15 Şubat 2016 Pazartesi

Uzakrota Turizmde Pazarlama Zirvesi 25 Mart’ta Ramada Plaza Şişli’de.

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Moderatörlüğünü deneyim seyahati uzmanı Tale’den Onur Kutlu Gago ve Interfly’dan Mert Ödemiş’in yapacağı Uzakrota Turizmde Pazarlama Zirvesi 25 Mart’ta Ramada Plaza Şişli’de.

Turizm sektörünün 32 önemli isminin konuşmacı olacağı, 400 turizm profesyoneli ve bloggerların buluşacağı etkinlikte Turizm Şirketleri için Hedef Pazar Seçimi, Seyahat Arama Trendleri, Ödeme Sistemlerinin Müşteri Kazanımına Etkisi, Tüketiciye Uygun İçerikler Yaratmak ve Turizm Markalarının Sosyal Medya Deneyimleri detaylı bir şekilde ele alınacak.

İlk 100 bileti avantajlı fiyatlarla alabileceğiniz Uzakrota Travel Marketing Summit içerisinde yaratılacak mini fuar ve B2B alanları ile turizm firmaları ve için isabetli bir network imkanı oluşturacak.

Etkinlik biletlerini http://summit.uzakrota.com adresinden temin edebilirsiniz.



ZİRVE PROGRAMI

10:00 - 10:15 Zirve açılışı

10:15 - 11:00 Eskiye Elveda, Yeniye Merhaba: Turizmde Yeni Bir Marka Nasıl Oluşturulur?

11:00 - 11:40 Turizm Şirketleri için Hedef Pazar Seçimi ve Uygulamalar

11:40 - 11:45 Singapore Airlines ile Markalar ve İkonlar

11:45 - 12:00 Kahve Arası

12:00 - 12:30 Skyscanner Seyahatin Geleceği

12:30 - 13:00 Seyahat Arama Trendleri ve SEO

13:00 - 13:30 Öğle Arası

13:30 - 14:15 Reklamlar, Yeniden Hedefleme ve Kazanma

14:30 - 15:00 Ödeme Sistemlerinin Müşteri Kazanımına Etkisi

15:00 - 15:15 Kahve Arası

15:15 - 16:00 Yeni Dünya Düzeni: Bloggerlar ve Instagrammerlar

16:00 - 16:45 Tüketiciye Uygun İçerikler Yaratmak ve İçerik Pazarlaması

16:45 - 17:00 Kahve Arası

17:00 - 17:45 Turizm Markalarının Sosyal Medya Deneyimleri

17:45 - 18:30 Turizmde Ülke Pazarlaması Nasıl Olmalıdır?

Turizm sektörünün 32 önemli isminin konuşmacı olacağı, 400 turizm profesyoneli ve bloggerların buluşacağı etkinlikte Turizm Şirketleri için Hedef Pazar Seçimi, Seyahat Arama Trendleri, Ödeme Sistemlerinin Müşteri Kazanımına Etkisi, Tüketiciye Uygun İçerikler Yaratmak ve Turizm Markalarının Sosyal Medya Deneyimleri detaylı bir şekilde ele alınacak.

İlk 100 bileti avantajlı fiyatlarla alabileceğiniz Uzakrota Travel Marketing Summit içerisinde yaratılacak mini fuar ve B2B alanları ile turizm firmaları ve için isabetli bir network imkanı oluşturacak.

Etkinlik biletlerini http://summit.uzakrota.com adresinden temin edebilirsiniz.



ZİRVE PROGRAMI

10:00 - 10:15 Zirve açılışı

10:15 - 11:00 Eskiye Elveda, Yeniye Merhaba: Turizmde Yeni Bir Marka Nasıl Oluşturulur?

11:00 - 11:40 Turizm Şirketleri için Hedef Pazar Seçimi ve Uygulamalar

11:40 - 11:45 Singapore Airlines ile Markalar ve İkonlar

11:45 - 12:00 Kahve Arası

12:00 - 12:30 Skyscanner Seyahatin Geleceği

12:30 - 13:00 Seyahat Arama Trendleri ve SEO

13:00 - 13:30 Öğle Arası

13:30 - 14:15 Reklamlar, Yeniden Hedefleme ve Kazanma

14:30 - 15:00 Ödeme Sistemlerinin Müşteri Kazanımına Etkisi

15:00 - 15:15 Kahve Arası

15:15 - 16:00 Yeni Dünya Düzeni: Bloggerlar ve Instagrammerlar

16:00 - 16:45 Tüketiciye Uygun İçerikler Yaratmak ve İçerik Pazarlaması

16:45 - 17:00 Kahve Arası

17:00 - 17:45 Turizm Markalarının Sosyal Medya Deneyimleri

17:45 - 18:30 Turizmde Ülke Pazarlaması Nasıl Olmalıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder