8 Ağustos 2016 Pazartesi

BW PLUS The President Hotel, Yurtdışındaki tanıtım faaliyetlerini, arttırarak sürdürüyor


HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR



Yurtdışındaki tanıtım faaliyetlerini, 
arttırarak sürdürüyor 

BW PLUS The President Hotel, sektörde yaşanmakta olan tüm olumsuzluklara rağmen, moralleri bozmadan krizi fırsata çevirmek için çalışmasına devam ediyor. Amerika, Avrupa ve Ortadoğu ülkelerinden turistleri ağırlayan otel, hedef pazar olarak rotayı Balkanlara ve Rusya’ya çevirdi. Mevcut pazarları ile Balkanlar ve Rusya olmak üzere yurtdışı pazarlarda tanıtım ve pazarlama faaliyetlerini arttırarak sürdürüyor.
Zor bir yılı geçirmekte olduklarını anlatan BW PLUS The President Hotel Genel Müdürü 
Atakan Altuğ, şunları söyledi: 


“İstanbul turizminde, ciddi bir daralma yaşadık. Ancak tüm olumsuzlara rağmen, otel olarak moralimizi daima yüksek tutarak, yoğun bir çalışma temposunda çalışıyoruz. Bu yılın ilk 7 ayında, Tarihi Yarımada bölgesinde yüksek doluluğa ulaşan tesislerden birisi olduk. Nitekim yıllardır çeşitli pazarlarla yaptığımız tanıtım ve pazarlama çalışmalarının meyvelerini almayı sürdürüyoruz. Amerika, Avrupa ve Ortadoğu ülkelerinden misafirlerimizi ağırladık. Yılın ilk 7 aylık döneminde, Lübnan, Cezayir ve Azerbaycan pazarlarından ciddi bir artış yakaladık. Ancak, Avustralya, Norveç ve İsveç pazarlarından da kayıplarımız oldu” dedi. 

Komşu ülkeler ile yaşanan olumlu gelişmeler umut veriyor 

Son günlerde Rusya başta olmak üzere, komşu ülkeler ile yaşanan olumlu gelişmelerin umut verdiğini anlatan Atakan Altuğ, turizmde bu yılın kayıp bir yıl olmakla birlikte, 2017 yılının ilk yarısından itibaren toparlanabileceğini söyledi. Umutsuzluğa kapılmadan çalışmalara aralıksız devam edilmesinin önemine değinen Atakan Altuğ, Kültür ve Turizm Bakanlığı ile meslek birliklerinin yurtdışında tanıtım ve pazarlama atağında olduklarını belirtti. 

Eğitim çalışmaları ile acenta ziyaretleri gerçekleştiriyor 

Hizmet sektörü olan turizmde kalifiye insan kaynağının önemine vurgu yapan Atakan Altuğ, konuşmasına söyle devam etti: 
“Otel misafirlerimize en iyi hizmeti vermek için ekip olarak var gücümüzle çalışıyoruz. Sektörde yaşanan olumsuzluklar karşısında dahi, motivasyonumuz yüksek olarak çalışıyoruz. Turizmde, başarılı sezonların yanı sıra, krizler de olabilir. Otel olarak biz, krizlerde personel çıkartmak yerine, işler azaldığında hemen eğitim çalışmalarına önem veriyoruz ve böylece insan kaynağımızın yetkinliklerini daha da yükseltiyoruz. Bu yıl İstanbul’daki acentaların yanında, Ankara, İzmir, Adana, Giresun, Ordu, Rize, Trabzon gibi diğer illerdeki acentaları da ziyaret ettik ve etmeye devam edeceğiz. Özetle, krizler olabilir, burada yapılması gereken daha fazla çalışarak krizleri fırsata çevirmektir” şeklinde konuştu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder