24 Nisan 2015 Cuma

Reis Gıda 23 Nisan’da 10 bin çocuğa Uçurtma Şenliği yaşatacak...


HABER MERKEZİ-ARTİN ŞİRİNPINAR



Reis Gıda 23 Nisan’da 10 bin çocuğa Uçurtma Şenliği yaşatacak

“Abur Cubura Karnımız Tok” kampanyasıyla çocuklarla el ele vererek, obezite konusunda etkili bir bilinç yaratmayı hedefleyen Reis Gıda, 23 Nisan Bayramı’nda, Bakırköy Belediyesi işbirliğinde 10 bin çocuğun katılımıyla Uçurtma Şenliği yapacak. Çocuklar, Reis Gıda tarafından her sene 23 Nisan’da geleneksel olarak düzenlenen Uçurtma Şenliği’nde, rengârenk uçurtmalarıyla “Abur Cubura Karnımız Tok” diye seslenecek.


Reis Gıda’nın obezite ile mücadelesinin minik kahramanları olan çocuklar, 23 Nisan Bayramı’nı Bakırköy Belediyesi işbirliğiyle gerçekleşen Uçurtma Şenliği eşliğinde kutlayacak. Reis Gıda’nın, Bakırköy Belediyesi işbirliğinde, Onur Hipermarketleri aracılığıyla Yeşilköy sahilinde düzenleyeceği Uçurtma Şenliği’nde, rengârenk uçurtmalarının gökyüzündeki dansı, çocukların kahkahalarına karışacak. Reis Gıda stantlarında çocukları, rengârenk uçurtmaların yanı sıra, sürpriz hediyeler de bekleyecek. “Abur Cubura Karnımız Tok” kampanyasının minik kahramanları olan çocuklar, Yeşilköy sahilinde, hep birlikte coşku dolu bir 23 Nisan Bayramı kutlayacak.

Sevgi şirketi

34 yıldır kuru gıda sektörünün lideri olan Reis Gıda, toplumdaki kurum ve kuruluşlara değer katan sayısız sosyal sorumluluk projesi içinde yer alırken; özel günler ve haftalara dair etkinliklere katkı sağlamaya devam ediyor. Ülkemizin sayılı Sevgi Şirketlerinden Reis Gıda, toplumla paylaşma konusundaki liderliğini, faaliyete başladığı ilk günden itibaren sürdürüyor.

Yaşanılabilir bir dünya için….
Geleceğimizin mimarı çocuk ve gençler başta olmak üzere tüm bireyleri, obezite konusunda bilinçlendirmeyi hedefleyen Reis Gıda, ‘yaşanabilir bir dünya için sağlıklı ve dengeli beslenmeyi’ birinci önceliği olarak ele alıyor. Son 6 yıldır kurumsal sosyal sorumluluk projesi kapsamında hayata geçirdiği “Abur Cubura Karnımız Tok” kampanyasını her platformda dile getiren Reis, 2015 yılının başında “Ev yemeği sofrada, hesap ortada!” kampanyasını başlatarak, sağlıklı ve dengeli beslenmenin, aynı zamanda ekonomik olduğuna da dikkat çekiyor. 4 kişilik, 4 çeşit, dört dörtlük lezzet menülerinin 15 TL ve 16 TL arasında değiştiğinin vurgulandığı kampanyada; ‘evde yapacağınız yemeğin bereketi bol, seveni çok olur’ ifadesi kaydediliyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder