HABER-ARTİN ŞİRİNPINAR
Teleperformance Türkiye, Bilişim 500 listesinde bu yıl 24 basamak sıçrayarakilk 50 içine girmeyi başardı. Son 2 yıldır agresif büyümesiyle dikkat çeken şirket, 2019’un sonunda ulaştığı 235,3 milyon TL ciroyla Bilişim 500’ün en büyük 50’nci şirketi oldu. 2019’da bir önceki yıla göre yüzde 57 oranında büyüyen Teleperformance Türkiye, Bilişim 500 listesinin çok uluslu şirketlerinin sıralandığı ‘Hizmet’ kategorisinde de 4’üncü büyük şirket olarak yer aldı. Teleperformance Türkiye, 71,7 milyon TL’lik ihracatıyla ise Türkiye’nin en büyük 3’üncü bilişim sektörü hizmet ihracatçısı oldu.
Teleperformance Türkiye, Türkiye’nin en büyük bilişim şirketlerinin belirlendiği Bilişim 500’de büyük bir sıçrama gerçekleştirdi. Geçen yıl ilk 100 arasına giren ve 74’üncü sırada yer alan Teleperformance Türkiye, bu yıl ‘Bilişim 500-İlk 500 Bilişim Şirketi Araştırması’nda ciro itibarıyla en büyük 50’nci şirket oldu. Türkiye’nin en büyük 500 bilişim şirketinin sıralandığı Bilişim 500 araştırmasının sonuçları, 26 Ağustos 2020 Çarşamba günü düzenlenen organizasyonla açıklandı. BThaber Gazetesi ve M2S Araştırma tarafından hazırlanan ve 21 yıldır Türkiye’nin en büyük 500 bilişim şirketini belirleyen araştırmanın 2020 yılı sonuçları, araştırmaya katılan şirketlerin 2019 yılı ciroları baz alınarak oluşturuldu.
EN FAZLA İHRACAT YAPAN 3’ÜNCÜ ŞİRKET
Teleperformance Türkiye, bilişim sektörüne yön veren Bilişim 500 araştırmasında çokuluslu şirketlerin başarısını ortaya koyan sıralamanın ‘Hizmet’ ve ‘Hizmet İhracatı’ kategorilerinde de önemli bir başarı elde etti. Şirket ‘Uluslararası Merkezli Üretici/ Üreticinin Temsilcisi’ genel sıralamasında ilk 10’a girerken aynı kategorinin ‘Hizmet’ alt kategorisinde 4’üncü büyük şirket olarak yer buldu. Teleperformance Türkiye 2019’da gerçekleştirdiği 71,7 milyon TL’lik ihracat rakamıyla ‘Hizmet İhracatı’ kategorisinde de en çok ihracat yapan 3’üncü şirket oldu. Aldığı bu başarı sonuçlarla Teleperformance Türkiye, Bilişim 500 listesinin en gözde şirketleri arasında yer aldı.
2 YILDA CİROYU İKİYE KATLADI
Son 2 yılda cirosunu ikiye katlayan Teleperformance Türkiye, İstanbul, Uşak, Antalya ve Balıkesir’de konumlanan 5 lokasyonunda, 80’den fazla müşterisinin bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi yönetimi ihtiyaçlarını karşılıyor. 5.000’den fazla etkileşim uzmanından oluşan ekibiyle 12 dilde hizmet veriyor. 2020 yılı Bilişim 500 araştırmasından 4 büyük ödülle dönen Teleperformance Türkiye CEO’su Tülay Doğrular, elde ettikleri başarıya dair yaptığı değerlendirmede “Bilişim 500’de her yıl yükselen grafiğimizi bu yıl yeni başarılarla taçlandırdık. Hizmet sunduğumuz markaların iş sürekliliğini eşsiz müşteri deneyiminden ödün vermeden devam ettiriyoruz. COVID-19 sürecinde 10’dan fazla yeni müşteri kazandık. Son 2 yıldır çok agresif ve kârlı bir şekilde büyüyoruz. Bu 2 yılda gelirlerimizi ikiye katladık. Sektördeki büyümeyle karşılaştırıldığında bu çok ciddi bir büyüme. Sonucunda gelen başarı da tüm ekibimize büyük gurur veriyor” diye konuştu.
AGRESİF BÜYÜMEYE DEVAM
2019’da özellikle e-ticaret, e-perakende ve yakın kıyı operasyonlarında yakaladıkları hızlı büyüme ivmesinin gelirlerinin artışında önemli rol oynadığına dikkat çeken Doğrular, 2020 ve sonrasına dair hedeflerini ise şöyle paylaştı: “Türkiye’de asıl fark yarattığımız ve güçlü olduğumuz yakın kıyı operasyonlarımızı büyütmeye hızla devam ediyoruz. Önümüzdeki 2 yıl içinde yabancı dilde sunduğumuz hizmetlerimizi 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz. Türkiye bu alanda büyük bir potansiyele sahip. Yatırımlarımıza devam ediyoruz. Bu kapsamda 2020 yılı içinde Balıkesir lokasyonundaki çalışan sayımızı 1.850 civarına taşıdık. 2021 sonuna kadar 2 yeni lokasyon daha açmayı hedefliyoruz. Bunlardan biri 6’ncı teşvik bölgesinde diğeri Ege’de olacak. Yatırımlarımızla beraber ciro ve ihracatta da önümüzdeki yıllarda agresif büyümeye devam edeceğiz.”
DÜNYADA LİDER
Teleperformance, geçtiğimiz günlerde de dünyanın en büyük bağımsız araştırma şirketi Everest Group’un gerçekleştirdiği 2020 Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) – Hizmet Sağlayıcıları PEAK Matrisi’nde, 30’un üzerindeki servis sağlayıcıyı geride bırakarak “Dünya Lideri ve “Yıldız Oyuncu” seçilmişti. Global devin Türkiye operasyonu da kaliteli hizmetlerinin ödülünü hızlı ciro ve ihracat büyümesinin yanı sıra müşterilerinin tercih ettiği şirket olarak almayı sürdürüyor. Teleperformance Türkiye CEO’su Tülay Doğrular, kendilerine tüm bu başarıları getirenin gelişim odaklı hizmet ve müşteri memnuniyeti konusunda ortaya koydukları çalışmalar olduğunu söylüyor.
Teleperformance Grubu ve Teleperformance Türkiye Hakkında:
Dünyanın lider dış kaynak iş hizmetleri servis sağlayıcısı Teleperformance; müşteri kazanımı, müşteri memnuniyeti, teknik destek ve borç yönetimi programları ile dünyanın dört bir yanındaki uluslararası şirketlere daha kolay, daha hızlı, daha basit, daha güvenli ve hesaplı hizmetler sunuyor. 2019 yılında şirket, konsolide cirosunu 5,35 milyar Euro olarak bildirdi. Teleperformance Grubu, 40 yılı aşkın, 330 binden fazla çalışanı ile 80 ülkeden 170'in üzerinde pazara 265 dil ve lehçede hizmet sunan programlar yürütüyor.Teleperformance Türkiye ise İstanbul, Uşak, Antalya ve Balıkesir’de konumlanan 5 lokasyonunda, 80’den fazla müşterisinin bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi yönetimi ihtiyaçlarını, 5.000’e yakın etkileşim uzmanından oluşan ekibiyle 12 dilde karşılıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder