14 Şubat 2015 Cumartesi

Uyumsoft, Gazeteekonomi.com’un tanıtım gecesine katıldı...

HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR




Uyumsoft, 
Gazeteekonomi.com’un tanıtım gecesine katıldı 

Gazeteekonomi.com ile gündemi, ekonomiyi, iş dünyasını yakından takip edebilirsiniz. Yayın hayatına başlayan gazeteekonomi.com’un tanıtım gecesi, 11 Şubat tarihinde The Ritz Carlton İstanbul’da gerçekleşti.  
Yeni Arayışlar Girişimi Platformu Derneği (YAPDER) ve EGD Başkanı Celal Toprak’ın ev sahipliğinde düzenlenen geceye, sivil toplum örgütlerinin başkanları ve Uyumsoft Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Önder’in aralarında bulunduğu işadamları katıldı. 

Geceye katılan işadamları, web sitesine ilişkin görüşlerini açıkladı. Uyumsoft Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Önder, şunları söyledi: 


“Web sitesindeki haberlerde, güncelik, netlik ve tasarımda sadelik bulunuyor. Sizleri ve ekibinizi kutluyorum. Önümüzdeki dönemde, web sitesindeki iletişimin çift yönlü olabilmesi noktasında, konferans sistemi kurulmasını öneriyorum. Site üzerinden, bir uzmanınız veya bir yazarınızın, günün herhangi bir saatinde, sanal ortamdan yüzlerce kişiyle seminer ortamında bulunabilmesi noktasındaki bilgi teknolojileri altyapısının kurulması da başarı getirecektir” diye konuştu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder