Radisson Hotel İstanbul Sultanahmet, yeni bir temizlik ve hijyen programıyla misafirlerini ağırlamaya devam ediyor
Radisson Hotel İstanbul Sultanahmet, pandemi sürecinde faaliyetlerine ara vermeyi değil, şartlarını uygun hale getirerek hiçbir faaliyetine ara vermeden misafirlerini ağırlamayı sürdürmüştür. Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet, Kültür ve Turizm Bakanlığı öncülüğünde, Sağlık Bakanlığı, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı, Dışişleri Bakanlığı katkılarıyla ve Türkiye'deki tüm sektör paydaşlarıyla işbirliği içinde düzenlenen Güvenli Turizm Sertifikasını almaya hak kazanmıştır.
Radisson Hotel İstanbul Sultanahmet Genel Müdürü Fevzi Erdoğan, hotel içi tüm faaliyetlerin İçişleri Bakanlığı tarafından yayınlanan bildirgeler doğrultusunda yürütüldüğünü ve mevcut tüm koşulların Covid-19’a karşı alınan hijyen tedbirleri ile devam ettiğini belirterek, aldıkları önlemler hakkında şunları söyledi:
1-Otelimizde özel komiteler kurulmuş olup, gerekli eğitimler tüm personele düzenli olarak verilmektedir.
2-Otelimizde görevli doktorumuz bulunmaktadır ve otele giriş-çıkış yapan tüm personelin sağlık ve ateş durumu temassız ateş ölçer ile takip edilmektedir.
3-Otellerimizin tüm genel alan ve odaları Diversey ürünleri ile düzenli olarak dezenfekte edilmektedir. Buna ek olarak, oda ve koridorlar ozon makinası ile temizlenmektedir. Genel alan temizliği yarım saatte bir; kapı kolları, tuvaletler gibi sıklıkla kullanılan alanların temizliği her 15 dakikada bir yapılmaktadır.
4-Otelde kullanılan tüm tekstil ürünleri, kendi çamaşırhanemizde 60 derece sıcaklıkta yıkanmaktadır.
5-Otelimiz mutfaklarında, ISO22000 standartlarının tüm gereklilikleri yerine getirilmektedir. Kadromuzda sürekli olarak bulunan gıda mühendisimiz de ürünler üretime girmeden önce ozon ile temizliğini titizlikle takip etmekte bu şekilde tüm mutfakların kontrolünü sağlamaktadır.
6-Otelimizdeki şebeke suyu dağılımı (mutfak, odalar ve genel alanlar) ultraviyole ışık kullanılarak düzenli olarak temizlenmektedir.
7-Havalandırma sistemimizde düzenli olarak anti-bakteriyel tabletler kullanılarak filtrelerin temizliği ve temiz hava sirkülasyonu sağlanmaktadır.
8-Restoranlarımız ve açık büfe kahvaltı salonumuzda servis için kullanılan ekipmanlarının ve masaların dezenfektasyonu da kısa aralıklarla titizlikle yapılmaktadır.
Radisson Hotel Group, yakında marka taahhüdünün kapsamını genişleterek 20 Adımlı Protokol ile, Toplantı ve Etkinlikler için 10 Adımlı Protokolü devreye alacaktır. Değerlendirilmekte olan bazı ilkeler şunlardır:
1-Oteldeki tüm alanların, özellikle çok temas edilen yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyon sıklığını artırma,
2-Otelin girişinde ve ortak alanlarda alkol bazlı el dezenfektanı üniteleri ve eldiven bulundurma,
3-Tüm oda anahtarlarını dezenfekte etme ve check-in sırasında güvenli bir şekilde sunma,
4-Teması minimuma indirmek için müşterilere hızlı check-out seçeneği sunma,
5-Temassız ödeme seçenekleri sunma ve bunları teşvik etme,
6-Her odada uygulanan temizlik ve dezenfeksiyon prosedürlerini gösteren kapı askıları,
7-Ekip üyelerine kapsamlı hijyen ve koruma eğitimleri verme,
8-Çalışanlara maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu ekipman sağlama,
RADİSSON HOTEL GROUP HAKKINDA:
“Her An Değerli” felsefesiyle hizmet sunan Radisson Hotel Group, dünya çapında yedi farklı otel markası ve 120 ülkede 1.400'den fazla faal ve yapım aşamasındaki oteliyle, dünyanın en büyük otel gruplarından biridir. Radisson Hotel Group portföyünde, Radisson Hotels ticari markası altında faaliyette bulunan Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson ve Country Inn & Suites by Radisson yer almaktadır. Küresel ödül programımız Radisson Rewards ile konuklarımıza unutulmaz anlar yaşatacak, eşsiz ve kişiye özel imkanlar sağlamaktayız. Radisson Rewards, konuklarımız, etkinlik planlayıcılarımız, seyahat acentelerimiz ve iş ortaklarımıza özel bağlılık avantajları sunar. Yaptığımız her şeyin merkezine konuklarımızı ve ihtiyaçlarını aldığımız Radisson Meetings, her toplantı veya etkinliği takvimdeki bir tarihten çok fazlası olarak değerlendirir. Kişisel, profesyonel ve unutulmaz olmak üzere üç hizmet taahhüdü etrafında tasarlanan ve özel servislerle sunulan Radisson Meetings, ‘Yes I Can!’ felsefesi ve benzersiz %100 Karbon Nötr yaklaşımıyla konuklarımız için başarılı ve benzersiz deneyimler yaratır. Dünya çapında 100 binden fazla ekip üyesi Radisson Hotel Group ve Radisson Hotel Group sistemlerinde çalışma lisansına sahip otellerde görev yapmaktadır.
SGS HAKKINDA:
Dünyanın lider gözetim, denetim, test ve belgelendirme kuruluşu SGS, kalite ve doğruluk konusunda küresel bir referans olarak tanınmaktadır. SGS, 94.000'den fazla çalışanı, dünya geneline yayılmış olan 2.600'den fazla ofis ve laboratuvar ağıyla müşterilerine hizmet vermektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder