10 Şubat 2015 Salı

Hotel Care’den otellere, dijital satış ve pazarlama hizmeti


HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR



Hotel Care’den otellere, dijital satış ve pazarlama hizmeti

Hotel Care, dijital satış ve pazarlama hizmeti sunuyor

Otelcilik sektöründe 15 yılı aşkın süre deneyimi bulunan danışman ekibiyle Hotel Care, otellere gelir yönetimi ve iş geliştirme konuları başta olmak üzere; web satış, eğitim, verimlilik ve karlılık yönetimi, doluluk oranlarının maksimize edilmesi, dağıtım kanalları yönetimi ve sistemleri ile sosyal medya ve e-marketing çözümlerini kapsayan geniş bir yelpazede danışmanlık hizmetleri sunuyor.

Hotel Care, hedef noktasını gelir yönetiminin fiyat–doluluk–karlılık konularına yoğunlaştıran yaklaşımı ile potansiyel-talep–fiyatlama üçgeninde otellerin gelir yönetiminden maksimum faydayı elde etmesine yardımcı oluyor. Sunduğu çözümler, ‘İleriye Yönelik Tahmin’lerin doğruluğunu artırarak, gelir kaynaklarının etkin ve verimli yönetilmesini sağlıyor.


Hotel Care, işletmenin yanındaki partneri oldu

Emek yoğun bir danışmanlık modeli olan Hotel Care, Türkiye’de ilk ve tek olmanın yanı sıra, konusuyla ilgili yurtiçi ve yurtdışı bağlantıları ve işbirlikleriyle, yakın zamanda hizmet yelpazesini daha da güçlendirmeyi ve genişletmeyi hedefliyor.

KucukOteller.com.tr ve OnlineHotelBusiness.com işbirliği ile ortaya çıkan bu güçlü iş modeli, otellerin gerçek potansiyellerini maksimum verimliliğe dönüştüreceği bir kültürün, işletmede yerleşmesi sürecinde, işletmenin yanındaki partneri oluyor.

Detaylı raporlama ve rapor yorumlama yetisi, Hotel Care’in işbirliği içinde olan otellerine gelecek sezonlara ilişkin finansal analiz olanağı da sunarak, marka bilinirliliğini artırma ve sürdürülebilirlik adına fayda sağlıyor.


Başlıca sunulan Hizmetler:
-otelin SWOT analizinin yapılması ve sonrasında satış stratejisinin belirlenmesi
-otel için verimli olacak online rezervasyon kanallarının belirlenmesi ve kurulumlarının yapılması
-online rezervasyon kanalları yönetimi
-online rezervasyon siteleri ve alt kanallarında belirlenen strateji doğrultusunda 24 aylık fiyat, görsel ve bilgi güncellemeleri
-otelin web sitesinin optimizasyonu ve satışa hazır hale getirilmesi
-online rezervasyon motoru, kanal yönetimi ve GDS (Global Dağıtım Sistemi – Amadeus, Worldspan, Sabre, Galileo ve Pegasus)
-Otel için itibar yönetimi
-ücretsiz Google Adwords reklamları – ücret yerine %15 komisyon modeli ile otelin belirlenen kelime ve kelime gruplarında Google Adwords’te yabancı ve yerli kelimelerde sınırsız reklamının yapılması
-TripConnect ile Tripadvisor üzerinden online rezervasyon alma özelliğinin kurulması
kurulan tüm online yabancı rezervasyon site ve kanallarında, otel ile koordinasyonlu kontenjan ve fiyat güncellenmesi
-otele ön büro veya PMS sistemi kurulması ve eğitimi
-dinamik fiyatlama algoritması ile bölge rezervasyonlarından yüksek pay alma çalışmaları
dinamik ve sürekli güncellenen stratejiler ile paket ve yeni fiyatlar yaratılması ve bunların güncel tutulması adına sürekli takibi
-sosyal medya kanalları Facebook, Twitter ve Instagram üzerinden otelin aylık tanıtımları (%70’i yabancı olan 600 binden fazla gerçek üye kitlesine)

Hotel Care hakkında:

Küçük Oteller Sitesi (Kucukoteller.com.tr) kurucusu ve editörü İzim Bozada ve yurt dışı online rezervasyon ve satış platformu Fast Booking (Fransa) Türkiye temsilcisi ve eski Küçük Otelci Umut Germeyan tarafından kurulan ‘Hotel Care’ platformu, otellerin kısıtlı bütçelerinden dolayı kendilerini pazarlamalarında çektikleri güçlükleri bertaraf etmek adına düşük bütçelerle maksimum doluluk ve verimlilik esası üzerine kurulmuş bir ‘otelin yanındaki partneri’ sistemidir.

Küçük Oteller Sitesi adına, her yıl üye otel gezileri sırasında otellerden gelen ihtiyaç ve geri bildirimler neticesinde, bir otelin “keşke biri benim satış ve pazarlamamı, sosyal medya ve tanıtım çalışmalarımı yapsa da, ben de sadece konukla ilgilensem” sözü üzerine yaşam bulmuş ve 2 yıldır başarıyla yürütülen bir projedir.

Küçük oteller editörü İzim Bozada, şunları söyledi:

“Otel sahipleri bugüne kadar “her şeyi yapabilirim” anlayışıyla online rezervasyon site ve acentelerle uğraşmaya çalışıyor, otel konuklarını ağırlıyor, otele gelen telefon çağrılarını cevaplıyor, maillere günlük bazda geri dönmeye çalışıyor, sürekli değişen eleman sıkıntısı ve turnover problemiyle yüzleşerek teknik aksaklıklar, temizlik kontrolü, kahvaltı hazırlığı gibi birçok konuyla ilgilenmeye çalışmaktan, tüm bu başlık ve daha sayamadığımız birçok duruma ayrı ayrı %100 odaklanmakta güçlükler yaşıyor. Otelcilikte başarılı olmanın şartları, konuk memnuniyetini sağlamak, detaylara verilen özen, tanıtım ve rezervasyon, site ve kanallarda fiyat stratejileri kurmaktır. İşte bu noktada, Hotel Care, sorunları ve yönetimi çok düşük bütçelere analiz ederek, otelin yanında ve otel ile birlikte ilerliyor.” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder