2 Aralık 2015 Çarşamba

JOLLY TUR, İZLENME REKORLARI KIRAN FİLMLERİYLE ÖDÜL REKORLARINA DOĞRU KOŞUYOR..

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



JOLLY TUR, İZLENME REKORLARI KIRAN FİLMLERİYLE ÖDÜL REKORLARINA DOĞRU KOŞUYOR

- Jolly Tur’un izlenme rekorları kıran,  çok korkutan, çok beğenilen, çok paylaşılan, çok yorumlanan “Cinnetten Bir Köşe” ve devamı niteliğindeki “Cennetten Bir Köşe” reklam filmleri şimdi de ödül rekorlarına doğru yolculuk ediyor. “Cennetten Bir Köşe” Ağustos Ayının En Beğenilen Reklam Filmi seçilirken “Cinnetten Bir Köşe” de Kristal Elma Ödülü’nden sonra Felis Ödülü’nün de sahibi oldu



Jolly Tur’un izlenme rekorları kıran, gösterildiği salonlarda gerçek sinema filmi gibi algılanacak kadar iddialı reklam filmleri şimdi de ödül rekorlarına doğru koşuyor.  Şubat 2015’te internet ortamında paylaşılan ve büyük bir ilgiyle karşılanan “Cinnetten Bir Köşe”nin ardından Temmuz 2015’te devamı merakla beklenen “Cennetten Bir Köşe” ile bir kez daha ilgi odağı olan Jolly Tur’un reklam filmleri toplamda 20.000.000’un üzerinde izlenirken, aldığı ödüllere yenilerini eklemeye kararlı görünüyor. 
Jolly Tur,  “Cennetten Bir Köşe” ile Marketing Türkiye tarafından “Ağustos Ayı’nın En Beğenilen Reklam Filmi” olarak seçilirken, “Cinnetten Bir Köşe” arka arkaya iki ödül aldı. Ali Kaan Dinç’in yönettiği “Cinnetten Bir Köşe” ile alınan ilk ödül, 14-16 Ekim 2015 tarihlerinde Reklamcılar Derneği’nin düzenlediği Kristal Elma Festivali Ödülleri’ndeki “En İyi Reklam Filmi Yönetmeni” Ödülü oldu.
Jolly Tur’un “Cinnetten Bir Köşe” ile kazandığı diğer ödül ise MediaCat Felis Ödülleri oldu. Jolly Tur, 19-20 Kasım tarihleri arasında düzenlenen Felis Ödülleri’nde yapımcılığını Batesmotelpro’nun üstlendiği “Cinnetten Bir Köşe” ile “Seyahat, Ulaşım ve Turizm Alanında En İyi Film” alanında “Felis Ödülü” aldı.



Jolly Tur’un ödüller kazandığı reklam filmiyle aslında turizmde bir farkındalık yaratmaya odaklandıklarının altını çizen Jolly Tur Dijital Pazarlama Direktörü Cüneyt Baycan, şöyle konuştu: 
“Yaptığımız çalışmalarla insanlara farklı bir açıdan farkındalık sağlamak istedik. Bunu da şu ana dek sektörde deneyimlenmemiş olan ‘korku’ unsuruyla ifade etmek istedik. Turizm ve korku unsurunun birleşimiyle inanılmaz orijinal bir çalışma ortaya çıkardık. Amacımız Jolly Tur’un ne kadar güvenilir bir acente 
olduğunu vurgulamaktı. Bunu çok etkili bir şekilde ifade ettiğimizi düşünüyorum.”

CİNNETTEN BİR KÖŞE HAKKINDA: Jolly Tur, Şubat 2015 başında hem internet ortamında hem de sinema salonlarında gösterime soktuğu “Cinnetten Bir Köşe” ile sektörün en yaratıcı çalışmalarından birine imza atmıştı. “Cinnetten Bir Köşe” turizm sektörü için alışılagelmiş deniz, kum, güneş ve lüks oteller gibi kavramların dışına çıkılarak yaratılmıştı. “Cinnetten Bir Köşe”de tüm yıl stres içinde çalıştıktan sonra tatil yapma kararını veren bir ailenin ucuz ve kayıtdışı bir firmayı tercih etmesi kadar işi şansa bırakması nedeniyle   “Cennet” arayışından “Cinnet” geçirme noktasına nasıl ilerlediği yaratıcı esprilerle anlatıldı. Filmdeki sevimli aile, hayallerini süsleyen tatili yaşamak yerine, kendilerini bir korku filminin içinde bulmuştu. Reklam filmi, sadece 3 günde bile1.000.000 defa izlenerek kendi alanında bir rekora imza atmıştı. Senaryosunu Volkan Öge, Cemil Öner, Uğur Karaman ve Silvyo Behmoaras’ın yazdığı “Cinnet’ten Bir Köşe”nin yapımını Batesmotelpro üstlendi. Ana rolleri dizi projelerinin başarılı oyuncusu Deniz Sipahi ve Tansu Tuncel’in paylaştığı “Cinnet’ten Bir Köşe” filmi için Jolly Tur ve Batesmotelpro’dan 50 kişilik ekip, 45 gün çalıştı. 

CENNETTEN BİR KÖŞE HAKKINDA: Jolly Tur çok sevilen, çok korkutan, çok beğenilen, çok paylaşılan, çok yorumlanan ve izlenme rekorları kıran “Cinnetten Bir Köşe”den sonra Temmuz ayının ilk günlerinde “Cennetten Bir Köşe”yi sundu. Sevimli çift, bu defa işi şansa bırakmayıp doğru tercih yaparak güvenilir bir firmayı seçmiş ve hayallerinin de ötesinde cennet gibi bir tatil yaşamaya başlamışlardır. Ancak, tatilin son günü geldiğinde geri dönme cesaretini bulamayacaklarını anlayan çift, hayal ötesi tatilin devamı için bir çözüm geliştirirler… “Cennetten Bir Köşe”, 5 günde 2.000.000 defa izlenerek yine izlenme rekorlarına imza atmıştı. Senaryosunu Volkan Öge ve Cemil Öner’in yazdığı “Cennetten Bir Köşe”nin yapımını üstlenen firma, bir önceki reklam filminde olduğu gibi Batesmotelpro olmuştu. “Cinnetten Bir Köşe”nin devamı şeklinde ele alınan reklam filminde başrol oyuncuları değişmedi. Başrolleri dizi projelerinin başarılı oyuncusu Deniz Sipahi ve Tansu Tuncel paylaştı. “Cennetten Bir Köşe” filmi için Jolly Tur ve Batesmotelpro’dan prodüksiyon aşamasında toplam 50 kişi yer aldı ve 45 gün sonunda ‘Cennetten Bir Köşe’ ortaya çıktı.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder