7 Aralık 2017 Perşembe

Bahçeşehir Üniversitesi'nde yapay zeka konuşuldu ...

HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR


Digital Evolution Meetups (DEM) #2’de,
yapay zeka konuşuldu

Dijital dünyaya ait son trendler, gelişmeler ve yapay zeka  gerçeği Digital Evolution Meetups #2’de konuşuldu.
İki ayda bir planlanan Digital Evolution Meetups #2, 22 Kasım'da Bahçeşehir Üniversitesi'nde birbirinden değerli konuşmacıların başarılı performanslarıyla 300 kişilik geniş katılımcı eşliğinde gerçekleştirildi. Uzmanlar çeşitli oturumlarda kendi deneyimlerini ve bilgilerini paylaştılar.
Doğuş Digital’den Emre Gökşin (Marketing Manager)  yeni nesil online TV platformları, puhutv ve dijital dönüşüm süreçleri hakkındaki konuları ele aldı. Ayrıca puhu TV gibi platformların Türkiye’deki izlenme süresi, fragmanlar daha çok mobil üzerinden mi izleniyor? Dijital reklamların bu platformlara etkisi nedir? Katılımcılardan gelen renkli sorularla sohbeti daha da keyifli hale getirdiler.
İkinci oturumda Ahmet Beliktay ( Director at AFI Agency) moderatörlüğünde gerçekleşen panel de ise; "Dijital İletişimin 3 Hali" 3 panelist tarafından ele alındı. Ajans tarafından bakışını Ahmet Beliktay,  Marka tarafını beIN Sports’dan Serkan Ağbaba ve Tüketici tarafını da Kamil Mehmet Özkan kendi deneyimlerinden; Coco Cola kutularının üzerine isim yazarak kullanıcıları nasıl birer mecra haline dönüştürdüklerini, Feedback'e (geri bildirim) yönelik içerik üretmenin markaya ne şekilde yansıdığı, Digiturk izlenirken Türkiye'deki izleyicilerin yüzde kaçı second screen yaptığını, THY'nin bir dönem kendi çalışanlarına neden blog yazdırdığı gibi örnekler vererek değerli deneyimlerini paylaştılar.
Son oturumda Insider’dan Çağlar İçer moderatörlüğünde "Yapay Zeka Dijital Pazarlamayı Nasıl Değiştiriyor?" konulu panelle DeFacto’dan Zeynep Dura, GroupM’den Simge Çetinay, Media Markt’dan Erkut Gündüz yapay zeka teknolojisinin gelecekte dijital pazarlamayı nasıl şekillendireceğine dair kendi markalarından örnekler vererek tecrübelerini paylaştılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder