15 Ekim 2014 Çarşamba

Skal İstanbul Kulübü geleneksel aylık yemeğini Pera Palace Hotel Jumeirah'ta gerçekleştirdi

HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR


Skal İstanbul Yönetim Kurulu Üyesi Ata Eremsoy'un misafirleri takdim ederek toplantıyı başlattı.

Ata Eremsoy'un takdiminden sonra gür sesiyle Süha Uyar sahneye geldi  ve Skal Toustu gerçekleşti.


 Daha sonra  konuşma için Skal İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Feza Solaklar mikrofonu aldı."Ekim ayı Cumhuriyet Bayramı demek. Biz 29 Ekim tarihinde dünya kongresinde olduğumuz için Cumhuriyet Bayramı'nı şimdi kutlamak istedik. Her türlü inanca sahip, her kökenden vatandaşımızın huzurlu ve mutlu yaşadığı, çağdaş, medeni bir ülke hayali ile bayramınızı kutluyorum.Cumhuriyet Bayramı'na denk gelen yemeğimizi Pera Palace'ta yapmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

Skalite adaylık başvuruları 7 Kasım'a kadar devam ediyor. 10 Kasım'da jüri değerlendirmeleri olacak dedi.


Skal International Dünya Başkan Yardımcısı Salih Çene, Skal dünya başkanlığına aday olduğunu açıkladı.Skal İstabul Kulübü üyelerinin hazır bulunduğu Ekim ayı yemekli toplantıda konuşan Skal International Dünya Başkan Yardımcısı Salih Çene, Skal dünya başkanlığına aday olduğunu açıkladı. Skal İstanbul Kulübü'nün Pera Palace Hotel Jumeirah'ta gerçekleşen geleneksel aylık yemeğinde Cumhuriyet'in kuruluşunun 91'inci yılı kutlandı. Salih Çene,"Atatürk 'Bana bakacağınıza benimle aynı yöne bakın' demişti. Hepimiz aynı yöne bakabilirsek yarınlar bizim için güzel olacak.

 Ben gençliğimize güveniyorum. Türkiye'nin bir "MOZAİK" olduğunu söylerler. MOZAİK parçalardan oluşur dağılır.Biz "EBRUYUZ" dedi.
Dünya Skal Kongresi yaklaştı 27 Ekim'de seçim olacak. Ben yeni Başkan yardımcısıyım. Daha 1 yıl daha bu görevi sürdürmem gerekiyordu. Ancak koşullar gereği bu yarışın içine girdim. Görünen o ki şansım yüksek. Umarım görüntü realiteye de yansır. İnşallah ikinci bir dünya başkanı kazandırmış olacağız. Ben Antalya üyesi olsam da kökenimde İstanbul kulübü var." şansımız bol olsun dedi.

 NG Güral Hotel Pazarlama Müdürü Gülşah Volkan Aydın, Skal İstanbul üyelerinin 26-28 Eylül 2014 tarihinde Afyon'a yapılan gezinin notlarını aktardı.
Kocaeli Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölümü'nden Haldun Aydıngül ise, Küçük Çekmece'de bulunan 2300 yıllık antik kent Bateneoa kazıları hakkında bir sunum gerçekleştirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder