HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR
7 MİLYON 93 BİN KEZ İZLENEN “CİNNETTEN BİR KÖŞE” YOUTUBE VE FACEBOOK’TA ÇOK SEVİLDİ, SALONLARDA GERÇEK SİNEMA FİLMİ GİBİ İZLENDİ
- Jolly Tur’un “Cinnetten Bir Köşe” isimli reklam filmi Youtube, Facebook gibi online platformlarda çok izlenip çok sevilirken, gösterime girdiği sinema salonlarında da gerçek sinema filmi gibi algılandı. Daha da ilginci, reklam filmine konu olan o otelde kalmak isteyenlerin olması.
7 milyon 93 bin kez izlenen reklam filmini 1.919 kişi retweet ederken, 8.376 favorilerine atıp bekledi. Yapılan yorumların yüzde 87’sinin olumlu olması “Cinnetten Bir Köşe”nin hedefine ulaştığını gösteren rakamlardan sadece birkaçı.
Jolly Tur’un, tatil planı için güvenilir firmaları tercih etmenin önemini, yaratıcı esprilerle anlattığı “Cinnetten Bir Köşe” isimli reklam filmi, ilginç sonuçları da beraberinde getirdi. Sinemalar ve online platformlarda gösterime giren reklam filmi, sinema salonlarında gerçek film gibi algılanmasının yanı sıra Youtube’da en çok izlenen 10 reklam videosu arasında yer aldı. Toplamda 7 milyonun üzerinde izlenmesi ve dahası 26 kişinin reklam filminin mekânı olan ürkütücü ve köhne otelde kalmak istediğini belirtmesi; bu ilginç sonuçlardan sadece birkaçı. İşte, rakamlar eşliğinde o ilginç sonuçlar:
2 Şubat 2015 itibariyle sinemalarda ve online platformlarda gösterime giren “Cinnetten Bir Köşe” isimli reklam filmi, bu tarihten itibaren 7.092.513 defa izlendi. Reklam filminin ilk 3 günde ulaştığı izlenme sayısı 1.000.000’u bulmuştu. 1.919 kişi, reklam filmi videosunu retweet ederken, 8.376 kişi de favorilerine atıp bekledi.
“Cinnetten Bir Köşe” Facebook kullanıcıları tarafından da çok sevildi. 50.984 beğeni alan film, 11.060 kez paylaşıldı. Film sadece izlenmekle kalmadı, yapılan yorumlar da hem oldukça ilginç hem de yüksek sayıdaydı. Filmin Facebook’ta ulaştığı yorum sayısı 3.097 oldu. “Cinnetten Bir Köşe” yorumcuları genelde güzel sözleri ifade etti. İstatistiklere göre 3.097 yorumun yüzde 87’si olumluydu. Sadece yüzde 13’ü olumsuzdu.
’’CİNNETTEN BİR KÖŞE’’ YOUTUBE’DA EN ÇOK İZLENEN 10 REKLAM FİLMİ İÇİNDE YER ALDI, 26 KİŞİ VİDEODAKİ OTELDE KALMAK İSTEDİĞİNİ SÖYLEDİ
Youtube, filmin yoğun ilgi gördüğü bir başka online platform oldu. Bunu, Youtube’un en çok izlenen Şubat ayı reklamları içinde ilk 10 içinde yer alarak ortaya koydu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder