmi için gelen misafirlerimize verdiğimiz servis kalitesi, hem de Canpark AVM ile aynı kompleks içinde olmamız nedeniyle tercih edilen bir marka oldu. Estetik ve saç ekiminin yanında, onkoloji tedavileri, diş tedavileri için gelen misafirlerimiz bulunuyor. Misafirlerimizin çoğu Kuzey Avrupa, İspanya, Balkan ülkelerinden geliyor” diye konuştu.

Anadolu Yakası, turizm açısından hareketli ve başarılı bir yıl geçiriyor

Anadolu Yakası’nın turizm açısından hareketli bir bölge olduğunu anlatan Alp Atilla, şunları kaydetti:
“Bu yıl, çok iyi bir 9 ay geçirdik. Geçtiğimiz yıla göre, hem doluluğumuzu, hem gelirimizi ciddi oranda artırdık. Yaz aylarında, Kuveyt, BAE, Katar, Lübnan, İran ağırlıklı olmak üzere misafirlerimizi ağırladık. Sağlık turizmi için Kuzey Avrupa, Balkan ülkeleri, Amerika, İspanya gibi birçok ülkeden konuklarımızı misafir ettik. Yılın son çeyreğinde ise, özellikle toplantılar noktasında yoğun bir ilgi görmekteyiz. Özetle, bu yıl Anadolu Yakası, turizm açısından hareketli ve başarılı bir yıl geçiriyor. Anadolu Yakası’ndan, Avrupa Yakası’nın tarihi bölgelerine gitmek, metro ve tekne seyahati ile kısa zamanda ve çok da keyifli oluyor. Ayrıca, Bursa bağlantılı ve Sapanca programlı gruplar, Anadolu Yakası otellerini tercih ediyorlar” şeklinde konuştu.

17 Ekim 2019 Perşembe

Kolaysoft Teknoloji, PERYÖN 20. İnsan Kaynakları Kongresi’ne katıldı...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Kolaysoft Teknoloji, PERYÖN 20. İnsan Kaynakları Kongresi’ne katıldı

Kolaysoft Teknoloji, Türkiye İnsan Yönetimi Derneği
PERYÖN 20. İnsan Kaynakları Kongresi’ne katıldı. Swissotel Ankara’da 4 Ekim tarihinde düzenlenen zirveye, PERYÖN İç Anadolu Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Devrim Aksu, Kolaysoft Teknoloji AŞ Genel Müdürü Kezban Boztürk, Kolaysoft Teknoloji AŞ Pazarlama Koordinatörü Mehmet Umut Gökbulut ile holdingler ve büyük şirketlerin insan kaynakları yöneticileri başta olmak üzere yoğun bir katılım oldu.

Bu yılki tema “Duygusal Dayanıklılık” oldu

Bu yılki temanın “Duygusal Dayanıklılık”  olduğunu ifade eden PERYÖN İç Anadolu Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Devrim Aksu, şunları söyledi:
“Bu yılki kongrede, duygusal dayanıklılık temasını seçmemizin bir sebebi var. Tüm dünyada bir değişim ve dönüşüm yaşanıyor ve bizlerin bu sürece hazırlıklı olması gerekiyor. Düzenlediğimiz bu kongrede, beynimizi nasıl eğitmemiz gerektiğini öğrendik, duygusal dayanıklılığı artırmanın yollarını dinledik, tarihe damgasını vuran rol model bir liderin hikayesini öğrenmiş olduk, mutluluk ve duygusal dayanıklılık ilişkisini dinledik, bu becerisi yüksek bir iş insanının başarı hikayesini duyduk ve Türkiye’nin önde gelen bir şirketin çalışanlarının duygusal dayanıklılıklarını artırmalarını nasıl desteklediğini dinlemiş olduk.Ve günün sonunda kongreden; duygusal dayanıklılık insan kaynakları alanında ne anlama geliyor ve mülakatlarda buna neden önem vermeliyiz sorusunun cevabıyla ayrılmış olduk” dedi.

Kolay PEYK ile İş Kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeler dijitalleşiyor

Kolay PEYK sayesinde, iş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeler dijitalleşiyor. İş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeleri resmi evrak olarak dijitalleştiren Kolay PEYK ürünü, işverenlerin yükümlülüklerini kanuni açıdan ispatlamalarına imkan sunuyor. Böylece, %90’nın üzerinden işverenin aleyhine sonuçlanan davaların önüne geçilmiş olunacaktır.
Kolay PEYK ürünü sayesinde, iş kanunu yükümlülüklerinin dijital ortamda yerine getirildiğine dikkat çeken Kolaysoft Teknoloji Genel Müdürü Kezban Boztürk, şunları anlattı:   
“İşletmeler tarafından, çalışanlarına yapılacak olan her türlü yazılı bildirimlerin, Kolay PEYK ürünü üzerinden yapılması; hem işverenlerin mevzuatta öngörülen yükümlülüklerini yerine getirmesine imkan vermektedir; hem de olası bir dava-teftiş sırasında sözü edilen yükümlülüklerin yapıldığının ispat edilebilmesi anlamına gelmektedir. Kolay PEYK ürünü ile gönderilen zaman damgalı tüm belgeler, resmi evrak olarak uygun görülürken, aynı zamanda işveren tarafında bu belgelerin arşivlenmesi gibi ek bir iş yükü oluşmamaktadır” diye konuştu. 

Kolay PEYK, iş kanunları yükümlülüklerinin kanuni açıdan ispatlanmasını sağlayacak

Çalışanlar tarafından, firmaya açılan davaların %60’a yakınının mesailerin ödenmediği hakkında olduğunun altını çizen Kezban Boztürk, konuşmasına şöyle devam etti: 
“İş kanunları ve ikincil mevzuatlar, işverenlere ciddi sorumluluklar yüklemektedir ve bunların yerine getirilmemesi durumda, hukuki ve cezai yaptırımlar mevcuttur. Çalışanlar, mevzuata aykırı bir durum olduğunda, Çalışma Bakanlığı’na, SGK’ya veya İş Mahkemesine başvurarak, yasal haklarını aramaktadır. Bu nedenle, olası bir teftiş veya dava esnasında da, işverenlerin mevzuata uygun çalışmalarını, yazılı belgeler ile ispatlamaları zorunludur. Çoğu zaman işverenler haklı dahi olsalar, haklı olduklarını yazılı belgeler ile ispatlayamadıkları için, davayı kaybetme veya idari para cezası alma durumu ile karşı karşıya kalmaktadırlar. Bu noktada, Kolay PEYK, işletmelerin iş kanunlarındaki yükümlülüklerini, kanuni açıdan ispatlamaları noktasında başarılı bir çözümdür” şeklinde konuştu.

15 Ekim 2019 Salı

Bilinçli yemek-içmek isteyenlerin yeni referans noktası ŞARAPP akıllı telefonlarda yerini aldı...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Bilinçli yemek-içmek isteyenlerin
yeni referans noktası ŞARAPP akıllı telefonlarda yerini aldı

Günümüzün vazgeçilmez parçası olan mobil uygulamalar, gastronomi dünyasında da etkisini gösteriyor. Türkiye gastronomi sektörü ile gastronomi meraklılarını bir araya getiren dijital platform ŞARAPP mobil uygulaması, Türkiye’de gelişen yiyecek ve içecek sektörüne katkı sağlamayı hedefliyor. ŞARAPP, kullanıcılarını gastronomi ve şarap konusunda bilinçlendirmeyi, yurtdışına ve yabancı turistlere Türkiye’de gelişen ürün üreticiliği ve şarapçılık kültürünü tanıtmayı hedefliyor. Bilinçli yemek-içmek isteyenlerin yeni referans noktası ŞARAPP akıllı telefonlarda yerini aldı.  http://sarapp.co/ uygulaması play&appstore'lardan indirilebiliyor.


Üzüm çeşitleri ve damak zevki hakkında bilgilendiriyor

ŞARAPP mobil uygulaması, kullanıcılarını; dünyadaki ve Türkiye’deki üzüm çeşitleri hakkında bilgilendiriyor. Kullanıcılar, kendi damak zevklerine uygun gastronomi deneyimlerini buluyorlar ve aynı zamanda ülkemizin gastronomisi hakkında bilgi ediniyorlar. Günümüzde teknolojinin gelişmesiyle birlikte, bilgi her ne kadar kolay ulaşılabilir hale gelmiş olsa da, kimi zaman doğru ve güvenilir bilgiye erişmek mümkün olmayabiliyor. Özetle, yeme & içme kültürü ile ilgili doğru ve güvenilir bilgiye ŞARAPP mobil uygulaması üzerinden her zaman kolayca erişmek mümkün olacaktır.  

Türkiye, dünyanın en büyük 6 üzüm üreticisinden birisidir

Dünyada en büyük 6 üzüm üreticisinden biri olan Türkiye’nin, üzüm çeşitliliği ve kalitesi son yıllarda üretilen Türk şaraplarında görülüyor ve yurtdışında alınan ödüller ile bu başarı taçlandırılıyor. Şarap kültürüne gösterilen ilgi ile bilinçli şarap tüketimi de günden güne artmaya devam ediyor. Son yıllarda, Türk şarap üretiminde elde edilen başarılı sonuçlar neticesinde, dünya pazarlarında ve özellikle Avrupa’daki restoranlarda Türk şaraplarını görmek mümkün hale geldi. 2010 yılında 55 milyon litre seviyesinde gerçekleşen ihracat ve ithalat, 2018 yılında yaklaşık 77 Milyon litre seviyesine çıkmıştır. Bugün dünyada 292 milyon hektolitre (29.2 milyar litre) şarap üretiliyor. Türkiye 64.3 milyon litre iç pazara ve 2.9 milyon litre ihracat ile toplamda payı çok çok düşük bir ülkedir ve dünyadaki payı binde 2.2 civarındadır. Henüz üretimde 1 hektolitre seviyesinde bile değiliz.Türkiye,güneş ve yağmur ile buluşan verimli toprakları ve iklimiyle dünyanın en iyi üzümlerinin yetişebildiği nadir coğrafyalardan birisine sahiptir.Ülkemizin dört bir tarafında onlarca üzüm çeşidi yetişebiliyor. Bu özelliği ile Şarap üretimi ve şarap turizmi için büyük potansiyel vadediyor. Sektörün, şu anda sahip olduğu potansiyelin misli katı bir hacme ulaşması mümkündür. Bu tezi destekleyen konulardan birisi de, Türkiye’nin dünya çekirdeksiz kuru üzüm ticaretinde dünya lideri olmasıdır.Yıllık 400 – 500 milyon dolar döviz geliri elde ettiğimiz çekirdeksiz kuru üzüm, ülkemiz için en önemli ihraç ürünleri içinde yer almaktadır. 2018 yılında 1 milyon 46 bin 345 tonluk çekirdeksiz yaş kurutmalık olarak değerlendirilmiştir.


http://sarapp.co/play&appstore bilgileri

14 Ekim 2019 Pazartesi

“Backto Business Party” iş ve turizm dünyasını buluşturdu....

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



RadissonBlu Hotel Vadistanbul’de “Backto Business Party” düzenlendi

İstanbul’un yeni iş ve yaşam merkezi olarak Ayazağa’da hayata geçirilen Vadistanbul bünyesindeki RadissonBlu Hotel Vadistanbul, 9 Ekim 2019 Çarşamba günü düzenlediği “Backto Business Party” organizasyonunda iş dünyasını buluşturdu.
Sektörün önde gelen MICE acentaları ve kurumsal müşterilerin katıldığı etkinliğe yoğun bir katılım gerçekleşti. İş dünyası, İstanbul 12 orkestrasının birbirinden güzel şarkıları ve eşsiz sokak lezzetleri eşliğinde unutulmayacak bir gece yaşadılar. Sosyal medyada en çok post yapan misafirler, sürpriz hediyeler kazandılar. Ayrıca yapılan çekilişte, konaklama ve SPA gibi hediyeler sahiplerini buldu.

Artaş Grubu konuklarını ağırladı, pazara ilişkin görüş alışverişinde bulundu

Organizasyon sırasında, Artaş Grubu Turizm Yatırımları Koordinatörü
Recep Arifoğlu, RadissonBluVadistanbul Genel Müdürü Fercan Başkan, RadissonResidences Vadistanbul Genel Müdürü Nihan Sıcakkanlı, RadissonResidences Avrupa Tem İstanbul Genel Müdürü Ercan Yılmaz, BW PLUS ThePresident Hotel Genel Müdürü Atacan Yücel, BW Citadel Hotel Genel Müdürü Fevzi Erdoğan, RadissonBluVadistanbul Satış ve Pazarlama Direktörü MohammedAbukaraki, RadissonResidences Avrupa Tem İstanbul Satış ve Pazarlama Müdürü Türker Subaşı, RadissonResidencesVadistanbul Satış Müdürü Oğuz Günal başta olmak üzere Artaş Grubu bünyesindeki otellerin yöneticileri, toplantıya katılan acentaların ve kurumsal firmaların yetkilileri ile  pazara ilişkin görüş alışverişinde bulundular.


Eylül ayı itibariyle kongre ve toplantı organizasyonlarında artış yaşanıyor

Eylül ayından itibaren toplantı organizasyonları trafiği açısından hareketli günlerin yaşandığını kaydeden RadissonBluVadistanbul Genel Müdürü Fercan Başkan, şunları söyledi:
“Eylül ayı ile birlikte iş dünyasının toplantı organizasyonları büyük ivme kazandı. Toplantı salonlarımızın kullanımı açısından, yaz aylarına göre, %70 artış bulunuyor. Çok uluslu global şirketlerin toplantılarına ev sahipliği yapıyoruz. Portekiz, İspanya, Fransa, Güney Afrika, Azerbaycan, Rusya gibi birçok ülkeden gelen toplantı turistlerini misafir ediyoruz. Özellikle son dönemlerde, Orta Avrupa ülkelerinden toplantı için gelen konuk sayısında ciddi bir artış gözleniyor. Geçtiğimiz yıllarda daralan bu pazarların yeniden ivme kazanması, toplantı ve kongre turizmi açısından gelecek vadediyor” dedi.

Yerli ve yabancı misafirlerden yoğun talep alıyor

Alışveriş, şehir turu, havaalanları ve şehrin iş merkezlerine kolayca ulaşım sağlayan RadissonBlu Hotel Vadistanbul, yerli ve yabancı misafirlerinden yoğun talep alıyor. Şehir veya orman manzarasında 193 odası bulunan otelin, standart odaları 32 metrekare olurken, suit odaları 55 ile 70 metrekare arasında değişiyor. Presidential Suite ise 203 metrekare. Odalarda, kasa, TV üzerinde ekran yansıtma, minibar, çay ve kahve ürünleri olan karşılama tepsisi, su ısıtıcısı ve otel genelinde ücretsiz yüksek hızlı wi-fi internet bağlantısı bulunuyor. RadissonBlu Hotel Vadistanbul’da, 2 kişiden 730 kişiye kadar her türlü etkinliği unutulmaz kılacak, son teknolojik teknik ekipmanlarla donatılmış gün ışığı alan 7 benzersiz toplantı salonu ve balo salonları mevcuttur.
Ayrıca, Spor Salonu SPA &Fitness Merkezi alanında en iyilerinden birisidir. Son teknoloji ekipmana sahip fitness alanı bulunuyor. Özel donanımlı masaj odalarında, İsveç masajı, Sıcak taş masajı, Geleneksel bali masajı, Refleksoloji masajı, Aromaterapi masajı, Spor masajı, Anti Selülit masajı, Shiatsu, Derin doku masajı gibi masajlar bulunuyor ve deneyimli masözler hizmet veriyor. Isıtmalı kapalı yüzme havuzu, Türk hamamı, buhar banyosu, vadi manzaralı saunaları ve kişisel tercihlere göre şekillenen bakım programları mevcuttur.

9 Ekim 2019 Çarşamba

Orta yaşta uygun spor seçiminin 7 yolu...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Orta yaş döneminde uygun spor seçimi nasıl olmalıdır

Orta yaşta uygun spor seçiminin 7 yolu

Orta yaş dönemi, pek çoğumuzun kendini hala çok genç hissettiği, ancak aslında vücudumuzun ileri yaş dönemine yavaş yavaş ilerlediği dönemdir. Yetişkinlik dönemini düzenli spor yaparak geçiren bir grubun yanı sıra, gerek iş yoğunluğu, gerekse ailevi yükümlülükler nedeniyle inaktif olan ciddi bir grupta vardır. İşte, orta yaş dönemi gelip kendine ayıracak zaman bulan bu grup, kendilerini artık her bölgede kolayca bulunan spor salonlarında aletlerin başında buluyorlar. Şanslı olanlar iyi eğitimli hocalara denk geliyorlar ve uygun yoğunlukta spora başlıyorlar; ancak bazıları ise körlemesine kendilerini ağırlıkların altında buluyorlar.

Orta yaş döneminde, eklemlerde veya kaslarda kalıcı sakatlıklara yakalanmadan uygun spor seçimi yapılmasının önemine vurgu yapan TherapySport Center’dan Uzman Fizyoterapist Altan Yalım, şunları söyledi:
“Çoğumuz orta yaş döneminde kendimizi çok genç hissediyor olsak da, bu dönem vücudumuzun ileri yaş dönemine gittiği bir dönemdir. Özetle, ruh ve beden uyumunun en az olduğu bu dönemde, eklemlerimizde veya kaslarımızda kalıcı sakatlıklara yakalanmamak için uygun spor seçimini yapmalıyız. Spor, insanın hayat kalitesini artırması ve sosyalleşme kolaylığı sağlaması nedeniyle, orta yaş döneminin olmazsa, olmazı olmalıdır. İmkanlar doğrultusunda; bazen yarım saatlik bir yürüyüş, bazen su içi egzersizleri, bazen de tenis gibi aktiviteler olabilir. Spor zindeliktir, ancak sağlık kendini korumakla olur” dedi.

Orta yaş döneminde uygun spor seçimi hakkında bilgiler veren Uzman Fizyoterapist Altan Yalım, uygun spor seçimi hakkında şunları kaydetti:

1-İlk amaç, estetik değil, ilerleyen yaşlarımıza zinde ve sağlıklı olarak ulaşmak olmalıdır.
2-Her insanın vücut tipi ve kas yapısı aynı değildir, bazılarımız daha esnek, bazılarımız ise daha kaslıdır. Vücut tipine göre, yaptığımız sporu belirlemek en doğrusudur.
3-Yüzme, yürüyüş,bisiklet binme gibi sporlar daha genel insan grubuna hitap ederler ve vücudu kardiyovasküler olarak zinde tutmakta oldukça etkilidirler.
4-Halı saha futbolu, genellikle haftada 1 saat arkadaşlarla beraber olmak ve psikolojik olarak spordan kopmadığına kendini ikna için yapılan bir aktivitedir. Maalesef,bağ kopmaları yada eklem sorunları gibi kalıcı sakatlıkların da en çok yaşandığı yerlerdir. Aman dikkat.
5-Bayanlarda reformerpilates uzun dönem inaktif olan kasları aşırı zorlayabilir. Bu nedenle ilk önce met pilatesi ve yoga benzeri aktivitelerle, vücudu bu yoğunluğa hazırlamak sakatlıklardan koruyucu olacaktır.
6-Tenis, orta ve ileri yaş dönemi için oldukça yararlı bir spordur. Gerek tüm vücudu aktif tutması, gerek koordinasyonu geliştirmesi, gerekse de ileri yaşlarda çok risk teşkil etmemesi nedeniyle uygun spor seçimlerinden birisi olabilir.
7-Günümüzde parklarda olan basit spor aletleri, her ne kadar aktivite için iyi olsa da, bir kontrol mekanizması olmaması nedeniyle, aşırı kullanımda ciddi sakatlıklara sebep olabilmektedir.

Turquality nedir, ihracatı katkısı nasıldır...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Turquality’nin, mevcut karlılığın artışına katkısı %14,
Mevcut ihracat artışına katkısı %15’dir

Turquality’nin bir iş modeli olarak algılanması, firmaların markalaşma sürecini hızlandırırken, kilogram başına olan ihracatlarını 3 kat ve üzeri artırıyor. Turquality, çalışanları ve patronları “mutlu” ederken, ilk yılın sonunda farklı iş süreçlerinde %17 verimlilik artışına katkı sağlıyor.
Turquality ve yönetim danışmanlığı alanında 15 yıldır hizmet veren Progroup Uluslararası Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Salim Çam, şunları söyledi:
“Turquality, bir teşvik programından öte, işletmeler için bir iş ve değer modelidir. Turquality iş modeli; stratejik planlama, insan kaynakları yönetimi, performans yönetimi, bütçe yönetimi, marka yönetimi, satış-pazarlama yönetimi, bilişim yönetimi, tedarik zinciri yönetimi gibi tüm konuları kapsıyor. Turquality, bir karne ve bir akreditasyondur. Turquality karnesi pekiyi olan bir Türk işletmesi, global pazarlarda yabancı firmalara güven veriyor” dedi.

Progroup Uluslararası Danışmanlık Başkanı Dr. Salim Çam, Turquality iş modeli ve insan kaynaklarındaki rolü hakkında açıklamalarda bulundu.

Turquality nedir, ihracatı katkısı nasıldır?

Turquality, ülkemizin devlet destekli ilk marka programıdır. Progroup danışmanlığında Turquality iş modelini benimseyen işletmeler, iş süreçlerini etkin yönetiyor, farklılaşıyor, markalaşması hızlanıyor, global rekabete hazırlanıyor ve kilogram başına ihracatlarını 3 kat ve üzeri artırıyor. Ülkemizdeki firmaların kilogram başına ihracatı 1,5 dolar civarında iken, Turquality alan firmaların kilogram başına ihracatı 4,5 dolar civarındadır.

Turquality’nin, insan kaynaklarına ve stratejik düşünce yeteneğine etkisi nedir?

Turquality iş modelinde çalışanların, yetenekleri, yetkinlikleri, potansiyelleri, etik ve ahlaki değerleri, organizasyon içindeki rolleri gibi başlıklar ön plana çıkıyor. Turquality sayesinde, stratejik düşünce yeteneği artan ve kendisinin değerinin, gücünün, potansiyelinin farkına varan şirket çalışanları; organizasyon içinde çok daha etkin şekilde varlık gösteriyorlar ve bu durumda firmanın hedeflerine daha hızlı ulaşmasını sağlıyor. Turquality, çalışanların iş yerlerinde mutlu olmasını mümkün kılan bu modeldir. Aynı zamanda, Turquality firmalarda bir “Viroloji” görevi üstlenir. “Turquality Virolojisi” şirkete giren ve girmiş olan organik veya mekanik virüsleri ve virüs zincirlerini, sınıflandırmalarını, bölümlere giriş yollarını ve şirket içinde zayıflıklara yol açışlarını inceler ve önler.

Turquality’nin, aidiyet konusundaki yaklaşımı nasıldır?

Turquality, işletmelerdeki tüm departmanlar için “panzehir” rolünü üstleniyor. Ortaya koyduğu strateji ve sistematik sayesinde, çalışanların mutlu olmasını sağlarken, sadakatlerini artırıyor. Türk markasının ve işinin milliyetçisi olan değerli ve yetenekli çalışanlar, imzaladıkları iş sözleşmesinde, markaya katacakları değeri ve yapacaklarını taahhüt ediyorlar. İşletmedeki herkese, “değer, değer, değer” için çalışma algısını yerleştiriyoruz. 

Turquality’nin,işletmelere verdiği destekler nelerdir?

İstihdam giderleri; sertifikasyon giderleri; yazılım ve bilişim giderleri; depo hizmetleri giderleri; gelişim yol haritası; tanıtım, reklam ve pazarlama giderleri; hedef pazarlara yönelik danışmanlık giderleri; pazar araştırması çalışması ve raporlama giderleri; mağaza ve franchise kira ve kurulum giderleri; kurulum dekorasyon giderleri; ofis, depo, showroom kira ve kurulum giderleri; yönetim danışmanlık giderleri; tasarım giderleri; uluslararası hukuk danışmanlık giderleri; marka, patent, faydalı model ve endüstriyel tasarım tescil giderleri; ürün, hizmet ve marka tescili ve korunması ile ilgili giderler; ön tanı merkezi, klinik, eğitim merkezi, kira ve kurulum giderleri; satış sonrası servis, reyon, raf, dekorasyonlu köşe, kira ve kurulum giderleri.


Turquality’deki işletmelerde,
*Mevcut karlılığın artışına katkısı:         %14
*Mevcut ihracat artışına katkısı:            %15
*Mevcut iç piyasa artışına katkısı:         %10
*Mevcut verimlilik artışına katkısı:         %17
*Mevcut marka bilinilirliğine katkısı:       %7
*Mevcut yeni ürün geliştirmeye katkısı: %12
*Müşteri memnuniyet seviyesi:              %97
*İsraf ve maliyetleri azaltmaya katkısı:%14

3 Ekim 2019 Perşembe

İstanbul Dünya MICE sektörünün lideri olmayı hakediyor,,,,

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



İSTANBUL, DÜNYA MICE SEKTÖRÜNÜN
LİDERİ OLMAYI HAK EDİYOR


ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines Kongre, Toplantı ve Etkinlik Sektörü Fuarı bu yıl 22 – 24 Ocak 2020 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi (ICC) ‘de 7. kez kapılarını açacak. 2019’da yapılan son etkinlikte, 6.246  m2  net  alanda, yerli ve yabancı  194 katılımcı firma, 15.523 ziyaretçi, 41 ülkeden uluslararası  254 ve ulusal 550 olmak üzere toplamda 804 satın alıcıyı ağırladı. 22-24 Ocak 2020’de dünyanın dört bir yanından gelen MICE profesyonellerini aynı çatı altında buluşturacak olan ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines’ın, Uluslararası Hosted Buyer programı kapsamında ağırlayacağı firmaların yıllık etkinlik ve toplantı bütçesi 20 Milyar TL’yi aşarken, satın alıcılar ağırlıklı olarak Avrupa, Amerika, Rusya, Hindistan ve Asya ülkelerinden gelen profesyonellerden oluşacak. Fuar kapsamında dünyada ilk kez gerçekleştirilecek olan ‘’PRODUCTION TALKS’’ konferansı ile dev produksiyonlar nasıl planlanır, tasarlanır ve yönetilir konuları dünyanın en büyük etkinliklerinin yaratıcıları tarafından ele alınacak. Oscar ödülleri ve onlarca Broadway müzikalinin sahne yaratıcısı Derek MCLANE, Cirque du Soleil’in prodüksiyonunu yapan Bernard POIRIER, 2000 yılından bu yana Eurovision’un Prodüksiyon direktörü Ola MELZIG, EXPO 2017 açılış şovu ve BMW 100.yıl etkinliğinin teknik tasarımcısı Andree VERLEGER,  FIFA Dünya Kupası, Londra olimpiyatları ve Beyonce konserlerinin prodüksiyonlarını üstlenen Tim ROUTLEGDE, Kış Olimpiyatları ile FIFA Dünya Kupası açılış şovlarını yapan Frank LOSHE, Rio olimpiyatları ile EXPO’nun açılış şovunu üstlenen Adriano Martello ve birbirinden değerli onlarca konuşmacı 2 gün boyunca turizm ve MICE profesyonelleri ile deneyimlerini, tavsiyelerini paylaşacaklar.Fuar kapsamında yine ilk kez düzenlenecek olan



‘’İSTANBUL MICE ZİRVESİ’ ’ile İstanbul’u hak ettiği gibi dünya MICE sektörü lider destinasyonu olması için yol haritasının belirlenmesi için gerçekleştirilecek. 5 ayrı oturumdan oluşacak olan konferans programına protokol, uluslararası kongre, toplantı ve etkinlik düzenleyen MICE firmaları, Kongre merkezleri ile ulusal ve uluslararası zincir otellerin başkanları, ICVB koordinasyonu ile Londra, Barcelona ve Viyana Convention Bureaularının direktörleri ve önemli Destinasyon yönetim şirketleri başkanları konuşmacı olarak katılacak ve 1 günlük zirve sonrası sonuç bildirgesi yayımlanacak.

Dünya Etkinlik sektörünün en prestijli ödüllerinden birisi olan Eventex’in “All – Stars” yarışmasında, dünyanın en etkin organizasyon lideri olmaya aday gösterilen Turizm Medya Grubu Başkanı Volkan Ataman, 03 Ekim Perşembe günü Feriye Sarayı’nda düzenlediği bilgilendirme toplantısında Turizm ve Etkinlik sektörü ile ilgili ekonomik verileri paylaşarak, İstanbul başta olmak üzere MICE sektörü için atılması gereken adımlar üzerine açıklamalarda bulundu.Turizm Medya Grubu Başkanı Volkan Ataman,  “Türkiye 2018 yılında 39.5 milyon turist ağırladı ve turizm geliri 29.5 milyar dolar olarak gerçekleşti. 2019’un ilk 8 ayında 31 milyon turiste ulaşırken, bunun 10 milyon 328 bini Antalya, 9 milyon 998 bin ise İstanbul olarak gerçekleşti. 2018 yılında turistlerin ortalama harcaması 617 dolarken, 2019 ikinci çeyreği itibariyle 607 dolar seviyesine geriledi.  Gelen turist sayısı artarken, harcama azalıyor diyebilirim. Mastercard’ın yapmış olduğu bir araştırmaya göre turistlerin İstanbul’da günlük yaptıkları harcama tutarı 108 dolarken, Antalya’da 45 dolar, Paris’te 301 dolar, Dubai’de ise 537 dolar seviyelerinde. Türkiye 2023 yılında 75 milyon turist, 65 milyar dolar turizm geliri ve gecelik 86 dolarlık bir harcama hedefi ortaya koydu ve turizm tanıtım ajansını faal hale getirme çalışmalarına başladı. Dünya turizm gelirleri içinde MICE sektörünün yüzde 30’luk bir paya sahip olduğunu düşünürsek, Türkiye’deki MICE sektörü için 19.5 milyar dolar gibi bir beklentiye sahip olmamız gerekiyor.” dedi.


MICE sektörünün, şehirlerin gelişmesine sağladığı katkı turizm alanında ilk sıralarda yer almakta. Uluslararası bilinirlik ve tanıtım, nitelikli turistin ülkemize gelmesi, Kongre, toplantı ve etkinlik katılımcılarının yüksek profili ile etki alanlarının genişliği, kişi başı 2.500 dolar ortalama harcama seviyesi, incentive etkinlikleri ile dünyanın dört bir yanından gelen üst düzey misafirlerin şehrimizi tanımasına ve daha sonra yakın çevreleriyle şehrimize tatil amaçlı gelmeleri, Uluslararası toplantı ve kongreler ise bilim dünyasını kapımıza kadar getiren önemli çalışmalar olarak dikkati çekmekte.Bu konuyla ilgili Ataman, “Bu kadar büyük bir beklentiye sahipken MICE alanında şu ana kadar uzun vadeli bir stratejk planlamanın ve örgütsel bir çalışmanın mümkün olduğu kadar kısa bir süreçte hayata geçirilmesinin çok önemli olduğunun altını çizmek istiyorum. Turizm hedeflerimizin gerçekleştirilmesi için bu planlamanın hayata geçirilmesi, ülke olarak hedefimize daha hızlı ulaşmamızı sağlayacaktır.  Baktığımız zaman Barcelona, Paris, Venedik gibi şehirler artık turistlere sınırlama getirerek, nitelikli turist hedefleyerek kişi başı harcama tutarını arttırmaya yönelmiş durumdalar. ICCA sıralamasında da, Paris, Viyana, Madrid, Barselona ve Berlin’in ilk 5 sırayı paylaştığını ve bu şehirlerin MICE alanında çok akıllıca destinasyon pazarlaması ile lobi faaliyetleri yaparak dünya MICE sektöründeki liderliklerini her geçen gün arttırdıklarını görebiliriz. Özellikle İstanbul ve Antalya gibi MICE alanında çok önemli şehirlerimizin bu destinasyonlardan geri kalan bir yönü yoktur. Neden İstanbul 84, Antalya 225 sırada yer alsınlar ki! Yapılacak stratejik planlamayla hızla üst sıraları zorlayacak bir potansiyele sahip olduğumuza inancım tamdır.” dedi.Şehrimize dünya çapında ses getirecek festival ve etkinliklerin kazandırılması, bu etkinliklerin dünyada ses getirecek şekilde yoğun iletişim kampanyalarının gerçekleştirilmesi, dev ışık festivalleri, konserler, Yılbaşı etkinlikleri, influencer-blogger etkinlikleri, Spor organizasyonları, Uluslararası Gastronomi ve Shopping festivalleri yapılması, Uluslararası çapta Kültür ve Sanat etkinliklerinin hayata geçirilmesi ile Türkiye’nin global pazarda MICE etkinlikleri kapsamında ön plana çıkabileceğini ifade eden Volkan Ataman, İstanbul’un MICE sektörünün zirvesine hızla tırmanabilmesi için de önerilerde bulundu.


Turizm Medya Grubu Başkanı Volkan Ataman İstanbul’u MICE alanında zirveye taşıyacak hamleler için, “İstanbul’u dünya kongre, toplantı ve etkinlik sektöründe konumlandırılmasının sağlanarak profesyonel olarak destinasyon pazarlama faaliyetlerine başlanmalı, 360 derece iletişim ve PR çalışmaları ile orta ve uzun vadeli uluslararası MICE iletişim stratejisi ortaya çıkartılmalıdır. Hedef pazarların net olarak ortaya konularak kongre, toplantı ve etkinlik karar mercilerinin İstanbul’da şehrin MICE potansiyelini görmelerini sağlamalıyız. Şehirde turistlerin ve delegelerin kendilerini güvenli hissedeceği bir güvenlik politikası devreye alınmalı, kötü görünüm sunan dilenci, evsizler, sokak hayvanları için çözümler v.s gibi konularında net politikaların ortaya konması gerekli. Taksilerin tek tip olması, eğitim sertifika zorunluluğunun getirilmesi ve düzenli denetlenmesi, şehir tabelalarının Türkçe-İngilizce olarak yapılandırılması, müzelerimizde teknolojik ve deneyim yaşatan bir dönüşümün sağlanması, Turizm information bürolarımızın daha cazibeli bir hale getirilmesi, özellikle turistik yerlerdeki esnafımızın eğitim çalışmalarına başlanması, şehre sanatsal yatırımlar yapılması (heykeller, sokak resimleri, enstülasyonlar v.s) önem arz etmektedir.” dedi.

Uyumsoft AŞ, Bursa’da “e-Ticaret ve e-İhracat Semineri”ne katıldı ...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR




Uyumsoft AŞ, Bursa’da “e-Ticaret ve e-İhracat Semineri”ne katıldı

Sektörün önde gelen e-Ticaret firmalarının yoğun ilgi gösterdiği, Entegra Bursa e-Ticaret ve e-İhracat Semineri, 21 Eylül tarihinde, Bursa Divan Hotel’de düzenlendi.
Seminerde, Uyumsoft e-Dönüşüm Satış Koordinatörü Arif Erhun Öçal, Uyumsoft ile e-Ticarette e-Dönüşüm ve Bulut Çözümler konusunda açıklamada bulundu. Entegra Kurucusu Murat Dişkıran, Pazaryeri entegrasyonları ve Entegra’daki yenilikler konusunda bilgiler aktardı. N11.com İş ortakları eğitmeni Aykut Baskın, N11.com’da verimli satış ve e-ihracat konusunda görüşlerini paylaştı. Hepsiburada.com Bölge Müdürü Gökhan Makal, Hepsiburada ile e-Ticaret ve e-İhracat konusunda değerlendirmede bulundu. Akakçe İş Geliştirme Müdürü Berk Çakar, Akakçe ile kolay sipariş konusunu anlattı. Paytr Pazarlama Müdürü İsmail Sevinç, Paytr Ödeme sistemleri hakkında görüşlerini ifade etti. İdeasoft Pazarlama Müdürü Zekeriya Ateş, İdeasoft e-Ticaret ve e-İhracatı konusunda bilgiler kaydetti. Aliexpress Lokal İş Geliştirme Danışmanı Levent Sevsay, Aliexpress’de mağaza açarak dünyaya satışa başlayın konulu sunum yaptı.
Geniş katılımın olduğu organizasyona, Entegra, Uyumsoft, Akakçe, Paytr ve Akbarkod firmaları eğitim sponsoru olarak destek verdi. Entegra, Aliexpress, Hepsiburada, Akakçe, ePttavm, Uyumsoft, İdeasoft, duru creatives firmaları organizasyon partnerleri olarak yer aldı.

Şirketlerin, ticaret hayatlarını yönetmelerine değer katıyoruz

ERP ve e-Dönüşüm (e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-İrsaliye vd)’de lider firma olduklarını ifade eden Uyumsoft e-Dönüşüm Satış Koordinatörü Arif Erhun Öçal, şirketlerin ticari hayatlarını yönetmeye değer kattıklarını belirtti.
ERP, e-Dönüşüm uygulamaları ve bulut tabanlı çözümlerde ciddi bir bilgi birikimi ve tecrübeye sahip olduklarını kaydeden Arif Erhun Öçal, şunları söyledi:
“ERP çözümlerimiz, bulut tabanlı EkoTicari ailesi ve e-Dönüşüm (e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-İrsaliye vd) uygulamaları ile bir işletmenin tüm süreçlerini dijitalleştirerek, yönetebilmelerinin altyapısını ve danışmanlığını sağlıyoruz. Nitekim son yıllarda işletmeler, yazılım ürünlerini satın almak yerine, bulut’tan hizmet almayı istemektedirler. Böylece, hem kullandıkları kadarını ödemektedirler; hem de verilerini güvenli bir ortamda tutmaktadırlar. Uyumsoft olarak, EkoTicari ve Banka Bakiyem gibi bulut tabanlı ürünlerimizi pazara sunduk ve gördüğümüz ilgiden memnunuz. Önümüzdeki günlerde bulut tabanlı yeni ürünlerimizi de pazara sunmayı sürdüreceğiz. Uyumsoft olarak, Entegra’nın aralarında bulunduğu iş ve çözüm ortaklarımız ile çeşitli konularda işbirliği yapmaktayız, özetle işletmelerin ihtiyaçları kapsamında çözümler üretmeye devam edeceğiz” diye konuştu.

Canovate, iklimlendirme sektöründeki ürün ailesini genişletti,,,

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Canovate, ISK-SODEX 2019’de Hvac sektörü ailesini sergiliyor

CanovateGroup,
Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşen ISK-SODEX İstanbul 2019 Fuarı’na katıldı. Isıtma, soğutma, havalandırma, klima, pompa, yalıtım, tesisat, vana, su arıtma, güneş enerjisi sistemleri gibi konuları kapsayan ISK- SODEX Fuarı, 2 Ekim tarihinde kapılarını açtı ve 5 Ekim tarihine kadar yerli ve yabancı sektör temsilcilerini bir araya getirmeye devam etmektedir. Canovate, fuarda 2.Hall A22 nolu standında, mevcut ürünlerinin yanında, hvac sektöründeki ürün ailesini sergiliyor.

Canovate, iklimlendirme sektöründeki ürün ailesini genişletti

40 yıldır bilişim, telekom, savunma sanayi, balistik sistemler, elektro optik sistemler, ısıtma/soğutma alanlarında ar-ge yaparak ileri teknoloji geliştiren %100 Türk firması CanovateGroup, veri merkezi (datacenter) ve fiber optik çözümlerinde teknoloji ve portföy olarak, dünyanın ilk 10 global markası arasında yer almaktadır. İstanbul Çekmeköy’de 30 bin metrekare alan üzerinde 100’ü aşan mühendis ekibi ve (tüm grubun bünyesindeki) 1000’in üzerinde çalışanı ile yüksek teknoloji üretim yapan mühendislik odaklı bir şirketler grubudur. Ar-ge ve inovasyon odaklı olan Canovate, mevcut yatırımları ile iklimlendirme sektöründe yeni bir soluk ve heyecan getiriyor. CanovateGroup’un mühendisleri, 3 yıllık bir ar-ge çalışmasının sonundaürün ailesini genişletti. Canovate ürün ailesi, yazılım, donanım ve tasarım gibi kriterlerde yerlidir.
2019 yılında yaptığı yatırımlar ile mevcut ürün gamında bulunan Isı Pompaları ve Adiyabatik  ürünlerine ilaveten aşağıdaki ürünleri eklemiştir.
-Hassas  Kontrollü Klima (Crac)
-Chiller
-Klima Santralleri
-Isı Geri Kazanım Cihazları
-Havuz Nem Alma Santralleri
-Fancoil Üniteleri
-Rooftop
-Taze Havalı Isı Pompaları.

“Canovate Adiyabatik” ile veri merkezleri 10 kat daha ekonomik soğutulacak

Türk mühendisleri, bir ilke imza attı. CanovateGroup’un mühendisleri, 3 yıllık bir ar-ge çalışmasının sonunda “CanovateAdiyabatik cihazlarını” geliştirdi. Adiyabatik cihazları ile bu alanda üretim yapan dünyanın sayılı firmaları arasına giren CanovateGroup, uluslararası testlerden geçerek en iyiler arasındaki yerini aldı. Cihaz, yazılım, donanım ve tasarım gibi kriterlerde yerlidir. Turkcell’in Ankara’da kurduğu Avrupa’nın en büyük veri merkezleri arasında gösterilen projeye, 28 adet CanovateAdiyabatik cihazı verilmiştir. Avrupa başta olmak üzere global telekom şirketleri ile görüşmeler devam etmektedir.   

Isı pompalarında %70’e varan enerji verimliliği sağlanıyor

Isı pompaları, doğalgaz bağımlılığından kurtulmak ve cari açığın azaltılması için en verimli ve etkili, alternatif ısıtma ve soğutma teknolojisidir. Yenilenebilir enerji kaynağı olan toprak, su veya havadaki mevcut ısıyı değerlendirerek çalışan ısı pompaları, standart iklimlendirme cihazlarından çok daha verimli bir şekilde ısıtma-soğutma ve sıcak su ihtiyacını karşılamaktadır. Ülkemizin ilk ve tek yerli üretimi olan “Canovate Isı Pompaları”, 10 yıllık bir ar-ge çalışmasının sonucunda geliştirilmiştir. Canovate Isı Pompaları sayesinde, yüzde 70’e varan enerji tasarrufu sağlanıyor. Isı pompaları; konutlarda, sanayide, otellerde ve avm’lerde kullanılmaya başlamıştır. Bilindiği üzere, Avrupa ülkeleri ve Amerika’da yüzde 70 oranında yaygın olarak ısı pompaları kullanılmaktadır.

TUSAD rotayı dünya genelinde yaşayan 500 milyon Arap turiste çevirdi ...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Ortadoğu pazarı acentaları,
rotayı dünya genelinde yaşayan 500 milyon Arap turiste çevirdi

Bugüne kadar ağırlıklı olarak Körfez ülkelerine çalıştıklarını kaydeden İstanbul Turizm Seyahat Acentaları ve İşadamları Derneği (TUSAD) Başkanı Hasan Bayram, rotayı dünya genelinde yaşayan 500 milyon Arap turiste çevirdiklerini söyledi.
Ortadoğu’dan gelen turistlerin kişi başına 800 Dolar ile 1000 Dolar arasında harcama yaptığına işaret eden TUSAD Başkanı Hasan Bayram, şunları kaydetti:
“Son 10 yıldır, Ortadoğu’dan gelen turist sayısında ciddi bir artış yaşamaya devam ediyoruz. Gelecek yıl da,bu artış devam edecektir ve bu yıldan daha fazla turisti ağırlayacağız. Bugüne kadar ağırlıklı olarak, Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar, Bahreyn, Dubai, Umman, Ürdün, Irak, Libya, Cezayir gibi Körfez ülkelerinin bulunduğu ülkelerde tanıtım ve pazarlama çalışması yapmaktaydık. Bugünden itibaren, dünya genelinde yaşayan 500 milyon Arap vatandaşları arasından da konuklarımızı ülkemizde misafir etmeyi istiyoruz. Ortadoğu pazarının yanı sıra, diğer ülkelerde yapılan fuarlara ve workshoplara katılarak, dünyanın her yerinden Arap turisti ülkemize getirmeyi hedefliyoruz” dedi.

Ortadoğu pazarına çalışan seyahat acentaları yoğun ilgi gösterdi

Ortadoğu Turizm Teşkilatı, İstanbul Turizm Seyahat Acentaları ve İşadamları Derneği (TUSAD), Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB), Yoncakaya Derneği (YONDER) ve Arap Seyahat Acentaları ve Turizm Geliştirme Derneği (ASATDER) derneklerin katılımıyla gerçekleşen “Ortadoğu turizmi” değerlendirme toplantısı, 2 Ekim tarihinde BW CitadelHotel’in ev sahipliğinde gerçekleşti ve Ortadoğu pazarına çalışan seyahat acentalarının temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.
Organizasyon sırasında, Artaş Grubu Turizm Yatırımları Koordinatörü Recep Arifoğlu, RadissonResidences Avrupa Tem İstanbul Genel Müdür Ercan Yılmaz, RadissonResidencesVadistanbul Genel Müdürü Nihan Sıcakkanlı, BW Citadel Hotel Genel Müdürü Fevzi Erdoğan, RadissonResidences Avrupa Tem İstanbul Satış ve Pazarlama Müdürü Türker Subaşı,RadissonBluVadistanbul Satış Müdürü Melih Aydın ve RadissonResidences Vadistanbul Satış Müdürü Oğuz Günal başta olmak üzere Artaş Grubu bünyesindeki otellerin yöneticileri, toplantıya katılan Ortadoğu pazarındaki seyahat acentalarının yetkilileri ile pazara ilişkin görüş alışverişinde bulundu. 

Ortadoğu pazarı acentaları: “İBB’den, en kısa zamanda yol belgemizi istiyoruz”

Toplantıda, İstanbul Turizm Seyahat Acentaları ve İşadamları Derneği (TUSAD) Başkanı Hasan Bayram, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Karayolu Ulaştırma, Taşımacılık ve Araç Kiralama İhtisas Başkanı Taşkın Arık, Yoncakaya Derneği (YONDER) Başkanı Metin Diyar ve Arap Seyahat Acentaları ve Turizm Geliştirme Derneği (ASATDER) Başkanı Ahmet Kırk birer konuşma gerçekleştirdiler.
Konuşma sırasında TUSAD, YONDER ve ASATDER Başkanları, şunları anlattılar:
“İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), 9+1 araçlarına yol belgesi vermeyerek, korsan ile baş edemez. Ortadoğu pazarına çalışan acentalar olarak, en kısa zamanda yol belgemizi istiyoruz. Bizler, Ortadoğu ülkelerinden turist getirmek için, büyük gayret gösteriyoruz. Ancak, gelen misafirlerimizin ulaşımını sağlarken “korsan” muamelesi görmekteyiz ve bu durumdan dolayı çok fazla üzgünüz. Özetle, yurtdışı veya yurtiçinden gelen misafirlerimize araç yollayamıyoruz. Misafirlerimizi getiriyoruz, rezervasyonlarını yaptırıyoruz, ancak “sen taşıyamazsın” demektedirler. İBB’nin vermediği yol belgesi nedeniyle, korsan muamelesi görmeye devam ediyoruz, kısaca en kısa zamanda bu yanlıştan dönülmesini bekliyoruz. Lütfen, Ortadoğu turizmine sahip çıkın ve bizleri mağdur etmeyin” diye konuştular. 
Başkanlar konuşmalarında, Uber korsan taşımacılığına karşı olduklarının da altını çizdiler.

İş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeler dijitalleşiyor ...


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Kolay PEYK sayesinde, iş kanunlarındaki yükümlülükler dijitalleşiyor

İş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeler dijitalleşiyor

Kolay PEYK sayesinde, iş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeler dijitalleşiyor. İş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeleri resmi evrak olarak dijitalleştiren Kolay PEYK ürünü, işverenlerin yükümlülüklerini kanuni açıdan ispatlamalarını sağlıyor. Böylece, yüzde 90’nın üzerinden işverenin aleyhine sonuçlanan davaların önüne geçilmiş olacak. 
Kolaysoft Teknoloji ve RK Danışmanlık firmalarının işbirliğiyle, Hilton İstanbul Bosphorus Hotel’de, “İş sözleşmesi fesih süreçlerinde belgelendirme, iş kanunları ışığında işyeri kayıt ve belgelerinin dijitalleşmesi ve Sosyal Güvenlik ve İş Hukuku mevzuatı uygulamalarında son değişiklikler” konusunda bir toplantı geçtiğimiz günlerde düzenlendi. Toplantıya, RK Danışmanlık ve Cankurt Osgb Yönetici Ortağı Ceo’su Doç. Dr. Resul Kurt, Kolaysoft Teknoloji AŞ Genel Müdürü Kezban Boztürk, Kolaysoft Teknoloji AŞ Pazarlama Koordinatörü Mehmet Umut Gökbulut ile holdingler ve büyük şirketlerin insan kaynakları yöneticileri başta olmak üzere yoğun bir katılım gerçekleşti.

İşletmeler bildirimleri, “Kolay PEYK” üzerinden gönderiliyor   

Kolay PEYK ürünü sayesinde, iş kanunu yükümlülüklerinin dijital ortamda yerine getirildiğinin altını çizen Kolaysoft Teknoloji Genel Müdürü Kezban Boztürk, şunları söyledi: 
“Şirketler tarafından, çalışanlarına yapılacak olan her türlü yazılı bildirimlerin, Kolay PEYK ürünü üzerinden yapılması; hem işverenlerin mevzuatta öngörülen yükümlülüklerini yerine getirmesine imkan vermektedir; hem de olası bir dava-teftiş sırasında sözü edilen yükümlülüklerin yapıldığının ispat edilebilmesi anlamına gelmektedir. Özetle, Kolay PEYK ürünü ile gönderilen zaman damgalı tüm belgeler, resmi evrak olarak uygun görüldüğü için, firmalar hem noter maliyeti ve insan kaynağından tasarruf etmektedir, hem de bu belgelerin arşivlenmesi gibi ek bir iş yükü oluşmamaktadır” dedi. 

İşverenlerin, iş kanunları kapsamında ispat yükümlülüğü mevcuttur 

Çalışanlar tarafından, firmaya açılan davaların %60’a yakınının mesailerin ödenmediği hakkında olduğuna dikkat çeken Kezban Boztürk, şunları anlattı: 
“İş kanunları ve ikincil mevzuatlar, işverenlere ciddi sorumluluklar yüklemektedir ve bunların yerine getirilmemesi durumda, hukuki ve cezai yaptırımlar bulunuyor. Çalışanlar, mevzuata aykırı bir durum olduğunda, Çalışma Bakanlığı’na, SGK’ya veya İş Mahkemesine başvurarak, yasal haklarını aramaktadır. Bu nedenle, olası bir teftiş veya dava esnasında da, işverenlerin mevzuata uygun çalışmalarını, yazılı belgeler ile ispatlamaları zorunludur. Çoğu zaman işverenler haklı dahi olsalar, haklı olduklarını yazılı belgeler ile ispatlayamadıkları için, davayı kaybetme veya idari para cezası alma durumu ile karşı karşıya kalmaktadırlar. Bu noktada, Kolay PEYK, işletmelerin iş kanunlarındaki yükümlülüklerini, kanuni açıdan ispatlamaları noktasında başarılı bir çözüm olmaktadır” diye konuştu.

İş hukuku ve sosyal güvenlikte belgelendirmenin önemi anlatıldı

Toplantıda konuşma yapan SGK e. Başmüfettişi, Akademisyen, İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Danışmanı, Gazeteci-Yazar Doç.Dr. Resul Kurt, “iş hukuku ve sosyal güvenlikte belgelendirme ve önemi” ile “İş sözleşmesinin feshinde dikkat edilmesi gereken önemli hususlar ve Yargıtay uygulamaları” konularında bilgiler aktardı. Anlatılan konular arasında, işçi-işveren uyuşmazlıkları, KVK’nın insan kaynakları sistemine etkisi, özlük dosyası ve diğer evrakların elektronik ortamda tutulmasında dikkat edilmesi gerekenler, iş sözleşmesinin feshi sürecinde dikkat edilmesi gerekenler, iş güvencesi kapsamında dikkat edilmesi gerekenler, arabulucu kapsamında işe iade süreçleri, sosyal güvenlik ve iş hukuku mevzuatı uygulamalarında son değişiklikler gibi birçok konular  yer aldı.